Kirjoittaja |
Viesti |
Piru
| Tiistaina, 30. elokuuta, 2005 - klo 17.26: | | Quake III: Arenan MorphOS versio on ladattavissa osoitteesta: http://bigfoot.morphos-team.net/files/morphosquake3.lha Laitteistovaatimukset: - Vähintään 256MB muistia - TinyGL versio 50.9 tai uudempi (http://download.morphos-team.net/) - Tuettu 3D-näytönohjain - 500MB kiintolevytilaa - Internet-yhteys asennusta varten Luonnollisesti tarvitset myös Quake 3 CD:n asennusta varten. PS. Peli toimii myös ilman CD-lisenssinumeroa (ESC-näppäin CD-key ruudussa), mutta tällöin ei kaikkiin Quake3-servereihin pääse sisälle.
|
C=
| Tiistaina, 30. elokuuta, 2005 - klo 22.07: | | Missä on lähdekoodit?
|
C=
| Tiistaina, 30. elokuuta, 2005 - klo 22.14: | | Jahas löytyy näköjää samasta hakemistosta, hyvä niin voisi uteliaisuuttaan vilkasta niitä.
|
rrebel
| Tiistaina, 30. elokuuta, 2005 - klo 22.25: | | GPL *henxelipauke*
|
Jon
| Keskiviikkona, 31. elokuuta, 2005 - klo 0.33: | | C= "should monkey be spanked?"
|
KimmoK
| Keskiviikkona, 31. elokuuta, 2005 - klo 9.41: | | FPS testiit & tuloksia tännepäin mieluusti asappina. ;-) BPPC+BV CSPPC+CV eteliset+grex+Voodoo3 peg1+voodoo3 peg2+voodoo3 peg2+paras tuettu AGP näyttis
|
hooligan/dcs
| Keskiviikkona, 31. elokuuta, 2005 - klo 10.57: | | En onnistunut eilen saamaan fps-countteria ruudulle, mutta ainakin 1280 x 1024 resossa Vaakku3 pyöri ilman kummempia tahmauksia. Käytössä Peg2 1ghz ja Radeon9100, 256mb muistia. Vertailuna: sama peli on asennettuna peeceelleni, Duron1ghz ja Radeon 9250, 768mb muistia. Pyörivät aika pitkälti ihan samanlain.
|
Piru
| Keskiviikkona, 31. elokuuta, 2005 - klo 12.58: | | Jos haluaa mitata fps lukemia jotka menee yli ruudunpäivitysnopeuden: setenv TGLSYNC 0 flushlib tinygl.library ja sitten pelissä konsolissa: \com_maxfps 0 \cg_drawFPS 1 Luonnollisesti sitten nopeuteen vaikuttaa monetkin asiat, tekstuurien laatu, filtteröintitapa ym ym. Quake 3 FPS Visuals
|
Piru
| Keskiviikkona, 31. elokuuta, 2005 - klo 20.56: | | Timedemo onnistuu näin: setenv TGLSYNC 0 flushlib tinygl.library konsolissa: \com_maxfps 0 \timedemo 1 \demo four Toki muitakin demoja kuin tuon 'four' voi ajella, ne pitää vain imutella koneelle erikseen.
|
|