AHX/MorphOS

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 12/2004 asti » AHX/MorphOS « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

itix
Perjantaina, 19. marraskuuta, 2004 - klo 22.50:   
Noh, kaikesta myllerryksestä huolimatta koodasin valmiiksi ahxplay.libraryn MorphOS:lle.

http://www.lehtoranta.net/libs/ahxplay.lha (27K)

Tuosta paketista löytyy ahxplay.library MorphOS:lle ja asianmukainen päivitetty soittomoduuli AmiNetRadioon.

Ominaisuuksia:
- Dekoodaa AHX-moduulit dataksi erittäin nopeasti
- AHX-moduulia voi vapaasti kelata eteen- ja taaksepäin
- Yhtä hyvä tai jopa parempi kuin oikea Amiga tai UADE
- Osaa laskea kappaleen pituuden etukäteen


http://www.lehtoranta.net/libs/ahxplaysdk.lha (82K)

SDK MorphOS:lle (VBCC ja GCC protot + inlinet), autodocit ja ahxplay.libraryn lähdekoodi.

 

Jon
Lauantaina, 20. marraskuuta, 2004 - klo 13.01:   
Katsoin hyvin pikaisesti koodia ja haluaisin tietää, että miten varsinainen soitto tapahtuu?

 

itix
Lauantaina, 20. marraskuuta, 2004 - klo 17.11:   
Kirjasto ei varsinaisesti "soita". Se vain tuottaa 16bit sample dataa joka täytyy itse syöttää AHI:lle. Periaate on sama kuin esimerkiksi mpega.libraryssä.
.

 

hooligan/dcs
Sunnuntaina, 21. marraskuuta, 2004 - klo 12.43:   
Luonnonystävä kiittää.

 

Jon
Sunnuntaina, 14. elokuuta, 2005 - klo 15.41:   
Tein porttauksen OS4:lle mutta haluaisin tietää, että pitäisikö soitto tosiaan mennä 1:1 UADEn kanssa?

Usein tuntuu, että kappaleet alkavatkin eri kohdista ja jotkut kappaleet kuulostavat hyvinkin erilaisilta, esim. arpeggiot ja rummut.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: