Pagestream & kysely tulevasta platfor...

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 09/2003 asti » Pagestream & kysely tulevasta platformistasi « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

KimmoK
Perjantaina, 22. elokuuta, 2003 - klo 15.02:   
http://www.grasshopperllc.com/survey-amiga.html

Ja eiku osallistumaan...

 

hooligan/dcs
Perjantaina, 22. elokuuta, 2003 - klo 15.58:   
Been there, done that

 

Esa Haapaniemi
Perjantaina, 22. elokuuta, 2003 - klo 17.31:   
Minä jopa olen ostanut tuon uusimman päivityksen aikaisemman 2.x:n jälkeen. Ihan mukava softa, kun vain jaksaisi opetella käyttämään...

 

Joanna
Sunnuntaina, 24. elokuuta, 2003 - klo 0.48:   
Pitäisi varmaan kokeilla toimiiko vahoilta vuosilta talteen jäänyt 2.2
tässä koneessa (alkuperäinen toki), tosin lienee hieman vanha
hyödyntämään koneen ominaisuuksia.

 

JPQ
Sunnuntaina, 24. elokuuta, 2003 - klo 1.26:   
Joanna: CU Amigan mukana tullut ikivanha toimii mutta ongelmana on se että miten ihmillisesti saan ison tekstipätkän muotoiltua kun ei taida edes asciita ladata että sen voisi muotoilla. Ja seuraavaa alustaani en tiedä mutta fyysisesti kakkos koneelle (seiska kone henkisesti) on kaksi vaihtoehtoa.:)

 

JPQ
Sunnuntaina, 24. elokuuta, 2003 - klo 5.26:   
tuli typo tarkoitin :( enkä :). Eli kumpikaan vaihtoehto ei ole mieleinen.

 

Frn
Sunnuntaina, 24. elokuuta, 2003 - klo 18.02:   
Joanna: ainakin Pagestrem 4 lyhyen testin perusteella toimii Pegasoksella.

 

JPQ
Sunnuntaina, 24. elokuuta, 2003 - klo 20.09:   
Joanna: toimii siis nykyisellä classic amigallani noista pegasosiksista yms. en tiedä.

 

KimmoK
Maanantaina, 25. elokuuta, 2003 - klo 13.07:   
Mulla on semmonen kirous että olen pakon edessä joutunut opettelemaan pagemakerin käytön. :(

Halusin pagestreamia mutta aikataulupaineet ei antaneet odottaa tilaamista ja omatunto ei sallinut Amigasoftan piratointia niin ...

Mutta pittää tuo pagestream jossain välissä ostaa, vaikka ei sit tulis täysillä hyötykäytettyäkään. Se on nimittäin jo niiiiin pitkän linjan Amigasofta että ansaitsevat jo minunkin eurot.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: