SDL modplayer

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 09/2004 asti » SDL modplayer « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Jupp3
Maanantaina, 12. heinäkuuta, 2004 - klo 15.12:   
Osoitteesta http://sdl.innoidea.hu on saatavilla MorphOS-portti SDL modplayerista.

Pikaisen testin perusteella tuntuu soittavan ainakin S3M:t, XM:t ja Midit (Timidityn tiedostojen asennuksen jälkeen, lue readme) hyvin.

 

Tero
Tiistaina, 13. heinäkuuta, 2004 - klo 12.48:   
Öh ? Mitä järkeä tossa on ? En oikein käsitä, miksi joku modiplayeri pitäs tehdä SDL:llä. Onhan se SDL kiva, mutta joku järki nyt pitäs pitää siinä millasta ohjelmaa sillä tehdään, tai mitä kannattaa portata.

Eiköhän Amigallekin ole ihan tarpeeksi modiplayereita ilman jotain SDL-versiotakin. Tulee tunne, että tyypeillä on nyt liikaa prossutehopa käytössä, niin pitää kehittää jotain ylimäärästä tekemistä koneelle, eli käytetään raskaamapaa SDL-versiota :)

 

Piru
Tiistaina, 13. heinäkuuta, 2004 - klo 13.59:   
Tero: Siksi että GUI on identtinen joka platformilla. Siksi että porttaaminen on triviaalia koska ei GUI koodia ei tarvitse kirjoittaa tyhjästä. Siksi että harva vanhoista modiplayereistä toimii AmigaONEssa tai Pegasoksessa.

 

JPQ
Tiistaina, 13. heinäkuuta, 2004 - klo 14.43:   
Piru: hyvä kun jaksoit selittää ettei minun tarvinnut.:)
Kaikki: SDL:än ideahan on porttavuus eikö ? minusta on jos olen väärässä korjata saa.:)

 

itix
Tiistaina, 13. heinäkuuta, 2004 - klo 17.15:   
MorphOS:n SDL on maailman parhaimpia eikä kuluta juuri lainkaan prossutehoa :)

 

miksuh
Perjantaina, 16. heinäkuuta, 2004 - klo 12.13:   
Mistäs muuten löytyy MOS:n powersdl.libraryn sorsat ? SDL on LGPL:ää, eli myös powesdl.library on LGPL:ää. Vois kattoa kääntykö toi kuinka helposti AmigaOS:lle.

 

miksuh
Perjantaina, 16. heinäkuuta, 2004 - klo 12.35:   
Hmm bongasin tämmösen MorphZobnesta kun googlella hain powersdl.librarya:

"...For sdl, well Even if itix` Powersdl becomes better..."

itix: Onks toi library sun tekemä ? Jos on, ni viittisiks LGPL:n mukasesti heittää ne uusimman version sorsat mulle sähköpostilla :) Tietty siihen liittyvä SDK kama myös.

 

itix
Perjantaina, 16. heinäkuuta, 2004 - klo 13.16:   
Joo olen koodannut/fixannut MorphOS:n SDL:ää (muistaakseni sisältää sorsat että binäärin) jo muutaman kuukauden.

Mut laitan sorsat sähköpostilla heti tämän viestin jälkeen. SDK:ta tai muita sorsia mulla ei ole.

[Edit: Linkki. --Moderaattori]

 

miksuh
Perjantaina, 16. heinäkuuta, 2004 - klo 13.31:   
Tänks :)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: