SeaScape Software

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 09/2004 » SeaScape Software « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

miksuh
Tiistaina, 28. syyskuuta, 2004 - klo 18.58:   
Muutama päivä sitten ANN:ssa oli tämmönen uutinen:

"SeaScape Software to concentrate software development efforts on the Pegasos/MorphOS platform"

Nyt ne on ilmeisesti julkassu ensimäisen tuotteensa (linnki bongattu ANN:sta):

https://www.cafepress.com/seascapesoft.13689010

 

miksuh
Tiistaina, 28. syyskuuta, 2004 - klo 18.59:   
http://www.cafepress.com/seascapesoft.13689010

 

hooligan/dcs
Tiistaina, 28. syyskuuta, 2004 - klo 19.05:   
Eläinrääkkäystä.

 

Janne
Keskiviikkona, 29. syyskuuta, 2004 - klo 8.17:   
Mietinkin jo miksi miksuh postaa MorphOS-uutisia... You don't miss a (mis)shot do you? :)

Vaan vakavasti:

http://www.seascapesoftware.com/html/about.html

 

Joanna
Keskiviikkona, 29. syyskuuta, 2004 - klo 9.43:   
Janne: no .. tuo lienee huvittavinta mitä hän on viikkoihin nähnyt. Sallittakoon lapselle hetken hauskuus. Tosin minusta ainakin Hooliganin kommentti asiaan liittyvässä ann.lu ketjussa oli paljon parempi.

Omana mielipiteenäni.. ei tuo firma vakuuuta. Mutta olen onnistunut olemaan väärässä ennenkin (esim Wavelani.ajuri Amigalle ilmeisesti on oikesti tekeillä/tehty.

(linkki moderoimattomaan 'uuriseen', kadonnee lähipäivinä... http://www.ann.lu/comments2.cgi?view=1096384073&category=unmoderated&start=1&3

 

Janne
Keskiviikkona, 29. syyskuuta, 2004 - klo 10.25:   
Joanna: Siis toihan on yhden miehen shareware-projekti. Sellaisena sen tuskin tarvitsee sen enempää vakuuttaa kuin olla erityinen uutinenkaan. Antaa Seascapen miehen harrastella, jos haluaa. Mikäs siinä. Ei siinä mitään isoa juttua ole.

 

Joanna
Keskiviikkona, 29. syyskuuta, 2004 - klo 10.29:   
Totta. Harrastuksia pitää aina olle.

 

miksuh
Keskiviikkona, 29. syyskuuta, 2004 - klo 11.01:   
Joanna: Mulla alkaa pikkuhiljaa tosissaan nyppiä noi sun lapsi heittos. Onko sulla mitään tietoa minkä ikänen mä olen ? Se, että mä olen yhä opiskelija ei tarkota että mä olisin joku teini.
Se nyt on vain henkilökohtasista jutuista johtuen pitkittynyt. Itseasiassa mun olis pitäny valmistua jo ajat sitten inssiksi. Ja mulla on jo yksi ammattitutkinto ja lukio takana.

Esim se kun olet täällä heittänyt, että erona mun ja sun välillä on, että sinä olet ollu aktiivisesti mukana sieltä Amigan kulta-ajalta asti. Ihan näin tiedoksi, niin minäkin.
Sävynä ollu, että kun minä olen niin nuori ilmeisesti.

Eli jos niinku viitsisit lopettaa ton.

 

miksuh
Keskiviikkona, 29. syyskuuta, 2004 - klo 11.05:   
Ja jo nyt on helvetti ettei porukalla ole ton vertaa huumorintajua.

Janne: Tolla ei ollu mitään tekemistä sen kanssa kumpi käyttis mua kiinnostaa, toi vaan oli suht hassu juttu mun mielestä. Sinä saisit myös lopettaa ton syyttelyn.

 

Janne
Keskiviikkona, 29. syyskuuta, 2004 - klo 11.26:   
miksuh: Sitä vain on vaikea välttyä siltä havainnolta, että piikittelet Mossia aina kun tilaisuus sallii. Oli kyse sitten spekulaatiosta, arvailusta tai huumorista. En näe sinua missään piikittelemässä OS4:sta.

 

miksuh
Keskiviikkona, 29. syyskuuta, 2004 - klo 11.29:   
Janne: Voi myös kysyä, montako positiivista OS4 uutista sinä tai Joanna olette tänne lähettäneet ? Taitaa olla kutakuinki pyöreä nolla. Kyllä arvostella osataan, mutta yhtäkään positiivista uutista en äkkiseltään muista.

 

miksuh
Keskiviikkona, 29. syyskuuta, 2004 - klo 11.33:   
Janne: Sitäpaitsi minähän sanoin etten enää lähetä tänne pahemmin uutisia, en OS4 enkä MOS.
Jätän uutisten tänne postaamisen muiden vastuulle varsinkin sitten kun se uutissivu on valmis. (joka tulee olemaan täysin puolueeton)

 

Janne
Keskiviikkona, 29. syyskuuta, 2004 - klo 11.39:   
miksuh: Kysy vaan. Seuraa vaikka kommenttejani KimmoK:lle Garry Hare -ketjussa tai kommenttejani OS4:n ominaisuuksista siellä ja täällä. Huomaat että siellä on paljon aivan aidosti positiivista. Esitin jo kauan sitten julkisen olettamani että OS4 tulisi menemään joku päivä Mossin ohi. (KimmoK on yleensä positiivisempi OS4:sta kuin Mossia kohtaan). Uutisia olen postannut useita myös linkkitasolla, vaikkapa OS4-päivitys:

http://saku.bbs.fi/discus/messages/2525/4723.html?1095760522

Toisaalta olen myös myöntänyt oman inhimillisyyteni mitä tähän tulee, aika pitkästikin:

http://batman.jypoly.fi/~saku/lehti/online/uusi/muut/amigaoppia.html

Viime vuosina olen pitänyt henkilökohtaisesti Mossin kehitystä vakuuttavampana ja kiinnostavampana kuin Ossin (vaikka oletinkin että OS4 menisi ohi, ei ole vielä mennyt - oletukseni oli väärä toistaiseksi). Sehän on selvää. Mielestäni teknisin meriitein en voi rehellisesti olla muuta mieltä. Lisäksi Amiga Inc. oli fiasko aivan omassa luokassaan. Mutta jos lähdetään etsimään esimerkkejä missä haukun Genesiä heidän virheistään, niitäkin löytyy lukuisia. Viimeksi vaikka tässä. Kiteytyksenä Buck on ääliö:

http://saku.bbs.fi/discus/messages/2526/4711.html?1095939645

 

miksuh
Keskiviikkona, 29. syyskuuta, 2004 - klo 11.47:   
Enn minä halunnut hakea mitään gensin haukkumisia, vaan sitä että lähetät tänne esim uutisen "XYZ julkastu OS4:lle"

Minä en ole lähettänyt MOS uutisia, koska en seuraa sitä riittävän tarkasti, ja minusta on ollut paikallaan, että ne MOS uutiset hoitaa tänne sitten ne jotka niitä kunnolla seuraa.

Sama politiikka tulee jatkumaan tuolla omalla uutissivulla. Minä en tule ottamaan vastuuta MOS uutisten lähettämisestä, koska musta on parasta että sen hoitaa joku joka on paremmin MOS puolen tilantesta perillä.

On paljon järkevämpää jakaa työt kun yrittää hoitaa kaikki itse, samaa olen ajatellut tännekin uutisia postatessani. jos sitten näet siinä jotain salattuja merkityksiä, se ei ole minun ongelmani.

Työt jakamalla jokainen Amiga tyylinen vaihtoehto saa mahdollisuuden näkyä uutisissa tasapuolisesti, niiden uutisten postaaminen on sitten vain kyseisestä aiheesta kinnostuneiden vastuulla. Minu naikani ei mitenkään riitä kaikkien Amiga uutissivujen lukemiseen ja kaikkien MOS uutisten seuraamiseen.

 

Janne
Keskiviikkona, 29. syyskuuta, 2004 - klo 12.01:   
miksuh: Tuossa viestissäni oli yksi hyvin hiljattain lähetetty OS4-uutinen, jonka minä olin lähettänyt. Aikaisemmin esim. sinä ehdit yleensä ensin, joten ei ollut niin paljoa tarvetta. Tuota uutista kukaan ei vielä ollut postannut kun siihen itse törmäsin, joten hoidin homman. Postasin myös usein Fleecy Q&A:han linkkejä aikoinaan. Toisaalta tokkopa voit muutenkaan väittää, ettenkö olisi omaa rooliani Amiga-uutisten välittämisessä vuosien saatossa jo hoitanut.

Edellä mainittu vain esimerkkinä siitä, että kyllä minäkin positiivisia OS4-asioita postailen kun sellaisiin ennen muita törmään. Toisaalta Genesi-haukut esimerkkinä siitä, että yritän myös puhua molempien puolien virheistä. En vain toisen. Olen kiinnostunut, otan selvää, sanon mielipiteeni. Joskus olen väärässäkin, ja silloin yritän myöntää. Lisäksi viittaus Saku-kirjoitukseeni myönnytyksenä siitä, että inhimillisiä täälläkin päässä ollaan ja siten välillä tulee varmasti minullekin ylilyöntejä joita en huomaa.

Mutta tämä kaikki lähti nyt paisumaan ihan suotta. Se oli vain hymiön kanssa esitetty tuhahdus minulta, ei sen enempää.

 

miksuh
Keskiviikkona, 29. syyskuuta, 2004 - klo 12.42:   
"Mutta tämä kaikki lähti nyt paisumaan ihan suotta. Se oli vain hymiön kanssa esitetty tuhahdus minulta, ei sen enempää. "

Joo se lähti todellakin paisumaan ihan suotta. Minä lähetin tän seascape software jutun vain siksi, koska musta oli suht hassua, että jonkun softaa julkasevan softafirman nimellä myydäänki jotain ihme koiran t-paitoja.

Alunperinkään mä en ajatellu varsinaisesti että se liittyy MOS:n. ANN:sa nyt vain satuttiin mainostamaan että ton niminen firma aikos julkasta jotain MOS:lle.

Ihan yhtälailla mä olisin lähettäny ton tänne, jos MOS:n ja Pegasoksen tilallea olis ollu OS4 AmigaOne.

Ja ton takia mua alettiin syytellä ja haukkua lapseksi jne.

Juuri osittain tämmösten threadien takia mä päätin lopettaa uutisten lähettämisen tänne.

 

hooligan/dcs
Keskiviikkona, 29. syyskuuta, 2004 - klo 13.16:   
Nooh.. kuka rupes möksöttämään. Ei möksötetä.. eihän?

 

itix
Keskiviikkona, 29. syyskuuta, 2004 - klo 14.10:   
Pakko myöntää että tuo SeaScape näyttää naurettavan amatöörimäiseltä.

 

Janne
Keskiviikkona, 29. syyskuuta, 2004 - klo 14.14:   
hooligan: :)

itix: ...koska se on amatöörilafka? Free/sharewarea. Ei mikään uutinen mielestäni.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: