Amissl.library

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2006 » Viestit 12/2006 asti » Amissl.library « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Bud
Perjantaina, 23. kesäkuuta, 2006 - klo 9.39:   
Löytyykö mistään amissl.libraryä. Kun YAM sitä pyytää? Ja onko muita sähköpostiohjelmia jotka toimii varmasti.

 

jPV
Perjantaina, 23. kesäkuuta, 2006 - klo 10.22:   
http://www.heightanxiety.com/AmiSSL/ (ensimmäinen linkki googlessa amissl-haulla ;)

Huomaa note siellä keskivaiheilla sivua, että eri versiot amissl:stä eivät korvaa toisiaan, vaan eri ohjelmat saattavat vaatia eri versioita amissl:stä. Se ei ole kuitenkaan ongelma, koska amissl-versioita voi olla asennettuna yhtaikaa useampia.

Itse olen käytellyt salausta vaativiin sähköposteihin SimpleMailia ja pienellä käytöllä se on vaikuttanut erinomaiselta ohjelmalta. En sanoisi ainakaan ominaisuuksiensa puolesta kovin simpleksi sitä enää :). Monenlaista featurea löytyy.

 

Bud
Perjantaina, 23. kesäkuuta, 2006 - klo 11.14:   
Kokeilen simplemailia!

 

Bud
Perjantaina, 23. kesäkuuta, 2006 - klo 12.39:   
Nyt pitäisi löytää vähintään nlisttree.mcc 18.22? Minun mielestä nlisttree 0.97:ssa ollut versionta 18.23. Vai oliko? Jatketaan etsimistä!

 

jPV
Perjantaina, 23. kesäkuuta, 2006 - klo 12.48:   
Kyllä siinä näyttää olevan:
http://it.aminet.net/dev/mui/mcc_nlist-0.97.readme

Tarkistin paketistakin... NListtree.mcc on 18.23 (NListtree.mcp on 18.11).

 

Bud
Perjantaina, 23. kesäkuuta, 2006 - klo 15.22:   
Ei onnistu, vieläkin simplemail kaipaa 18.22 versiota. Laitoin sen joka on morphos kansiossa.

 

jPV
Perjantaina, 23. kesäkuuta, 2006 - klo 15.41:   
Laitoit ilmeisesti SYS:Classes/MUI hakemistoon? Ei sulla ole vanha versio jossain muualla? Ehkä vahingossa MOSSYS:Classes/MUI hakemistossa tms? Snoopiumillakin voisi katsella mistä se availee...

 

Bud
Perjantaina, 23. kesäkuuta, 2006 - klo 18.55:   
Jos on nlisttree.mcc.elf ja snoopium ei muuta tunnista niin mitä toi elf tarkoittaa tiedoston perässä. Miten se vaikuttaa nlisttree.mcc:een

 

JPQ
Perjantaina, 23. kesäkuuta, 2006 - klo 21.35:   
SimpleMail on vaan ikävän epävakaa tosin oli ainoa ratkaisu saada
täällä auki YAMin mailiarkisto kun kovis ongelma oli tässä joskus
Classic Amigalla.

 

Bud
Lauantaina, 24. kesäkuuta, 2006 - klo 12.59:   
Simplemail toimii jotenkuten, kun klikkaa confikkia niin ohjelma jämähtää. En ole vielä saanut yammia toimimaan.

 

JPQ
Lauantaina, 24. kesäkuuta, 2006 - klo 14.57:   
Bud: mulla ei ole tuota tehny koskaan joten en osaa auttaa mutta ainakin isoja määriä jos tulee HTML spämmiä niin jämähtää.

 

Bud
Sunnuntaina, 2. heinäkuuta, 2006 - klo 11.07:   
Onhan tuossa amissl_v2.library mutta ei sitä ainakaan hae. Onko edes sama asia?

 

jPV
Sunnuntaina, 2. heinäkuuta, 2006 - klo 19.01:   
Muistaakseni SimpleMail käyttää AmiSSL 1:stä. Minun vähällä käytölläni se ei ole kaatunut vielä kertaakaan ja asetukset yms toimivat.

 

Bud
Sunnuntaina, 2. heinäkuuta, 2006 - klo 19.12:   
Olen tässä yrittänyt löytään sen paikan mistä laitetaan sähköpostin asetuksen, mutta en ole vielä löytänyt semmoista.

 

jPV
Sunnuntaina, 2. heinäkuuta, 2006 - klo 22.32:   
Niin kyllä se configgi pitää toimia ekana, että saa asetukset säädettyä ;) Sen jälkeen ne on siinä Accounts-kohdassa SimpleMailissa ja TCP/IP-kohdassa YAM:ssa :)

Ne .elf:it on siis PPC-executableja ja MOS yleensä kokeilee kaivella libraryjä yms tiedostoja sekä elf-päätteellä että ilman.

 

Bud
Lauantaina, 20. tammikuuta, 2007 - klo 22.47:   
Minne "T:mail" hakemisto pitää laittaa jotta pine lopettaa herjaamisen puuttumisesta.

 

Bud
Sunnuntaina, 25. helmikuuta, 2007 - klo 22.44:   
Tä! Pitääkö olla ixemul.library 43.x???? Mistä semmoisen enää löytää???????

 

Bud
Sunnuntaina, 25. helmikuuta, 2007 - klo 22.45:   
Siis Pinessä.

 

Piru
Sunnuntaina, 25. helmikuuta, 2007 - klo 23.46:   
Tarkoittaa että vähintään v43. Kyllä sille uudempikin käy...

 

Bud
Maanantaina, 26. helmikuuta, 2007 - klo 8.03:   
Aivan. Olin ihmeissäni kun käynnisty. Täytyypä kokeilla laitella asetuksia siihen.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: