Vähän hupia

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2006 » Viestit 12/2006 asti » Vähän hupia « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Janne
Sunnuntaina, 29. lokakuuta, 2006 - klo 19.29:   
http://moobunny.dreamhosters.com/cgi/mbmessage.pl/amiga/134491.shtml

Kaikille teille sinisille trolleille... :)

 

itix
Sunnuntaina, 29. lokakuuta, 2006 - klo 22.02:   
\o/

Mutta kyllä se on niin että niillä joilla on myynnissä vain AmigaOnea tai Pegasosta on yksipuolisempi näkemys kuin niillä joilla on molempia :)

 

Janne
Sunnuntaina, 29. lokakuuta, 2006 - klo 23.19:   
itix: Entä ne joilla ei ole myynnissä kumpaakaan? :)

 

itix
Maanantaina, 30. lokakuuta, 2006 - klo 14.01:   
Niitä ei lasketa :)

 

MarkoS
Maanantaina, 30. lokakuuta, 2006 - klo 15.43:   
En ala tässä heittään mitään lokaa Jannea itseä vastaan, älkää tulkitko tätä viestiä niin. Minulla ei ole mitään Jannea itseään vastaa, ei ainakaan nyt vuonna 2006... :-D

Varsin merkillinen tuo redrumloan aloitus. Paljon vähemmällä selittelyllä olisi päässyt jos ei olisi edes maininnut koko AWN:ää.

 

Janne
Maanantaina, 30. lokakuuta, 2006 - klo 17.00:   
MarkoS: Muh? Minähän olen tässä vain viestinviejä, en minä tuota kirjoittanut. :)

Mielestäni se oli hassu leiristä riippumatta. Kaikkea sitä.

 

MarkoS
Maanantaina, 30. lokakuuta, 2006 - klo 18.35:   
Perskule noista sinun hymiöistä aina ota selvää, mutta minä vain demonstroin tota redrumloan viestin alun ristiriitaisuutta laittamalla sinun nimesi AWN:n tilalle. Eiköstä vaan tuntunut epäilyttävältä kun ilman ilmeistä syytä mainitsin että minulla ei ole mitään sinua vastaan?

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: