From Vultures to Vampires -kirja (kic...

Saku-foorumi » Yleinen keskustelu » Viestit 2020 » From Vultures to Vampires -kirja (kickstarter) « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

tripper
Käyttäjätunnus: tripper

Rekisteröity: 1-2013
Perjantaina, 12. kesäkuuta, 2020 - klo 14.08:   
Näitähän tulee kuin liukuhihnalta taas :-)

https://www.kickstarter.com/projects/469255657/from-vultures-to-vampires

 

Janne Sirén
Käyttäjätunnus: jtsiren

Rekisteröity: 9-2010
Perjantaina, 12. kesäkuuta, 2020 - klo 16.18:   
Nyt on jokseenkin freesi ja yllättävä kollaboraatio sekä aihevalinta!

Kiitos taas hyvästä vinkistä.

 

Janne Sirén
Käyttäjätunnus: jtsiren

Rekisteröity: 9-2010
Keskiviikkona, 8. heinäkuuta, 2020 - klo 13.09:   
Pleasancen uusi kirja rahoitettiin, vielä 11 päivää loikata mukaan:

https://www.kickstarter.com/projects/469255657/from-vultures-to-vampires

Ja jos The 8-bit Wars -dokumentti kiinnostaa niin 6 tuntia jäljellä:

https://www.kickstarter.com/projects/andyremic/the-8-bit-wars

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Sunnuntaina, 7. huhtikuuta, 2024 - klo 13.03:   
Kirja pilkottiin lopulta kolmeen osaan, kun materiaalia kertyi niin paljon. Kolmas osa julkaistiin viime vuonna, mutta joillekin (itse mukaanlukien) sitä ei näkynyt eikä kuulunut vaikka heti pikimmiten sen tilasin, kun sitä tarjottiin aiempien osien rahoittajille/tilaajille. Tässä joku aika sitten kyselin perään ja kohonneiden kustannusten takia olivat vailla lisärahaa, mutta ainakaan itselle siitä ei ollut tullut infoa mitään kautta, joten kirjaakaan ei lähetetty. Jos jollakin on sama tilanne, niin kyselyä Davidille. Toimitus tapahtui ripeästi maksun jälkeen.

 

Janne Sirén
Käyttäjätunnus: jtsiren

Rekisteröity: 9-2010
Sunnuntaina, 7. huhtikuuta, 2024 - klo 13.57:   
Kiitos vinkistä. Sama tilanne täällä, ei mitään tietoa kolmosesta sitten viime kesän. Luulin maksaneeni kaiken ja lähettänyt yhteystiedotkin pyydetysti monta kertaa moneen eri paikkaan. :-) Juuri viime viikolla bongasin Kickstarterin ohjeista samantapaisia vinkkejä ja olen aikeissa ottaa yhteyttä. Kolmostahan on jo myyty messuilla ja lookbehindyou.de:ssä.

 

Janne Sirén
Käyttäjätunnus: jtsiren

Rekisteröity: 9-2010
Sunnuntaina, 7. huhtikuuta, 2024 - klo 14.01:   
Tässä vielä ne Kickstarterista (kommenteista) bongaamani ohjeet:

https://www.kickstarter.com/projects/djp21/from-vultures-to-vampires/comments?comment=Q29tbWVudC00MTI4ODA0MQ%3D%3D

Linkki on itse ohjeviestiin, mutta Firefox ainakin kelaa yhden viestin liian pitkälle, joten kannattaa skrollata vähän taaksepäin linkin avattuaan...

 

Janne Sirén
Käyttäjätunnus: jtsiren

Rekisteröity: 9-2010
Tiistaina, 7. toukokuuta, 2024 - klo 9.57:   
Päivitetäänpä tännekin tilanne:

David Pleasance vastasi noin kuukausi sitten, oli todella 13 punnan lisämaksua vaille postikulujen kasvamisen takia. Sanoi viestineensä tästä loppuvuodesta. Edellinen sähköposti (tarkistin) oli kesäkuulta 2023, joten ei ollut ainakaan minua tavoittanut. Mielenkiintoisena detaljina mainitsi uudesta kirjasta, joka on työn alla, aiheena Commodore UK:n management buyoutin liiketoimintasuunnitelma, jos olisivat voittaneet konkurssihuutokaupan.

Vielä en kuitenkaan ole itse kirjaa saanut, vaikka maksun maksoin heti ja David sanansa mukaan ilmoitti saksalaiselle kumppanilleen sen lähettämisestä. Suoraan kaupasta kirjaa saa ainakin saksalaisesta Look Behind You:lta noin viikossa. Muistuttelin Davidia hiljattain...

Tarkempi seuranta Discordissamme: Saku-serveri: #muut 9.4.2024 (kutsu: https://discord.com/invite/kaKZJMKHGE)

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Keskiviikkona, 8. toukokuuta, 2024 - klo 20.24:   
Itsellänikin oli viimeisin viesti Kickstarterista 30.6.2023, eikä sen jälkeen yhtään mitään ennen kuin itse aloin kyselemään perään tänä vuonna. Itse kirjan olin maksanut alkuperäisellä hinnalla 29.8.2022.

Mikä mielenkiintoisinta, tiedän erään toisen suomalaisen, joka oli maksanut saman hinnan samana päivänä kuin itsekin, niin hän sai kirjansa viime vuoden lopulla ilman lisämaksuja tai lisäkyselyitä. Hieman jäi huono maku tästä hommasta, että miten näin eri tavalla kohdellaan asiakkaita... ja miten vaikeaa on infota ihmisiä, vaikka monet huutelevat perään. Eikö olisi voinut jonkun yleisen viestin Kickstarterin kautta laittaa vielä tänä vuonna, että osalla on jäänyt kirja saamatta ja varmistaa asian kaikille? Vai tuleeko edullisemmaksi vain jättää toimittamatta niille, jotka eivät muista koko tilausta enää?

 

Janne Sirén
Käyttäjätunnus: jtsiren

Rekisteröity: 9-2010
Keskiviikkona, 8. toukokuuta, 2024 - klo 21.39:   
Minäkin olin mielestäni maksanut itse kirjan alkuperäisellä hinnalla silloin kauan aikaa sitten. Postikuluja piti tosiaan lisätä tuon 13 punnan verran ja väitetysti lähetys oli siitä kiinni. Maksoin toki heti, joskaan kirjaa ei vieläkään näy, eikä David ole vastannut jatkokyselyyni vielä. Mitään viestiä siitä, että niitä pitäisi lisätä en saanut ennen kyselyäni.

Olen samaa mieltä, että olisihan tämä tyylikkäämmin voinut mennä, mutta tuppaan toisaalta antamaan eläkeläissektorille vähän siimaakin... Ilmeisesti siellä on ollut ongelmia sähköpostin ja monen muun asian kanssa... Ehkä olen vain kiltti tai ehkä se on perusteltua. :-) Hyvä, että kirjoittaa.

jPV: Ihan mielenkiinnosta, koska maksoit Volume 3:n? Minä olen näemmä maksanut 26.8.2022.

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Torstaina, 9. toukokuuta, 2024 - klo 19.12:   
Volume 3:n maksu oli siis tuo 29.8.2022, minkä mainitsin edellisessä viestissä.

David kuittasi 13 punnan lisämaksun saapuneeksi 2.3.2024 ja muistaakseni kirja saapui sitten viikossa tai maksimissaan puolessatoista viikossa Saksasta. Ihan tarkkaa dataa ei ole jäänyt mihinkään talteen saapumisesta, mutta ei siinä mielestäni tuon kauempaa mennyt.

Itselle selityksenä ei ollut nousseet postikulut, vaan yleinen hintatason nousu, joka vaikuttaa kirjan hintaan. Postikulutkin jäivät vähemmäksi kuin tuo lisämaksu.

"It would appear that you did not receive the update sent out last year, advising of the unavoidable increase in price of Volume 3 to the book itself costing £39 and shipping to Scandinavia £10. I really apologise for A) the price increase - as you know absolutely everything went up in price over the last 15 months, and B) for you not getting the update."

 

Janne Sirén
Käyttäjätunnus: jtsiren

Rekisteröity: 9-2010
Torstaina, 9. toukokuuta, 2024 - klo 20.47:   
Siellähän se päivämäärä oli viestissäsi, meni ohitse, minkä varmisti se että Saku-foorumin Discus ei Esikatselu-vastausvaiheessa enää näytä viestiketjua johon vastataan ja lisäsin kysymyksen lopuksi... :-)

Maksoin siis peräti hitusen aiemmin kuin sinä ja tämä toinen suomalainen.

Selvennyksenä minullakaan selitys ei ollut suoranaisesti postikulut, se oli epätarkka summaus minulta. Tämä oli Davidin viesti minulle kuukausi sitten kun kyselin: "Sadly it seems you have missed an important update I sent out in late 2023 explaining that (like everything) the cost of Volume 3 had gone up (ink, paper, printing, fuel for transport) has meant the price is now £39 plus shipping which is £10 (from Germany as it is better from a Customs point of view.)"

Mitään tuollaista loppuvuoden päivitystä en ole nähnyt, eikä Kickstarterin ja sinun kommentteja lukien juuri muutkaan ole...

Laitoin tänään muistutuskyselyä, kun en ole saanut vastausta viikon takaiseen muistutukseen.

Tuo 1-1,5 vko kuulostaa tutulta Saksasta, itselläni on mennyt nyt kuukausi siitä kun David kertoi antavansa saksalaiselle kumppanilleen lähetysohjeen.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: