Hyperionin Pelit ja PegII

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Pelit » Viestit 2004 » Hyperionin Pelit ja PegII « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

zdax
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 8.34:   
Mites nuo Hyperionin pelit toimivat PegII+MOS yhdistelmällä vai toimivatko mitenkään? Näyttiksenä Radeon 7000.

 

Jupp3
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 12.42:   
Toimivat "yhtä hyvin/huonosti kuin amigalla" (oma mielipide). Siitä on ollut kovasti keskustelua, saisiko niitä käyttää vai ei... (Mutta ainakaan Heretic II:n paketissa ei kielletä pelaamasta ei-amigoilla joten pelaan...)

Heretic II: Ei toimi ilman uusinta päivitystä, en ole varma, onko saatavilla Pegasoksella toimivaa demoversiota. Toimii softarendauksella ja 3D-kiihdytyksellä Voodoo:lla.

Shogo: Ei toimi (kaikilla?) Radeoneilla, mutta Voodoo:lla toimii. Ilmeisesti endianisuus-ongelma...

Descent Freespace: Toimii yhtä epävakaasti kuin amigalla (Pitää joskus jaksaa yrittää tutkia päivityksiä / asetuksia, jos tuon saisi toimimaan paremmin...)

Quake 2: En ole testannut

Abuse: (Okei, ei ole Hyperionin peli, mutta samojen miehien käännös ennen Hyperionia) Toimii ilman ääniä (AHI-ongelma kaikilla uusilla AHI-versioilla, myös Amigalla), ja pyörii muuten ERITTÄIN nopeasti jollei rajoita nopeutta. Varsin hupaisa kokemus :)

Jos jokin noista kaupallisista käännöksistä kiinnostaa, suosittelisin ensimmäiseksi Heretic II:tä, toimii mielestäni parhaiten. (Eikä se itse pelikään huono ole :) )

 

miksuh
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 13.24:   
Abusen ääniongelma ei tosiaan ole pelin tekijöiden vika, vaan kuten tosiessa threadissa oli sanottu, niin AHI:a on muutettu Abusen julkasun jälkeen niin ettei se enää ole yhteensopiva pelin kanssa.

 

miksuh
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 13.26:   
Quake 2 ja Heretic-II toimii ainakin Classic Amigalla oikein hyvin. FreeSpacesta ei ole kokemusta.

 

JPQ
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 13.32:   
Minusta jos pelaa se menee oma vastuun puolelle ei jos kone menee solmuun vaikka tiedostojärjestelmän osalta niin omapahan on vikasi.:) Minusta tuollaista kieltoa ei voi oikein asettakaan.:)
zdax: minkä firman Radeon 7000 ?

 

Frn
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 14.35:   
Heretic II demo toimii Pegasoksella hyvin, SW-rendauksella ja Voodoolla. Freespacen kohdalla olen Jupp3:n kanssa eri mieltä: Pegasoksella olen pelannut läpi, toimii oikein hyvin. Oikealla Amigalla kaatuu aina ekojen tehtävien aikana (joo, updatet tehty). Olisin palauttanut koko pelin jos ei olis toiminu Pegalla. ;) Oletettavasti joku on onnistunut pelaamaan 060/Voodoo-yhdistelmällä?

 

jontsa
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 14.40:   
Täällä kaikki hyperionin pelit ovat toimineet ongelmitta classic koneessa. Peg1:llä olen saanut vain Freespacen toimimaan ja se pelitti ongelmitta.

 

miksuh
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 14.48:   
Frn: Mä olen kokeillu FreeSpacen demoa 060+Voodoo3 yhdistelmällä, mutta se muistuttaa liikaa slideshowta :) Sais aika rankasti ylikellotta 060:aa että olis tarpeeks nopee :)

 

itix
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 16.48:   
Warp3D-pelit eivät oikein toimi Radeonilla.
MorphOS:n Warp3D toimii vain
Voodoo-korteilla (muistaakseni) ja Radeonin
omistavat joutuvat asentamaan Hyperionin
oman Warp3D:n ja softarenderin... Mut se
softarenderi kaatuu ainakin täällä.

Eli jos joku on saanut W3D:n toimimaan
Radeoneilla niin ihmettelen...

MorphOS:lle löytyy oma Quake2-portti jostain
niin sen puoleen ei pitäisi olla ongelmaa
kuitenkaan?

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: