Pegasos II + Amiga-korppuasema

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 09/2004 asti » Pegasos II + Amiga-korppuasema « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Pekka
Lauantaina, 17. heinäkuuta, 2004 - klo 14.21:   
Liitetäänkö Pegasokseen standardi PC-korppuasema, vai Amigan korppuasema? Tukeeko Pegasos Amigan 880 kiloisia korppuja suoraan?

 

itix
Lauantaina, 17. heinäkuuta, 2004 - klo 14.35:   
PC:n korppuasema. Amigan korppuasema vaatisi Catweasel Mk3:sen, mutta Catweaselin softatuki on heikko eikä korttiakaan valmisteta enää.

Niin ja MorphOS ei tue emolevyllä olevaa korppuliitäntää.

 

Jope
Lauantaina, 17. heinäkuuta, 2004 - klo 14.48:   
Jensin sympatiat on OS4-puolella, joten "virallisia" morphos-ajureita ei luultavasti tule koskaan tulemaankaan hänen vehkeilleen.

68k-ajureilla tuon CW3:n saa kuitenkin toimimaan MOSissa, joskin välillä vähän epävakaata menoa.

 

hooligan/dcs
Lauantaina, 17. heinäkuuta, 2004 - klo 23.09:   
Sympatiat? =)

No jaa.. personal feelings before business..


Alkaa menemään aika uskomattomiin sfääreihin tämä OS4/MOS konflikti... jopa niin pitkälle että jotkut on valmiita kieltäytynmään asiakkaista agendansa takia.

Ihan sama mulle tosin.. en ikinä tule floppyä käyttämään.. mutta sillekin tuntus olevan kysyntää.

 

Jope
Lauantaina, 17. heinäkuuta, 2004 - klo 23.58:   
No kun jauhoin Jensin kanssa aika pitkään breakpointeilla, niin ei käynyt epäselväksi, että mikä oli mielipide BBRV:stä jne..

On se outoo kyllä. Itse olen nykyään taas pelkästään Classic-meiningeissä, ei tarvitse stressata siitä, että hyväksyykö random-vastaantuleva Amigisti oman laitevalintani. :-D

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: