Mistä PowerPC-prossujen hintoja?

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 03/2003 asti » Viestit 2003 » Viestit 03/2003 asti » Viestit 2003 » Viestit 03/2003 asti » Mistä PowerPC-prossujen hintoja? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JPQ
Torstaina, 30. tammikuuta, 2003 - klo 19.57:   
Mistä löytyisi noiden PowerPC prossujen hintoja ? (uutena tietenkin)
PS. Olen yrittänyt hakea.

 

Jari
Perjantaina, 31. tammikuuta, 2003 - klo 13.01:   
www.macsales.com ainakin myy macin kiihdytinkortteja ja xlr8 tai joku vastaava on saman tyylinen shoppi jenkeissä. Niillä oli niin edullisia G4 kortteja sillon kun AmigaOnesta ruvettiin puhumaan että meinasin pudota penkiltä.

 

JPQ
Perjantaina, 31. tammikuuta, 2003 - klo 13.22:   
Jari: Jaahas,Kappas vain arvasit että yritän tutkia paljonko prossun osuus on noissa emoissa. Eli mitä enempi sitä OKoompi hinta.

 

Anu Seilonen
Sunnuntaina, 2. helmikuuta, 2003 - klo 20.53:   
Suomessa ainakin mac&carry myy prosessorikortteja. Sivusto vaatii kaiketi flashia tms. joten tässä suora linkki prosessorikortteihin. Itse en noista sen enempää tiedä.

 

Jari
Maanantaina, 3. helmikuuta, 2003 - klo 16.10:   
Joo, arvasin. Voikohan olettaa että kiihdytinkorttivalmistajat joutuvat samalla tavalla "kilpailemaan" jäljelle jäävistä prosessoreista, jos apple:n etuosto-oikeus -vai mikä se nyt sitten on- pitää paikkaansa. Siis noiden kiihdytinkorttien hinnoista voi päätellä vähän mitä g3 maksaa thendicille. ja amerikassahan kaikki on kuluttajalle halvempaa kuin täällä suomessa..

 

JPQ
Maanantaina, 3. helmikuuta, 2003 - klo 16.28:   
Jari: paitsi Genelecin kaijuttimet lienevät täällä halvempia niin mulle ainakin väitettiin..
Että turha on yleistää mutta toisaalta suomalainen ruoka lienee parempaa kuin jenkki ruoka. Vaikka
itse syönkin mieluiten: pizza(jossa juustoa ja katsuppia),lasagnea (pinaatti),makaroonia,spagettia,ja sinihome juustoa. Eli mikä kotimaisuus joku voisi kysyä ?

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: