Peg 1 ja linux?

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2010 » Peg 1 ja linux? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

filosofem
Käyttäjätunnus: filosofem

Rekisteröity: 1-2010
Keskiviikkona, 3. helmikuuta, 2010 - klo 23.33:   
Tervehdys kaikille! Mikä linuxi toimii pegasos 1 koneessa? Olen etsinyt kaikkialta ja ei tunnu löytyvän ku peg2:lle. Täytyyköhän tässä alkaa siirtyä sitten uudempaa rautaan kun ei tunnu löytyvän mistään linuxia tolle.

 

Jope
Käyttäjätunnus: jope

Rekisteröity: 11-2009
Torstaina, 4. helmikuuta, 2010 - klo 10.43:   
Ei ole kivaa, peg1 ei osaa bootata ext2:lta, pitää olla muistaakseni ffs-volumella kerneli sitten.

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Torstaina, 4. helmikuuta, 2010 - klo 16.33:   
Noo.. ei se FFS-osio haittaa menoa. Tartteehan sen MorphOS:llekin Peg1:llä :-)

Debian ainakin toimi aikoinaan. Muutamaan kertaan olen sen Peg1:lle asennellut.

Olen tainnut käyttää kaikilla kerroilla Lutherin sarge-pegasos1-netinst-2004.10.25.iso imagea. Ei vissiin tainnut enää löytyä alkuperäisestä paikasta, mut ehkäpä googlettamalla? Tai voinen minäkin sen jonnekin toimittaa, jos haluaa testata vieläkö se toimisi :-)

Näköjään edellinen asennus on tapahtunut vuonna 2007 ja viimeks buuttasin Linuxiin 2008... tuolla viimeisellä asennuskerralla se cd ei enää toiminut suoraan, kun se yrittää asentaa testingistä, mutta asentui sitten kun editoi apt sourcet vanhempaan lähteeseen. En ole kokeillu päivittää uudempiin distroihin asennuksen jälkeen, että mitä tykkäisi...

 

filosofem
Käyttäjätunnus: filosofem

Rekisteröity: 1-2010
Torstaina, 4. helmikuuta, 2010 - klo 23.28:   
Joo selailin ite sitä debiania joka puolelta mutta tuloksetta. Jos joku pystyy uppaa tms.. Meikälle. Latasin crux ppc 1.3 ja 2.0:an. 1.3 sentäs boottaa \o/.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: