SB:een VHI Studio lite

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 06/2004 » SB:een VHI Studio lite « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JPQ
Tiistaina, 29. kesäkuuta, 2004 - klo 1.12:   
eli mikähän laitetaan deviceksi jos usb väylällä olevan kameran kuvia haluan siirtää ja kamera on Olympus Camedia C-310 eli todella uusi malli mutta eräät camediathan toimii???. Toki käynee vinkit millä uuhdetko olympus näkyy MOSissa Massstorage devicenäkin... jotkut jutut tekee minulla Fail kun tänään yritin.

 

hooligan/dcs
Tiistaina, 29. kesäkuuta, 2004 - klo 6.27:   
Olen kokeillut kolmea erilaista Camediaa ja kaikki ovat toimineet heittämällä ne kiinni USB-piuhaan. Minkäänlaista configuraatiota niistä ei mikään vaatinut.
Mallit olivat D-390, C-220(muistaakseni) ja sitten yksi mitä en millään muista.

 

Jupp3
Keskiviikkona, 30. kesäkuuta, 2004 - klo 14.37:   
Jotta muistikortin saa mountattua levyksi, taytyy ensin asentaa Fat95 (Aminet)

Lisaksi erittain moni massstorage laite vaatii, etta Poseidonin prefseista pistetaan ruksi tiettyyn kohtaan (jotain SCSI-kaskyihin liittyvaa muistaakseni)

 

JPQ
Keskiviikkona, 30. kesäkuuta, 2004 - klo 20.03:   
Jupp3: olisikohan Simple SCSI sitä olen tutkinut ja myös Better Removable Supp kohtaa. ja Fat95 on asennettuna jo...
hooligan/dcs: onko tosiaan D sarjaa tuo yksi minulla kun mielikuva että ne on jenkkimarkkoille ainakin C-310:sen jenkki myynti nimi on D-540 kait.
PS. kamera toimii kyllä äidin PC:eessä ihan hyvin (ongelma ei ole kamera...) ...

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: