Amigisteja Assemblyillä?

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 09/2003 » Amigisteja Assemblyillä? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Markku Heikkinen
Tiistaina, 22. heinäkuuta, 2003 - klo 20.35:   
Tuli tässä parin vuoden tauon jälkeen hommattua liput Assembly partyille ihan konepaikan voimin joten olisi ihan kiva tietää onkos muita "vastarannan kiiskiä" tulossa paikalle?
Eli ainakin yksi A1200PPC ilmoittautuu paikalla olijaksi.

 

srela
Tiistaina, 22. heinäkuuta, 2003 - klo 20.58:   
No ainakin lauantai-iltana on #amigafin -kanavan miitti perinteisessä paikassa ;-)

 

hooligan/dcs
Tiistaina, 22. heinäkuuta, 2003 - klo 23.42:   
Siellä ollaan.

 

Jontsa
Keskiviikkona, 23. heinäkuuta, 2003 - klo 10.08:   
Juu onhan meitä tulossa. Tiedän heti ainakin kuuden Amigistin poppoon joka on tulossa, mutta tänä vuonna päästiinkin oldskoolin puolelle.

 

deeq/RNO
Keskiviikkona, 23. heinäkuuta, 2003 - klo 10.56:   
Ja taaskin tänä vuonna assyt kutsuu.

 

cAHVA
Keskiviikkona, 23. heinäkuuta, 2003 - klo 12.15:   
Tulossa ollaan

 

miksuh
Keskiviikkona, 23. heinäkuuta, 2003 - klo 13.03:   
Joops Oldskool-alueella oleskellaan.

Tiedän myös yhden kaverin, joka on tulossa sinne areenapuolelle. Sillä varmaan on tosin ainakin PC-mukana, A1200 myöskin, jos nyt saadaan se säädettyä kuntoon ennen assyja. Sillä on kovalevyssä jotain vikaa siis...

 

JPQ
Keskiviikkona, 23. heinäkuuta, 2003 - klo 13.58:   
Hymm. meneekös kukaan tampereelta tai sen läheltä ?
Mietin mahdollisten kilpatöiden toimitusta jos niitä tulee tehtyä. Tosin en tiedä voiko näin vieraisiin ihmisiin luottaa.:(

 

Sami
Keskiviikkona, 23. heinäkuuta, 2003 - klo 16.30:   
Sieltähän meidät tapaa. Oldskoolista, Pegasos -standilta tai #amigafin -miitistä. Ja minut myös hyvin suurella todennäköisyydellä Boozemblyiltä nuotion äärestä kanavalaisten kanssa juttuja turisemasta :)

 

JPQ
Keskiviikkona, 23. heinäkuuta, 2003 - klo 19.49:   
Sami: jos mulle sanoit tapaamisesta rahat ei salli menemistä.

 

Janne
Keskiviikkona, 23. heinäkuuta, 2003 - klo 20.15:   
Kai sitä voisi piipahtaa...

 

pVC
Keskiviikkona, 23. heinäkuuta, 2003 - klo 20.49:   
JPQ: eiköhän se vastannut alkuperäiseen viestiin ja kyllä me tiedetään sun rahatilanne jo entuudestaan.

 

JPQ
Keskiviikkona, 23. heinäkuuta, 2003 - klo 23.32:   
Niinpä tiedätte kun voisikin sille jotain....

 

srela
Perjantaina, 25. heinäkuuta, 2003 - klo 13.10:   
JPQ: no miitti ei maksa mitään.

 

JPQ
Perjantaina, 25. heinäkuuta, 2003 - klo 13.45:   
srela: siis miitti = tapaaminen ? jaa ei kun kotikunnassani ei ole muita amigsteja jos tarkoitat tuota assembly tapahtuman sisäistä niin matka asseblyyn maksaa plus pääsy lippu plus esim. ruoka kulut.

 

miksuh
Perjantaina, 25. heinäkuuta, 2003 - klo 14.39:   
No ei se assyjen aikanen miitti mitään maksa. Ei sitä siellä Hartwall Areenalla pidetä, vaan sen ulkopuolella. Ulkona se miitti on aina pidetty.
Ensin on aloteltu siinä areenan lähistöllä prossunheitolla jne. Sitten osa porukasta lähtenyt vielä boozemblyyn. Boozembly on siis epävirallinen varjoparty, joka on yleensä pidetty Assyjen lähesellä kalliolla jossa on ollu notski ja omaa juotavaa jne :)

 

akir0
Maanantaina, 28. heinäkuuta, 2003 - klo 15.50:   
Sielläpä minäkin. Vielä jos sais jotenkin venkuloitua wlan-kortin toimimaan uae:n kanssa ni vois mennä amigalla nettiin..

 

jansa
Maanantaina, 28. heinäkuuta, 2003 - klo 18.19:   
Ja näillä näkymin minä myös :) Aluksi piti olla siellä duunissa, mutta näillä mäkymin tulee vaparit ilman, että tarttee mitään ees tehdä...

 

JPQ
Maanantaina, 28. heinäkuuta, 2003 - klo 20.16:   
miksuh: matka & ruoka yms. maksaa silti.
jansa: kateeksi käy...

 

rms
Keskiviikkona, 30. heinäkuuta, 2003 - klo 23.42:   
Oikea aito alkuperäinen boozembly ei muuten ole tänä vuonnakaan Hjallin viereisellä kalliolla. Boozemblyn paikan tietää vain oikea sceneparta. =) njähnjäh

 

JPQ
Torstaina, 31. heinäkuuta, 2003 - klo 2.10:   
rms: ööh kokeilen onneani eikai se ole sisällä ? kun ainakin joskus kauan sitten noin 94 tyyppi lensi alkoholin nauttimesta sisällä ulos olin kaukaa seuraavassa kun vartijat heitti sen ulos.
PS. Jotain tuonne päin...

 

Tommi
Torstaina, 31. heinäkuuta, 2003 - klo 10.09:   
höh, ei ehkä tänä vuonna... paitsi ehkä katsomoon lauantaiks... ehkä ens vuonna pääsen sit kai ehkä OldSkool arealle... ikinä en oo ollu missän partyissä.

 

Pekka Nissinen
Torstaina, 31. heinäkuuta, 2003 - klo 11.47:   
En tiedä... pitäisiköhän... :)
En ole vielä koskaan käynyt Assyillä, vaikka olenkin siitä "haaveillut" jo vuosikausia. :( Nyt kerrankin se olisi sikäli mahdollista, että olen Hesassa vielä töissä 15.8. asti, joten matka on "hieman" lyhyempi kuin Rovaniemeltä... Niin ja olisihan siellä tuo Pegasoskin näytillä... Siellä Oulussa silloin syksyllä tuo "tarkastelu" jäi aika vähäiseksi ja kovasti kiinnostaisi kokeilla tuota MorphOS:siakin... Katsotaanpa nyt...

 

hooligan/dcs
Torstaina, 31. heinäkuuta, 2003 - klo 13.07:   
Sinne vaan. Kyllä Assemblyt pitää kerran kokea. Lupaan ettette ole KOSKAAN nähneet niin paljon nörttejä pelaamassa samaan aikaan. Ettekä tule koskaan näkemäänkään :)

 

Rebb
Torstaina, 31. heinäkuuta, 2003 - klo 13.35:   
ja hyvä niin

 

miksuh
Torstaina, 31. heinäkuuta, 2003 - klo 13.48:   
Jaa boozembly ei oo siellä kallioilla nyt ? noh mulla on jääny parina viimekertana boozembly väliin. viimeeks kun olin assyilla, ni tuli siinä ulkona sit niin kylmä et tuli mentyä sisälle miitin jälkee. Sillon se boozembly kyllä oli sielä metässä kallioilla. Tänä kesänä ei taida kylmyydestä olla pelkkoa :)

 

miksuh
Torstaina, 31. heinäkuuta, 2003 - klo 13.50:   
JPQ: Tuskin on sisällä :) mut kyllä sinne sisällekin on yks jos toinenkin salakuljetellu alkoholia. joillain on ollu koneen sisälle piilotettuna jne :)

 

Flux
Torstaina, 31. heinäkuuta, 2003 - klo 15.03:   
Mun olis tarkoitus tulla poikkeen. Oltu 94 ja 2000. Ei konepaikkaa, kuten ei nytkään.

 

JPQ
Torstaina, 31. heinäkuuta, 2003 - klo 19.38:   
miksuh: jo sillä nimellä olleen alueen oli minusta 94 ottanut...
Muistan hämärästi kun oikeastaan olen jo vanha parta (25v) jolla silti olisi into olla mukana scenessä mutta kun nyky demo tiimit jota suomesta löytynee on liian dancejä. Ja siis muusikoksi voisi yrittää...
Rebb: aivan oikein koska mitö hittoa ne tuolla tekee ? kysyn suoraan kun toiset on töissä.
hooligan: nörtit ei pelaa. Ne oli peeloja jotka pelaa. Vaikka kyllähän minäkin välillä esim. Doomia.
PS. Miksi Rebb on isolla ? no siksi kun noudatin tarkkaa kirjoitus asua.

 

Piru
Perjantaina, 1. elokuuta, 2003 - klo 5.50:   
Tulen myös paikalle, konetta en mukanani tuo, mutta varmaankin minut bongaa näppäilemästä noita pegasos koneita (en tosin ole paikalla virallisesti edustamassa:-). Miittarissa näkee ainakin.

 

Thoriel
Perjantaina, 1. elokuuta, 2003 - klo 6.12:   
Oldskool-liput ja hotelli on varattu, joten ellei mitään maatakaatavaa kuten meteoriitti (©fleecy) osu tielle, saapunen paikalle - ensimmäiset Assemblyni, muuten. Konepaikkaa ei ole - kerrankin virkistävää mennä tapahtumaan, johon ei tarvitse roudata kaikkea laitteistoaan ja omaisuuttaan paikalle. :-) Perjantaille tosin olivat lähes kaikki hotellit varattuja (no, Kämpissä olisi ollut tilaa - kirotut Kalevan Kisat...), joten pe-la yö pitänee kykkiä hjallilla.

 

hooligan/dcs
Perjantaina, 1. elokuuta, 2003 - klo 6.42:   
Kämpissä on kuulemma se yläsviitti vapaana =)

 

cahva
Perjantaina, 1. elokuuta, 2003 - klo 12.11:   
Tommi:
Siellä pääsee ihan minne alueelle vaan. Et tarvitse oldskool lippua päästäksesi oldskool arealle.

 

miksuh
Perjantaina, 1. elokuuta, 2003 - klo 13.09:   
Kalevankisat ? Argh ne ihan unohtu olin suunnitellu et menis sinne katsomoon tuijottamaan kisoja ja kiljumaan :) Monena vuonna on ollu tarkotus kisoihin mennä. Olis voinu nyt mennä ainakin naisten moukarikisaa katsomaan :) Mut se olis sunnuntaina, enkä mä edes tiedä onko toi yks Maria siinä moukarikisassa tänä vuonna, ei olla nähty suht pitkään aikaan. Sillo ku Kalevankisat viimeeks oli Turussa, ni sillon piti mennä paikanpäälle

 

miksuh
Perjantaina, 1. elokuuta, 2003 - klo 13.12:   
cahba: Häh? eikös oldskool alueelle nimenomaan pidä olla oldskool lippu, ainakin siis koneen kanssa noin. Sitä mä en sitten tiedä, jos sä vaan pallilet ympäriinsä ni päästääkö järkkärit sille alueelle jos ei ole oldskool lippua.

 

miksuh
Perjantaina, 1. elokuuta, 2003 - klo 13.12:   
cahva jopa

 

Piru
Perjantaina, 1. elokuuta, 2003 - klo 14.37:   
Eiköhän normaalipulliasille pidä järjestää valvottuja vierailukierroksia... Ja noita otuksia EI SAA ruokkia!

 

Joanna
Perjantaina, 1. elokuuta, 2003 - klo 16.08:   
Oluen tarjoamista ei liene kielletty :)

 

JPQ
Perjantaina, 1. elokuuta, 2003 - klo 18.11:   
Piru: ei saa koska nehän voivat kasvaa tai viedä koko käden.:(
PS. minusta saisi olla vapaa pääsy mutta niin ettei tosiaan konetta tai edes paikkaaa sinne jollet ole Oldschool väkeä. eli vapaa vierailu sallittu muttei mikään muu.

 

miksuh
Keskiviikkona, 6. elokuuta, 2003 - klo 16.46:   
Tuli mieleen, että pitäskö mun ottaa mukaan assyille mun piiiiiiiiitkä seriali piuha ? Siis vaikkei sinne pelaamaan mennäkää varsinaisesti, ni jos joku innostus pelaa Napalmia ? :)

Napalmissa kun ei ole TCP/IP tukea, ni mkä en ole koskaan päässy pelaan sitä ketää ihmistä vastaan :( Olis hauska testata kerranki :)

Toi sarjapiuha oli aikanaan porukoiden makuuhuoneen ja mun huoneen välillä. Siis sillon lukioaikana kun asuin vielä Hollolassa porukoiden luona. Mulla oli sillon A500 omassa huoneessani ja porukoidn huoneessa oli iskän XT-mallinen PC (8088). Imutin sillon eka purkeista fileitä iskän PC:n kovalevylle ja siitä fileet sitten darjapiuhalla mun A500:n kovalevylle.

Vois käydä huomena koululla mittamassa yleismittarilla et kaikki karvat on kunnossa. (Omaa mittaria ei just nyt ole)

 

JPQ
Keskiviikkona, 6. elokuuta, 2003 - klo 16.54:   
miksuh: ei se varmaan kamalasti tilaa vie.

 

jPV
Keskiviikkona, 6. elokuuta, 2003 - klo 16.55:   
On tohon Napalmiin puukotettu joskus tcp/ip-tuki 3rd party devicellä... http://jpv.wmhost.com/napalmtcpip.lha
Mutta kannattaa ottaa varalta se seriaalipiuhakin mukaan, kun ei oo aina varma kummalla toimii varmemmin ;) Ainakin on syytä olla koneet lähiverkossa eikä jonku ahtaan dsl:n läpi ;)

 

miksuh
Keskiviikkona, 6. elokuuta, 2003 - klo 17.18:   
JPQ: No ei, mut en mä mitään sellasta viiti mukaan ottaa mitä ei tule käytettyä yhtään. Muutenki tarpeeks hankalaa. Siis kun mulla ei ole omaa autoa eikä kavereillakaan pahemmin, eli autokyydinki saaminen on epätodennäköstä.

Eli pitää käyttää pk-seudun paikallisjunia ja dösiä :) Tornitettu A1200, monitori, näppis, hiiri ja johdot, makuupussi, vaihtovaatteet jne jne pitää raahata Hartwall areenalle julkisia kulkuvälineitä käyttäen. Onneks riittää, että menee dösällä eka Espoon Leppävaaraan ja sit sieltä paikallisjunalla Pasilaan, loppumatka onki sit kävelyä.

Tutut on joskus vähä huvittuneena seurannu sitä kuljetusta, kun useampana vuonna oon pakannu kamat "kaljakärryn" päälle ja sitten Assyille :) Siis ei se nyt kaikki hepposin kärry ole, mut silti :) Tottakai tommosessa pitää varoa ettei kärry pääse kaatumaan/pomppimaan katukiveyksellä jne, ei oikeen tietokone tykkäis siitä. Ihmeesti infinitiv on kestäny tota kaikki nää vuodet :)

Eli siis ensin kamat kärrynpäälle, ja sitten oon sitonu ne kiinni toisiinsa ja kärryyn semmosella pitkällä kuormaliinalla. Mä sain sen liinan kerran iskän työpakalta, ja sillä on painavia lasilevyjäkin sidottu kuormiin ni luulis kestävän :)

Normaalisti mulla on ollu eka makuupussi alimpana pehmusteena, sitten torni siihen päälle ja sen päälle monitori. Loput kamat sitten reppuun selkään. Hurjin kuorma oli parina vuonna kun mukana oli vielä stereot ja pienet kajaritki :)
Niitä on kyl ihan turha sinne raahata, paremmin kuulee musaa kuulokkeilla..

 

miksuh
Keskiviikkona, 6. elokuuta, 2003 - klo 17.45:   
Mä en taida jaksaa huomena sinne Assyille vääntäytyä vielä 12:00 aikoihin :) Sillonhan ne ovet aukastaan. Siellä on vaan ihan tolkuton ryysis ovella sillon. Vois käydä tosiaan eka koululla, syödä, pakata kamat, käydä suihkussa ja lähtee sitten pikkuhiljaa kohti Pasilaan. itse matkoihin nyt ei mene aikaa pahemmin. Kotoa kun Hesan keskustaankin pääsee parhaimmillaan 25 min:ssä.

 

Markus
Keskiviikkona, 6. elokuuta, 2003 - klo 18.33:   
Crap, olen viikonlopun(kin) pois kotoani ja vain 56K modeemiyhteyden päässä. Taitaa jäädä AssemblyTV:n seuraaminen vähiin...

 

Thoriel
Keskiviikkona, 6. elokuuta, 2003 - klo 19.57:   
Omalta osaltani sitten Assembly-visiitti peruuntui lähipiirissä sattuneen kuolemantapauksen vuoksi. Edustakaa te muut meitä kunnon asenteella!

 

miksuh
Torstaina, 7. elokuuta, 2003 - klo 12.35:   
Mahtaa mulla muuten olla jossainmäärin silmät kovilla assyjen aikana...

En oo saanu vielä uusia silmälaseja ja nyt on vaan tummat aurinkolasit vahvuuksilla :) Pakko se kai on sit aurinkolasit päässä tuijottaa putkea siellä pimeessä :) En mä ilman silmälaseja kyllä pysty mitää koneella tekee..

Olis varmaan jo uudet normaalirillit, mutkun noi mun lasit on sen verta vahvat et niitä ei saa alle 500EUR:n oikeen mistään. Linssit+sangat siis.
Espoon Jorvin sairaalaki lupas maksaa vaan 143EUR niistä ni on vähä pitäny kierrellä optikoita et sais mahdollisimman halvalla noi, jää itelle muuten vähä turhan tyyris paukku.

 

miksuh
Torstaina, 7. elokuuta, 2003 - klo 12.35:   
Et jos joku ihmettelee miks mulla on tummat lasit päässä siellä ni tossa syy :)

 

miksuh
Torstaina, 7. elokuuta, 2003 - klo 12.36:   
Thoriel: ikävä juttu että noin käynyt :(

 

Anu Seilonen
Torstaina, 7. elokuuta, 2003 - klo 21.25:   
VideoMicroWave on torstaina esillä Oldskool-alueella ja siirtyy perjantaina tiedotteessa mainittuun esittelypisteeseen. Myös ensimmäiset Assembly- kuvamme on julkaistu kotisivuilla, käykäähän katsomassa!

 

KimmoK
Perjantaina, 8. elokuuta, 2003 - klo 10.17:   
Tuttuja naamoja voi bongailla ilmeisesti täältä: http://www.sci.fi/~wizor/webcam/cam_ten.html

 

KimmoK
Perjantaina, 8. elokuuta, 2003 - klo 13.22:   
jupp3 bongattu !! ;)


(höhööö)

 

JPQ
Lauantaina, 9. elokuuta, 2003 - klo 1.03:   
Mikähän kamera tuossa on ? kameraa näyttää "pyörittävän" amiga. Nyt kukaan ei sitten sano että Webbi kamera...
Thoriel: Sepä ikävää.

 

Janne
Lauantaina, 9. elokuuta, 2003 - klo 4.59:   
Videomicrowave on odotetusti herättänyt paljon uteliaisuutta ja ihastusta tapahtumavieraissa. Sitä pysähdytään ihailemaan eniten...

MOS 1.4 on edistynyt hurjasti: tulostus ja usb (turboprint ja poseidon) on integroitu saumattomasti. JIT toimii ja Ambient on saanut hyviä uudistuksia: erittäin helposti lisättävät ja toimivat launch-paneelit, ikonien skaalauksen lennosta, puuttuneen ikonen maalauksen yms.

Ja se sininen skini on todella upea!

 

Thoriel
Lauantaina, 9. elokuuta, 2003 - klo 5.13:   
Mutta missä on Piru! Haluamme pöydälle!

 

Piru
Lauantaina, 9. elokuuta, 2003 - klo 11.36:   
Öri.

:)

 

Markku Heikkinen
Lauantaina, 9. elokuuta, 2003 - klo 13.36:   
Moro kaikille!

Eipä siinä sitten menny kuin vuorokausi, ennenkuin Amy suostui toimimaan, vasta äsken sain sen pystyyn, kovalevy vetelee viimeisiään mut nyt se ihmeen kumman syystä lähti vorkkimaan, sää nähä kuinka pitkään.
Kaikki tämä vain sen takia että uusi Amy ei vieläkään ole kaupallisessa kunnossa, Amiga INC:n vika :-)

 

jansa
Lauantaina, 9. elokuuta, 2003 - klo 16.27:   
Itte kävin äsken testailemassa Pegasosta ja hitto - taisin vähintäänkin ihastua :) Se emo on niiiin nätti ja MorphOS/Ambient tuntuu niin Amigalta. Upea masiina ja kiitokset esittelijöille.

 

Joanna
Lauantaina, 9. elokuuta, 2003 - klo 16.57:   
Kannattaa muidenkin käydä vilkaisemassa sen kerran kun on koneita noin lähellä. Harvemmin on nähty tuollaista määrää ihan uusia koneita ja käyttiksiä.

Ja mitä olen kuullut muilta niin Mos1.4 on aika hemmetin hieno ja toimiva. (omani saapunee noin 1h kuluttua netin yli).

Ainiin. Amigisteista assyillä.. Gunne Steen (GGG data ruotsista) on kanssa paikalla kuulemma. Tosin vain katsomassa, käsittääkseni. :)

 

Thoriel
Lauantaina, 9. elokuuta, 2003 - klo 18.02:   
Yhdistyksen kotisivuille lisätty jälleen lisää kuvia Pegasos-esittelystä Assemblyillä.

 

Janne
Lauantaina, 9. elokuuta, 2003 - klo 19.02:   
Joanna: Joo, Gunne istuu tässä mun vieressä HY/TKTL:n yleisökoneilla. Mukava kaveri! Hyviä juttuja ruotsalaiselta Amiga-skeneltä. :-)

MOS 1.4 on tullut pitkän tien. Oma mutuarvostukseni MOSia kohtaan nousi taas reippaasti.

 

Janne
Lauantaina, 9. elokuuta, 2003 - klo 19.05:   
Yhdistyksen vieraskirjassa oli äsken vajaa 50 nimeä Assyilta. Samin arvio tosikiinnostuneista katselijoista oli 30-40 hlö. Muita pällistelijöitä onkin sitten käynyt "satoja".

VideoMicroWave osallistuu tapahtuman case-mod-kompoon. :-)

 

JPQ
Lauantaina, 9. elokuuta, 2003 - klo 21.48:   
Janne: jee ja koskashan tulee käyttis modaus kisat jossa pohjalla on materiaalina
ainakin macOS X,Windows 98,AmigaOS3.1 niitä pitää somistaa softalla...

 

Jupp3
Sunnuntaina, 10. elokuuta, 2003 - klo 3.10:   
Juu, onhan tuo VideoMicrowave kunnioitettavasti kiinnostusta kerännyt...

Onpa pari henkilöä lähestynyt tätä mikrotietokonetta mikropizzojen kanssakin :)

 

Anu Seilonen
Sunnuntaina, 10. elokuuta, 2003 - klo 3.25:   
Ai niin - kun nyt näin runsain määrin populaa on taas paikan päällä, voinemme odottaa Assembly-artikkelitulvaa seuraavaan Saku-lehteen, eikö niin?

 

Joanna
Sunnuntaina, 10. elokuuta, 2003 - klo 6.26:   
Jupp3: olisi pitänyt laittaa siihen semmoinen
mikropizza -screensaveri.. olisi ollut ihmisillä ihmettelimistä kun
katsovat sitä hieman tarkemin... :)

 

Thoriel
Sunnuntaina, 10. elokuuta, 2003 - klo 12.40:   
JoannaK: Lähes vastaavaa eli todella herkullinen taustakuva siinä ehti olla hetken aikaa. Ks. kotisivujemme valokuvaraportti ja alusta lähtien kuudes kuva... ;)

 

Janne
Sunnuntaina, 10. elokuuta, 2003 - klo 13.34:   
Kiitokset minun puolestani kaikki standiurakkaan osallistuneille! Good work!

 

JPQ
Sunnuntaina, 10. elokuuta, 2003 - klo 14.27:   
Jupp3: kling!
Anu Seilonen: olen ehdottomasti samaa mieltä.
Joanna: niinpä muistaapahan tuo jatkossa.:)
Thoriel: Jos en sekoile niin Thoriel=Anu Seilonen mutta miksi se joskus toinen ? joskus taas toinen ?

 

Thoriel
Sunnuntaina, 10. elokuuta, 2003 - klo 15.09:   
JPQ: Et sekoile. :) Pyrin käyttämään koko nimeä silloin kun julkaisen tiedotteita tai moderoin foorumia eli vähän sellaisessa virallisemmassa ominaisuudessa. Vapaammissa viesteissä olen ihan Thoriel vaan, koska siitäkin minut suurin osa kyllä tunnistaa.

 

JPQ
Sunnuntaina, 10. elokuuta, 2003 - klo 15.48:   
Thoriel: Noin olen päätellytkin ja hyvä niin koska aina virallista nimeä paremmin kait uskotaan.

 

Anu Seilonen
Sunnuntaina, 10. elokuuta, 2003 - klo 22.17:   
Yhdistyksen puolesta todella isot kiitokset kaikille esittelyä järjestämässä olleille ja taustatyön tekijöille! Sami, Piru, Jupp3, Hooligan, Wizor, Janne, Terho ja muut - upeaa tiimityötä kaikilta!

 

Pekka Nissinen
Maanantaina, 11. elokuuta, 2003 - klo 9.31:   
Juu, Pegasos ja MorphOS vaikuttivat kyllä ihan kivalta, varsinkin nopealta! :) Harmi vain, että elämäni ensimmäisen Assembly-reissun aikataulu oli NIIN kiireinen, etten ehtinyt siellä pyöriä kuin vajaat 2 tuntia... :( *harmittaa* Ihan hauska nähdä tämänkin foorumin "asiakkaita" ihan näin livenäkin! :) Gunnenkin tunnistin nähtyjen valokuvien perusteella ja jutustelin myös Björn Lynnen kanssa pienehkön tuokion. Unohdin sitten tietenkin laittaa myös nimeni siihen vieraskirjaan ja oishan sitä OS4:n beettaakin voinut katsella hieman kauemmin... Mutta nyt kun tuolla MorphOS:llä hieman touhusin, niin eihän tässä enää jaksaisi hetkeäkään odottaa OS4:n ilmestymistä A1:lle... Argh! On tämä aina välillä niin rankkaa tämä odottaminen

 

hooligan/dcs
Maanantaina, 11. elokuuta, 2003 - klo 10.04:   
Itse en ainakaan ota pätkääkään kunniaa Pegojen esittelystä. Vietin aikaa lähinnä tutustumalla paikallisiin yökerhoihin, Pasilan maaperään ja lähimetsään =)

Kiitokset koko poppoolle, homma sujui paremmin kuin hyvin.

 

Jontsa
Maanantaina, 11. elokuuta, 2003 - klo 11.28:   
pekka: Ja olishan sitä voinut kokeillakin. Harmi että hyvät ideat
tulee näin jälkikäteen :)

 

Pekka Nissinen
Maanantaina, 11. elokuuta, 2003 - klo 13.27:   
Jontsa: Niin, tietty! :) Harmi vain, että tuo aikataulu oli niin kiireinen. Kysymyksiä yms. olisi varmasti löytynyt ties kuinka moneksi tunniksi... Ja muutenkin olisi varmaan ollut ihan piristävää jutustella muidenkin Amigistien kanssa, kun ei niitä oikein (ainakaan enää) tuolla Rovanimen korkeudella näy... (tai en ainakaan tunne ketään sellaista) :(

 

Jupp3
Tiistaina, 12. elokuuta, 2003 - klo 0.27:   
Videomicrowavesta:

Tyydyimme sitten vain vaihtamaan taustakuvan:

http://batman.jypoly.fi/~saku/yhdistys/tapahtumat/assembly03/kuvat/113-1346_IMG.JPG

:)

 

Tripper
Tiistaina, 12. elokuuta, 2003 - klo 3.17:   
http://koti.mbnet.fi/~tripper/Asm03/

Tuolla omat kuvani, tosin lähinnä Boozemblyn puolelta ;-)

 

JPQ
Tiistaina, 12. elokuuta, 2003 - klo 5.11:   
Jupp3: onkos tuo porkkana laatikko jos on se on mieliruokiani. Siis kotitekoinen tai jälkimaustettu Saarioinen.

 

JPQ
Tiistaina, 12. elokuuta, 2003 - klo 5.13:   
Tripper: mikä kamera ekassa kuvassa ? ja millä otit itse kuvat ?

 

jPV
Tiistaina, 12. elokuuta, 2003 - klo 11.23:   
Niin ja amigatuotokset Assyiltä löytyy tietysti osoitteesta: http://jpv.wmhost.com/releases/
Sieltä kannattaa ottaa esim se Pushin Mental-demo, joka on se versio, joka piti oleman kompossa ja julkaistaman, mutta kommunikaatiokatkoksen takia kompoon ja esim. scene.org:iin päätyi väärä versio, joka sotkee muistia ja on paikoin hitaampi.

 

JPQ
Tiistaina, 12. elokuuta, 2003 - klo 14.30:   
jPV&Muut: tiedättekö te graffa&musa kilpailu töistä sellaiset jotka on amigaa apuna käyttäen tehty kiinnostaisi tietää.

 

jansa
Tiistaina, 12. elokuuta, 2003 - klo 15.07:   
@tripper: en taida ees uskaltaa kysyä, mitä oikein on meneillään kuvassa 54 ;-)

 

Tripper
Keskiviikkona, 13. elokuuta, 2003 - klo 14.57:   
JPQ: en tiedä mikä kamera Akir0lla tossa on, mut ainakin parempi kuin omani (jonka itseasiassa ostin Akir0lta ;-). Oma siis joku Sonyn Cybershot (oisko ollu joku DSC-P30?), 3 megapikseliä.

Jansa: Heh ;-) Äijät poseeras ja mä vähän myöhästyin, joten tossa kuvassa olivat jo hiljalleen valmistamassa itseään vaatteisiin.

 

KimmoK
Keskiviikkona, 13. elokuuta, 2003 - klo 21.10:   
Oli siellä näköhjään Amigot skabaamassakin, hyvä niin vaikka voitot jäi saamatta.
http://asm03.assembly.org/News/Compos/CompleteResults/en

 

JPQ
Torstaina, 14. elokuuta, 2003 - klo 1.36:   
Missähän olisi tiedot assemblyn taman vuoden palkinnoista ?

 

cahva
Torstaina, 14. elokuuta, 2003 - klo 13.22:   
JPQ: siellä ne palkinnot vaihteli aika paljon. Me saimme Browser demo compon voitosta 60 euroa, geforce4:n ja USB-kirjoittavan ulkoisen aseman. Palkinnon arvo piti olla 500 euroa mutta eipä taida olla ;)

 

JPQ
Torstaina, 14. elokuuta, 2003 - klo 16.20:   
Cahva: ei taida tosiaan olla. Onneksi varmaan GeForce4:sella tekee ainakin jotain ehkä myös 60eurolla,ehkä myös tuolla kolmannella.
PS. Vaihteli ne varmaa joo paljon mutta silti.

 

deeq/RNO
Perjantaina, 15. elokuuta, 2003 - klo 9.56:   
KimmoK: Kyllähän amignistit pääsivät palkintopalleille Oldskool Graphics, Oldskool Demo ja Combined 4k Intro -compoissa. (Eikä paha tuo 5. sija Combinen Demo compossa ;)

 

miksuh
Perjantaina, 15. elokuuta, 2003 - klo 13.01:   
Hienoja ne Amiga introt ja demo oli :)

 

Markus
Tiistaina, 19. elokuuta, 2003 - klo 17.29:   
Kiinnostaisi hivenen kysellä vielä yleisistä fiiliksistä Assemblyssä. Osaisiko kukaan esim. kuvailla yleisön reaktioita juuri noihin Amigalla tehtyihin demoihin? Tietysi sijoitus kilpailussa kertoo arvostuksesta, mutta jäikö mitään yleisvaikutelmaa, että heräsikö mitään kommentteja tms. siihen liittyen, että jokin demo oli tehty nimenomaan Amigalla, vai olivatko Amiga-tuotokset vain tuotoksia muiden joukossa? Voisi kuvitella, että osa nuorimmista ei ole kenties koskaan aiemmin edes kuullut sanaa Amiga tietokoneaiheisessa merkityksessä.

 

miksuh
Tiistaina, 19. elokuuta, 2003 - klo 19.42:   
No parin suht nuoren tyypin kohdalla ainakin huomasi sen, että ennen Amiga demoja/introja naureskelivat että hihii AMIGA, mutta sitten kun näkivät ne niin menivät aika hiljasiksi :) Mistä voi päätellä, että odottivat hiukan muuta :)

 

Jupp3
Keskiviikkona, 20. elokuuta, 2003 - klo 13.07:   
Kysytäämpäs muiden mielipidettä asiasta...

Eli Oldschool demo ja Oldschool grafiikka...

Kuuluuko Amiga (Kai A500) sinne vai ei?

Muistaakseni nykyisellään rajoituksena taisi olla vain se, että koneen piti olla saatavilla ennen jotain tiettyä vuotta...

Poikkeuksena vahvistamassa sääntöä on tietenkin Oldschool Music, jossa rajoitetaan vain kappaleen kokoa... Eli xm ja s3m käyvät

 

JPQ
Keskiviikkona, 20. elokuuta, 2003 - klo 17.22:   
Jupp3: Amiga500,1000,2000 kuuluu minusta Old Schooliin. Mutta Amiga 1200 ja 3000,4000 taasen ei.

 

Pate
Sunnuntaina, 24. elokuuta, 2003 - klo 15.43:   
Pakko kertoa mitä tapahtui viime vuoden assemlyillä...

Ensimmäisen palkintoseremonian aikana vieressäni istui arviolta 13-vuotias poika. Jonkun oldskool-kompon palkintona oli tukku rahaa ja C64. Nähdessään Kompun skriinillä vieressäni istuva kysyi kaveriltaan että "mitä ne tekee noin isolla näppäimistöllä?" :)

Sai oikeasti pidätellä naurua tuossa vaiheessa.

Ja kyl oli tänä vuonna lupaavan näköisiä nuo Pegaokset.

 

deeq/RNO
Sunnuntaina, 24. elokuuta, 2003 - klo 19.30:   
Pate: haha :)

10-vuotias pikkubroidi kanssa ihmetteli nepan nähdessään että missäs se itse kone on :)

 

Pate
Sunnuntaina, 24. elokuuta, 2003 - klo 22.10:   
Melkeimpä unohdin...

Tänä vuonna istuskellessani oldskoolilla kaksi arviolta 13-vuotiasta peruslipun omaavaa käveli ohitseni. Heistä toinen sanoi toiselle: "Eihän tääl oo yhtään Commandorea" :)
Ei selvästikään vastannut ennakkoluuloja.

 

Jon
Maanantaina, 25. elokuuta, 2003 - klo 0.01:   
Tänään pelasin vanhaa kunnon Settlersiä ja joku serkkupenska meinasi että "huomaa kyllä että on Amigan peli". Jep, ja julkaistiin noin kymmenen vuotta sitten :) Toimiikohan PC:n versio 1 megalla :)

 

Jupp3
Maanantaina, 25. elokuuta, 2003 - klo 2.36:   
Itse ostin tässä monta kuukautta sitten kirpparilta seuraavanlaisen löydön:

"Tietokoneen näppäimistö, rikki" -5e

Kyseessä oli täysin toimivaksi osoittautunut C64, pelkkä kone, eli esim. muuntaja ja johdot puuttuivat...

 

akir0
Tiistaina, 9. syyskuuta, 2003 - klo 14.47:   
@ JPQ

Niin, kamera ja mies olen tosiaan minä. Minolta Dimage 7i ja siinä Sunpakin 2600Powerzoom.

Kuvia löytyypi - http://www.akir0.com/asm03/

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: