MakeCDeen rekisteröinti ja MorphOS ?...

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 06/2004 asti » MakeCDeen rekisteröinti ja MorphOS ? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JPQ
Torstaina, 20. toukokuuta, 2004 - klo 3.38:   
eli mitenhän tuon MakeCdeen saa rekisteröityä jos käyttää MorphOSia ? eli ulkomaalaiselta foorumilta käsitin että alkuperäis ikonia pitäisi käyttää vai miten ihmeessä se oli... eli te jotka käytätte kertokaahan suomeksi se minulle.:)

 

Pete
Torstaina, 20. toukokuuta, 2004 - klo 11.57:   
Oman make CD:n ostin 4 vuotta sitten. Silloin ohjelman mukana tuli avainkoodi, jolla ohjelma toimi vähän aikaa. Lopullisen koodin sai, kun lähetti postissa paketista löytyneen kaavakkeen täytettynä ohjelman tekijöille. Kaiken kaikkiaan tuo rekisteröintihässäkkä toimi kiitettävän nopeasti.

 

Jupp3
Torstaina, 20. toukokuuta, 2004 - klo 12.46:   
JPQ:

1)Kopioit MakeCD:n Amigalta
2)Asennat myös tarvittavat libraryt (triton.library taisi olla ainakin?)
3)Käynnistät MakeCD:n. MakeCD kysyy rekisteröintinumeroa, jonka pistät siihen.
4)Pitäisi toimia

Pete: Ainoa, mikä rekisteröintiprosessia hidasti oli se, ettei tuota kaavaketta jaksanut lähettää silloin, kun se väliaikaine koodi toimi vielä :)

 

JPQ
Torstaina, 20. toukokuuta, 2004 - klo 13.29:   
Piru: mullakin se oli just noin.
Jupp3: selvä ajattelinkin että tuskin kamalan vaikea juttu voi olla toivotaan ettei tule ikäviä yllätyksiä.:)
PS. etukäteen tiedustelen että mikä device laitetaan pegasos2:sen emon iden kanssa ?

 

Jupp3
Torstaina, 20. toukokuuta, 2004 - klo 14.28:   
Kokeilin juuri vaihtaa MakeCD:n ikonin png-ikoniin, ja hyvin tuntuu toimivan. (Tosin, vahingossa meni prefsit, kun CopyIcon ei säilytä tooltypejä...)

ide:ä käytetään ide.device:n kautta

 

JPQ
Torstaina, 20. toukokuuta, 2004 - klo 15.00:   
Jupp3: jotenkin ajattelin että ide menee noin tuskin enään scsi.devicen kautta.:):) selkeyttää paljon muttei minulle kun olen tottunut jo scsi.deviceen plus muihin samanlaisiin kummallisuuksiin...

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: