MUI asiaa

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Ohjelmointi » Viestit 2005 » MUI asiaa « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JPQ
Sunnuntaina, 10. heinäkuuta, 2005 - klo 20.38:   
Eli onko mitään millä saisi MorphOSissa käännetyä Mui Builderin
tekemää koodia ? tiedän kyllä kuten aikaisemmin olemme puhuneet käsin
tehty MUI Gui olisi paras mutta isossa projektissa se on työläs.
Muutenkin MUIn dokujen tulostus ja sakufoorumilla olevien ohjeiden
tulostus on todella tuskaisaa. Tietänette että muistisuihku on hidas
ja kalliskin vieläpä näissä jutuissa.

 

itix
Sunnuntaina, 10. heinäkuuta, 2005 - klo 21.02:   
Tjaa-ah... pitäis kai fixata MUIBuilder tekemään PPC:llä toimivaa koodia. Minkälaisia virheilmoituksia se sitten antaa?

Mutta kyllä se käsin tehty koodi on helpointa eikä se nyt niin työlästä ole. MUIBuilder auttaa vain GUI:n teossa ja se on kuitenkin vain aika pieni osa.

 

JPQ
Sunnuntaina, 10. heinäkuuta, 2005 - klo 21.07:   
itix: riippuu muuten projektista mikä on pieni osa ja lisäksi isossa
prosentissa 10prosentin säästökin on paljon. Ja esimerkki:

PS. pitäisi fiksata ilman muuta.

 

JPQ
Sunnuntaina, 10. heinäkuuta, 2005 - klo 21.25:   
Virhe ilmoituksista tälläisiä tulee valitan tympeää esimerkki
projektin nimeä ja toivotaan että jotenkin edes ymmärrän tuon käytön
etten vaivaa turhaan muita.

xxxyyy.cpp:5: inline/alib.h: No such file or directory
In file included from xxxyyy.cpp:6:
/gg/include/inline/muimaster.h:5: inline/stubs.h: No such file or directory
In file included from xxxyyy.cpp:9:
xxxyyy.h:2: inline/exec.h: No such file or directory
PS. jollet haluat kääntää toinen kätevä optio olisi funktiot tyyliin:

MakeButtom teksti,idnumero,nappisetin numero.
OpenWin jolle parametrit normaalisti ja se nappisetin numero joka
liitetään tähän ikkunaan. Yritän hakea siis BlitzBasicin gadtools,tai
customi? gadgetti kirjastojen tyyliä toisena vaihtoehtona. Muutamia
helppoja funktioita millä luoda MUI guita...(muita siis tässä
tapauksessa nuo muuthan luo muuta) ja vai onkohan noi jo käsitellyt
jutut helpoin tapa tähän tyyliin tosin siinäkin pitäis ne ohjeet saada
paperille helposti käsiteltävään muotoon. ja se VisualBuilder joka
aminetissa myös lojuu kait lähdekoodeineen olisi oikeastaan kivempi
osin jos siitä tajuaisi eräät kohdat.

 

itix
Sunnuntaina, 10. heinäkuuta, 2005 - klo 21.57:   
> xxxyyy.cpp:5: inline/alib.h: No such file or directory

vaihda proto/alib.h

> /gg/include/inline/muimaster.h:5

vaihda proto/muimaster.h

> xxxyyy.h:2: inline/exec.h: No such file or directory

vaihda proto/exec.h

Snoopiumissa on jonkin verran valmista koodia jota voit käyttää:
Snoopium/mui.c

Esim. löytyy MakeButton(), MakeCycle(), MakeCheck(), MakeLabel() jne.

Ja koko Snoopium CVS.

 

JPQ
Sunnuntaina, 10. heinäkuuta, 2005 - klo 22.39:   
Täytyy tutkia/sulatella ja jos MuiBuilder ongelmat ratkeaa tuolla niin
hyvä.

 

JPQ
Maanantaina, 11. heinäkuuta, 2005 - klo 16.05:   
Muibuilder jutut ei ratkenneet:
nona.c: In function `DisposeApp':
nona.c:89: parse error before `='
nona.c:89: parse error before `;'

tuollaisia valittaa ja olen sen verta puusilmä etten löydä vikaa:

void DisposeApp(struct ObjApp * Object)
{
MUI_DisposeObject(Object->App);
FreeVec(Object);
}

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: