Quake III: Arena MorphOS-versio julka...

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Pelit » Viestit 2005 » Quake III: Arena MorphOS-versio julkaistu « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Piru
Tiistaina, 30. elokuuta, 2005 - klo 17.26:   
Quake III: Arenan MorphOS versio on ladattavissa osoitteesta:
http://bigfoot.morphos-team.net/files/morphosquake3.lha

Laitteistovaatimukset:
- Vähintään 256MB muistia
- TinyGL versio 50.9 tai uudempi (http://download.morphos-team.net/)
- Tuettu 3D-näytönohjain
- 500MB kiintolevytilaa
- Internet-yhteys asennusta varten

Luonnollisesti tarvitset myös Quake 3 CD:n asennusta varten.

PS. Peli toimii myös ilman CD-lisenssinumeroa (ESC-näppäin CD-key ruudussa), mutta tällöin ei kaikkiin Quake3-servereihin pääse sisälle.

 

C=
Tiistaina, 30. elokuuta, 2005 - klo 22.07:   
Missä on lähdekoodit?

 

C=
Tiistaina, 30. elokuuta, 2005 - klo 22.14:   
Jahas löytyy näköjää samasta hakemistosta, hyvä niin voisi uteliaisuuttaan vilkasta niitä.

 

rrebel
Tiistaina, 30. elokuuta, 2005 - klo 22.25:   
GPL *henxelipauke*

 

Jon
Keskiviikkona, 31. elokuuta, 2005 - klo 0.33:   
C= "should monkey be spanked?"

 

KimmoK
Keskiviikkona, 31. elokuuta, 2005 - klo 9.41:   
FPS testiit & tuloksia tännepäin mieluusti asappina. ;-)

BPPC+BV
CSPPC+CV
eteliset+grex+Voodoo3
peg1+voodoo3
peg2+voodoo3
peg2+paras tuettu AGP näyttis

:) :O :)

 

hooligan/dcs
Keskiviikkona, 31. elokuuta, 2005 - klo 10.57:   
En onnistunut eilen saamaan fps-countteria ruudulle, mutta ainakin 1280 x 1024 resossa Vaakku3 pyöri ilman kummempia tahmauksia. Käytössä Peg2 1ghz ja Radeon9100, 256mb muistia.

Vertailuna: sama peli on asennettuna peeceelleni, Duron1ghz ja Radeon 9250, 768mb muistia. Pyörivät aika pitkälti ihan samanlain.

 

Piru
Keskiviikkona, 31. elokuuta, 2005 - klo 12.58:   
Jos haluaa mitata fps lukemia jotka menee yli ruudunpäivitysnopeuden:

setenv TGLSYNC 0
flushlib tinygl.library

ja sitten pelissä konsolissa:
\com_maxfps 0
\cg_drawFPS 1

Luonnollisesti sitten nopeuteen vaikuttaa monetkin asiat, tekstuurien laatu, filtteröintitapa ym ym.
Quake 3 FPS Visuals

 

Piru
Keskiviikkona, 31. elokuuta, 2005 - klo 20.56:   
Timedemo onnistuu näin:

setenv TGLSYNC 0
flushlib tinygl.library

konsolissa:
\com_maxfps 0
\timedemo 1
\demo four

Toki muitakin demoja kuin tuon 'four' voi ajella, ne pitää vain imutella koneelle erikseen.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: