Lehdistä........

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 03/2003 asti » Viestit 2003 » Viestit 03/2003 asti » Viestit 2003 » Viestit 03/2003 asti » Lehdistä........ « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

tuleva Amigisti
Perjantaina, 31. tammikuuta, 2003 - klo 20.23:   
Tietääkö/kertoisiko joku mahtaako Amiga/A1/Pegasos ym. aiheisia lehtiä olla kaupan missään, jos mahdollistaniin englannin kielisenä

 

KimmoK
Perjantaina, 31. tammikuuta, 2003 - klo 22.55:   
http://www.100percentamiga.org/

http://www.totalamiga.org/
(vanhat numerot PDF:nä, erinomaisia)

Jos ei tunnu missään, niin täällä voi olla lissää:
http://www.amiga-news.de/cgi-bin/anwd-db.pl?mode=search&la=e&search=4

 

miksuh
Lauantaina, 1. helmikuuta, 2003 - klo 12.35:   
Suomeen asti ei tule paperilla painettuna tällähetkellä ainuttakaan. Jokin aika sitten nähtiin hirmuinen vaiva että saatiin AmigaActive suomeen, lehti olikin ihan mainio. Mutta sitten sen tekijät saivat älynväläyksen dumpata AmigaActive ja siirtyä tekemään jotain Digital lehteä, joka olisi ollut joku yleinen digitaalivehkeiden lehti. Taisi sekin lehti sitten mennä nurin tai jotain kun ainakaan itse en ole kuullut pihaustakaan niistä aikoihin eikä kaupoissa ole näkynyt yhtään kappaletta sitä.

Itsekin olin muiden mukana käännyttämässä noita pääkaupunkiseudun liikkeitä hommamaan AmigaActiven. Tuli juostua aika monessa paikkaa jne. Jos joskus joku tilaamisen arvonen lehti vielä ilmestyy niin jonkunlaiset takeet pitää kyl olla siitä et se ei sitten heti lopahda et tohon jaksaa alkaa uudestaa.

 

Tuleva Amigisti
Lauantaina, 1. helmikuuta, 2003 - klo 13.03:   
Aivan, sitä arvelinkin saattaapi tuo menekki olla sitäluokkaa pieni ettei taida maksaa vaivaa tuoda suomeen asti
niin kiitoksia hyvistä linkeistä!

 

miksuh
Lauantaina, 1. helmikuuta, 2003 - klo 14.56:   
No ei tästä ole kun kolmisen vuotta (aika menee niin äkkiä ettei ihan varma enää) siitä kun AmigaActive tuli suomeen. Tuota sai silloin esim päkaupunkisudulla useimmista keskustan isoista tavarataliista ja kirjakaupoista. Lisäksi esim espoossa oli monella r-kiskalla tuota.
Ympäri suomea sitä tuntui olevan saatavilla, eli ilmeisesti lukijoita kuitenkin tarpeeksi.

Eli lukiojoiden aktiivisuudeta se kieltämättä hyvin paljon on kiinni mitä lehteöä suomeen tuodaan. Sillonkin lehtipisteelle lähetettiin sähköpostilla ja kirjeellä pyyntöjä AmigaActivesta. Ja kiinnostunet kävi omalla lähikiskallaan esim kysymässä voisiko sinne saada lehteä. Noin se sujuu, onnistu se sillonkin eli periaatteessa voisi se onnistua toistekin, jos olis lehti mitä tilata.

 

Hooligan/DCS
Lauantaina, 1. helmikuuta, 2003 - klo 15.04:   
Mjoo.. mä olin tilaaja.. sit se kuoli (=muuttui jokskin häläpälä haista paska-lehdeksi) .. aina sai lehdet ajallaan vaikka kieltämättä 90% uutisista oli jo netissä ennalta olevaa tietoa

 

JPQ
Lauantaina, 1. helmikuuta, 2003 - klo 18.08:   
miksuh: minäkin jouduin kysymään tosin olen kuntani aktiivisin ja ainoa kait myös jos emme
niitä lakse jolla komeron pohjalla esim. A1200.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: