Jenny Thinks MorphOS-versio

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 09/2004 asti » Jenny Thinks MorphOS-versio « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Jupp3
Torstaina, 12. elokuuta, 2004 - klo 19.24:   
Käänsimpäs Assembly 2004 julkaistun "Jenny Thinks" GP32-demon MorphOSille, käytännössä piti vain kirjoittaan "make" ja odottaa :)

Löytyy osoitteesta:
http://ftp.kameli.net/pub/fit/jenny/
(Sekä binäärit useille laitealustoille että lähdekoodi)

 

miksuh
Torstaina, 12. elokuuta, 2004 - klo 19.52:   
Ilmeisesti toi käyttää SDL:ää ?

 

JPQ
Torstaina, 12. elokuuta, 2004 - klo 23.27:   
Löyttykö muuta 68k amigalla tai pegasos2:sella nauttivaa demoja kilpailusta entäs missä on tekeleet löytyyköhän scene.orgista?

 

itix
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 1.07:   
Miksuh: Joo se käyttää SDL:ää.

 

JPQ
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 3.46:   
hyvä SDL tekeleeksi sanoisin mutta jotenkin kuvapuoli ei ainakaan
sytytä. Täytyy tässä SDLään yrittää tutustua sain jo peli ideankin.:)
(ei liene täysin oma)

 

Jope
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 8.11:   
Heh, mä en tykännyt tosta produsta ollenkaan. Liian taiteellista, että tyhmä ymmärtäis.

 

JPQ
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 10.21:   
Jope: jaaha täytyy kuunella audio josko kävisi noinkin.
PS: nykyinen usein nähty demojen väri maku on kauhea.:) Te joilla
riittää mielikvuitus korvatkaa aivoissanne musta 0,64,128 värillä
vaikkapa ja keltainen 160,192,192 värillä.:)

 

miksuh
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 13.11:   
Yritin kääntää ton AmigaOS:lle, mutta.. Mikähä kaheli ton on koodannu.

Tossa demossa on kaks jättimäistä lähdekoodifilettä. Toisen koko on jotain 7.5MB eikä siinä tiedostossa edes ole riviäkään varsinaista ohjelmakoodia pelkästään yks mielettömän kokonen taulukko. Ja muisti loppuu kesken jos tota yrittää kääntää.

Hienoa ku 64MB muistia ei riitä jonkun hiton taulukon kääntämiseen. Siinä tiedostossa ei tosiaan ole rivin riviä varsinaista ohjelmakoodia :P

Ilmeisesti se taulukko sisältää jotain demon käyttämiä datoja, en kyllä ymmärrä miks ihmeessä niitä datoja ei ole voinu pistää erilliseen datafileeseen, miks ne pitää olla exessä. onhan sitä nyt ennenki ollu demoissa erillisiä datafileitä.

Täytyy yrittää kääntää toi UAE:lla joku päivä, UAE:lla kuitenki sais paljon enempi muistia käyttöön. 128MB SIMMIN metsästys Amigaan olis liian vaikeeta.

 

JPQ
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 13.30:   
miksuh: isot lähdekoodi tiedostot on vaikeita ylläpiittääkin tosin tuo toinen oli vain sentää dataa. Minusta koska kerran c/c++ headeri
tiedostoja tukee niin yleispätevät funktiot niihin (kuten vaikka sin,max,min toiminnot,tai limit tms.) jos niitä on paljon ja pää runko omaan tiedostoonsa. Enkä tiedä olisiko tuo data voitu pakata.:)
PS. luku tuo vielä mieleen onko dataa edes pakattu.:) Tosin lähdekoodia en vielä ehtinyt katsomaan. Siksi sin on mukana jos toteutat sen taulukon avulla.:)

 

Marq
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 14.26:   
Hep. Se kaheli olis täällä ;v)

Tiedostot on linkattu mukaan isoina taulukkoina, jotta ohjelma olisi GP32:lle yhtenä siistinä binäärinä ja samalla exepakkeri kompressoi datatkin. Amigalla olen käyttänyt assembleripätkässä olevaa incbin-lauseketta, mutta se ei toimi kuin tasan yhdessä ympäristössä. Jos ihan välttämättä haluaa tuon OS4:llä kääntää, niin ne yksittäiset taulukot voi leikellä omiin käännettäviin tiedostoihinsa files1.c:stä ja files2.c:stä.

 

Marq
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 14.34:   
Väsään kyllä itse tosta classic-version kunhan Amiga taas toimii. Tuo, mitä sanoin OS4:stä pätee toki myös classicilla.

 

miksuh
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 14.38:   
Marq: Ahaa jotain tommosta syyksy arvelinkin vähän :) Joo m68k AmigaOS:lle yritin kääntää, siksi toi 64MB:n riittämättömyys mulla tuli vastaan :) Niin ja sorry sit tosta "kaheli" hommelista :)

 

miksuh
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 14.42:   
Enpäs tienny ollenkaa et toi oli Amigafin jne tyyppien tekemä. En kyl yhtää muista enää miten äänestin kompossa :)

 

Frn
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 16.02:   
jenny_thinks failed returncode 20

 

itix
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 16.49:   
Frn: Onko sulla tarpeeksi uusi
powersdl.library (6.1 mieluiten) ja tarpeeksi
muistia?

 

Marq
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 17.26:   
Gamepark 32:ssa on 8 megaa muistia, joten ei ton sikamaisesti pitäisi vaatia ;v)

 

miksuh
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 17.41:   
Marq: En tiiä muuta ku et just ton files1.c:n kohalla gcc valittaa jotain muistin loppumisesta :)

Mä jopa boottasin ilman startup-sequencea, eli niin ettei muistissa ollu mitää ylimäärästä, mut sama juttu.

 

Marq
Perjantaina, 13. elokuuta, 2004 - klo 18.08:   
miksuh: Toi muistikommentti ei ollutkaan sulle. Siellä files1:ssä on tosiaan monta taulukkoa ja ne voi poimia erillisiin tiedostoihin.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: