Genesin tekemä myyntivideo

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2005 » Viestit 06/2005 asti » Genesin tekemä myyntivideo « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Joanna
Torstaina, 3. maaliskuuta, 2005 - klo 22.02:   
En muista että tämän linkkiä olisi ollut täällä aiemmmin.. http://www.genesi.lu/presentation.php
Sivulla on pari eri tavalla pakattua versiota, en tiedä toimiiko jompikumpi esim Pegasoksilla.

 

Thematic
Perjantaina, 4. maaliskuuta, 2005 - klo 0.11:   
mplayerillä toimii ehkä nuo kaikki.

 

JPQ
Perjantaina, 4. maaliskuuta, 2005 - klo 0.27:   
Ainakin mitä minä kattlein taisipa kaksi ainakin muistelisin kaikkikin
ja aika siedettävästi G3/600mhz:sella. Tekee vain pahaa katsoa kun
emo kyllä menestyy mutta morphos on nyky jamassaan.:(

 

Joanna
Perjantaina, 4. maaliskuuta, 2005 - klo 9.17:   
Menestyy?.. No sen näkee aikanaan.. En minä tuota vielä laske menestystuotteeksi, tosin minun arviointiperusteeni ovatkin ilmeisesti eri kuin joillakin näissä foorumeissa. Mutta suunta on mielestäni parempi kuin kohtuulliseen aikaan.

Sen perusteella mitä BBRV:n kommentteja olen lukenut (mm morphos-news_issä) näyttäisi siltä että heillä on vielä kiinnostusta MorphOS.n kehittämiseen ja levittämiseen..

Se mitä ihmiset eivät tunnu vieläkään tajuavan on se että kaupallisen (closed source) käyttiksen teko vie hirvittävästi rahaa ja se pitää saada jostain.. Aiemmin (2002-2003 aikoihin) raha tuli BBRV:n muista liiketoimista ja nyt ilmeisesti sitä pyritään aikaansaamaan Prgasos-raudalla+linuxilla.

 

hooligan/dcs
Perjantaina, 4. maaliskuuta, 2005 - klo 10.20:   
Poppi oli ärsyttävä ja Dvorakin lainaus olis saanu jäädä laittamatta, mutta muuten ihan hyvä presentaatio. Mossekin oli mainittu pariin kertaan :)

 

JPQ
Perjantaina, 4. maaliskuuta, 2005 - klo 11.02:   
Joanna: kyllähän pegasos2 emolle parempaa kuuluu kun morphosille.
PS. tiedän että vie rahaa tuntuu ettei BBRV tajua itse sitä.:)

 

Joanna
Perjantaina, 4. maaliskuuta, 2005 - klo 16.33:   
jpq: kyllä BBRV tajuaa tuommoiset asiat... Ei se siitä ole koskaan ollut kyse etteikö he tuonverran ymmärtäisi.

Asiaan liittyvä kommenti BBRV:ltä (taitaa olla 10:s siinä ketjussa).. MorphZone

 

itix
Lauantaina, 5. maaliskuuta, 2005 - klo 16.25:   
Juurihan #amigazeux sai läjän koneita ilmaiseksi :)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: