Gunne on tehnyt 68 sivuisen Ambient d...

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2005 » Viestit 12/2005 » Gunne on tehnyt 68 sivuisen Ambient dokumentin « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Joanna
Keskiviikkona, 14. joulukuuta, 2005 - klo 22.36:   
Tosin, tällähetkellä se on saatavilla vain ruotsinkielisenä, joten se rajoittanee lukijoiden määrää..
Tieto löytyi (minulla) Ann.lu.sta ja itse tiedosto (2.5MB PDF) on tässä osoitteessa:
http://tiw-pro.web.internet.telia.com/~1698137/Bilder/Ambientguide.pdf

 

Petri Keckman
Perjantaina, 16. joulukuuta, 2005 - klo 16.45:   
saatavana sitä ja tätä. kysymys kuuluu: missä on yksi olemassa oleva paras olemassa oleva konkreettinen Amiga tietokone kokoonpano ilmais tai maksetuin ohjelmistoin. Käyettävin, toimivin? Senkun pistetään koko paketti pakettiin ja myyntiin jos se on parempi kuin PC.
eli tuleeko se AMiga takaisin vai ei?!!! Voittiko daavid goljatin? Minun maailmankuvani murenee jos siellä amiga maailmassa ei aleta pian käyttämään logiikkaa ja järkeä? Siis yksi vitun kokoonpano. te harrastelijat oleete varmasti monet rakennelleet sellaisia. ei sen tarvitse olla paras. vaan yksi niistä toimisivista.

paska pakettiin ja myyntiin. kokonaaisuudelle pikku hinta, JOS se on hyvä, niin se leviää ympäri maapoalloa ja hinta saa olla vaikka 50 penniä, niin 5miljardia * 50 penniä tuo rahat takaisin.

 

Petri Keckman
Perjantaina, 16. joulukuuta, 2005 - klo 16.48:   
jos siellä amiga maailmassa, jota minä en paljo nykyisn seuraa ei oel parempaa mukavampaa ja hellppokäyttöisempää mukavaa pakettia, niin mitä siellä enää teette? Maailma menee menojaan ellei siellä ole. Onko?

Älä minulle vastaa. kysy kavereiltas keskustelkaa ja kertokaa pomollekin. kyllä sana leviää ja hyvä voittaa, mutta kun vittu minä en saa mitään kuvaa tostya sakustakaan ainakaan 20 sek. vilkaisulla, että mikä s etilenne siellä on.

 

itix
Perjantaina, 16. joulukuuta, 2005 - klo 17.06:   
Painu helvettiin.

 

hooligan/dcs
Perjantaina, 16. joulukuuta, 2005 - klo 18.06:   
>"...mutta kun vittu minä en saa mitään kuvaa tostya sakustakaan ainakaan 20 sek. vilkaisulla, että mikä s etilenne siellä on."


toivoton.

 

Jon
Perjantaina, 16. joulukuuta, 2005 - klo 19.10:   
Petri on aloittanu viikonlopun ajoissa, näemmä :)

 

Moderaattori
Perjantaina, 16. joulukuuta, 2005 - klo 22.14:   
Ja tämä ketju lopetetaan tähän. Rölli-peikot menevät muualle ruokittavaksi, jooko.