Toimitusajat AmigaKit:ltä Suomeen

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2021 » Toimitusajat AmigaKit:ltä Suomeen « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Reksa
Käyttäjätunnus: reksa

Rekisteröity: 8-2011
Tiistaina, 14. heinäkuuta, 2020 - klo 21.04:   
Onkohan joku tilannut viime aikoina AmigaKit:tä jotain pakettina toimitettavaa? Tuliko tuo Postin vai jonkun muun firman kautta, ja kuinka kauan kesti paketin lähettämisestä sen saapumiseen?

 

Hessu
Käyttäjätunnus: hessu

Rekisteröity: 11-2009
Perjantaina, 17. heinäkuuta, 2020 - klo 21.12:   
Kyllä niissä välillä on mennyt aikaa reilustikin, ja joskus toki ollut yllätyksiäkin nopeudessa, mutta kannattaa varautua pidempäänkin odotukseen välillä. On toki aikaa jo jonkun verran kun viimeksi mitään olen sieltä tilannut.

 

Reksa
Käyttäjätunnus: reksa

Rekisteröity: 8-2011
Lauantaina, 18. heinäkuuta, 2020 - klo 12.18:   
@Hessu

Meinaatko että itse kuljetusajatkin vaihtelevat kovasti, vai että tavaran matkaan saaminen AmigaKit:ltä voi kestää?

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Lauantaina, 18. heinäkuuta, 2020 - klo 14.20:   
Viimeaikoina tullut sellainen käsitys noilta ulkomaiden foorumeiltakin, että viivästymisiä jne. alkanut tulemaan AmigaKit::ltä. Ja vaikea saada yhteyksiä sinne päin, että mikä on tilanne.

Itse en ole tilaillut muutamaan vuoteen, mutta ehkä viisi vuotta sitten tms. tavarat tulivat aina viikossa Suomeen.

Itselläni on parikin ihan muuta asiaa kesken AmigaKitin Matthewin kanssa ja kommunikointi tuntuu huononevan vuosi toisensa perään. En tiedä mikä siinä on, että onko heillä vaan resurssivajausta kasvavien projektien keskellä vai mikä, mutta alan luovuttamaan näiden muiden projektien suhteen, kun ei reilussa kolmessa vuodessa ole satunnaisista vastailuista huolimatta tapahtunut yhtikäs mitään.

 

Hessu
Käyttäjätunnus: hessu

Rekisteröity: 11-2009
Torstaina, 6. elokuuta, 2020 - klo 14.26:   
Kuten jPV sanoi, itsellä myös vastaavia kokemuksia. Tilaukset toki tulleet perille, vaihtelevin aikavälein ja yhteydenpito vielä enempi sattuman kauppaa.

 

pami
Käyttäjätunnus: p68ami

Rekisteröity: 1-2018
Maanantaina, 24. elokuuta, 2020 - klo 1.09:   
Hankalaksi on mennyt vuoden kahden aikana, meinaan tilausten lähteminen AmigaKitiltä. Oma viimeisin tilaus on eBayn kautta tältä keväältä, tarkalleen huhtikuulta ... jo huhtikuussa kyselin maililla että olisiko mahdollista saada paketti postiin, mutta mitään ei kuulunut ja kuukaudet kuluivat ... nyt kesän ollessa lopuillaan päätin ottaa eBayn kautta refundin (elokuussa) ja sen sainkin ... sain myös samana päivänä sähköpostin AmigaKitiltä(!) jossa pahoittelivat toimituksen viivästymistä coronan vuoksi plaa plaa ... myös kummastelivat että miksi olin ottanut näin nopeasti eBayn refundin ... lupasivat kuitenkin toimittaa tilauksen heti uutta maksua vastaan tietty.

Joo eli tää eBayn AmigaKit tilaus oli eka mulle, aikaisemmat olen tilannut AmigaKitin sivuston kautta suoraan ... silloinkin ollut viivästyksiä ja usein joutunut kyselemään maililla että missä mennään.

 

Hanzu
Käyttäjätunnus: hanzu

Rekisteröity: 3-2010
Torstaina, 15. huhtikuuta, 2021 - klo 0.26:   
Itsellä oli juuri tämän ketjun aloituksen aikoihin jossain Pending tjsp. tilassa tilaus varmaan kuukauden ja kun huomautin, että ei ole kivaa seisottaa joitakin kymppejä rahaa saamatta mitään, niin lähti saman tien tulemaan. Viestiä vaan sinne, asiakas on aina oikeassa ja ymmärtävät kyllä englantia.

 

Ibe U
Käyttäjätunnus: ibe_u

Rekisteröity: 10-2009
Torstaina, 15. huhtikuuta, 2021 - klo 21.40:   
Minulla kävi samoin. En tiedä mikä siellä mättää, ei luulisi olevan vaikeaa rakentaa järjestelmä joka pitäisi huolta muistutuksista ja asiakasyhteydenpidosta.

Melkoisen huonosti palvelevat tänä päivänä.

 

pami
Käyttäjätunnus: p68ami

Rekisteröity: 1-2018
Sunnuntaina, 25. huhtikuuta, 2021 - klo 14.51:   
Se on juurikin noin Ibe_U. Viimeisimmän tilauksen tein nyt alkuvuodesta (-21), eli helmikuun 10 päivä rahat (102e) sisään ja paketti lähti kuninkaalliseen kuljetukseen huhtikuun ensimmäinen päivä ... saapui kotomaahan kahdeksas huhtikuuta. Omiin käsiini sain paketin vasta 23 huhtikuuta, kotimaisen tullin ja postin ripeän kuljetuksen jälkeen ... eli ottihan tuo aikaa taas ... melkein puolivuotta yhden pienen paketin toimitukseen kaikkineen.
Eniten v***** AmigaKitin toiminnassa se että eivät vastaa maileihin kun vasta "kymmenennen" jälkeen ... ja silti homma kestää vaikka vastaisivatkin. Noh yritän tilata UK:sta vain ihan yksittäiset tuotteet joita ei muualta saa.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: