MorphOSin Prefs kuvaruutu kuvat

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 03/2004 » MorphOSin Prefs kuvaruutu kuvat « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JPQ
Perjantaina, 9. tammikuuta, 2004 - klo 11.23:   
MorphOSin kuvaruutu kuvat Prefs ikkunoista kiinnostaisi nähdä eli miten monipuolisesti esim. ikonien tekstiä voi säätää ? ja muita juttuja ?
eli onko antaa infoa tai kuvia tai onko joku niin ahkera että viitsii tehdä sellaisia kuvia ? jos on ne voi mulle jopa mailata mieluiten GIF/PNG/JPEG muodossa osoitteseen:
toi tunnukseni täällä (ne kolme kirjainta tosin pienellä ei isolla) sitten @mbnet.fi
Siksi pistin maili option jos et omista kotisivu tilaa tai se ei riitä.:)

 

JPQ
Perjantaina, 9. tammikuuta, 2004 - klo 11.30:   
offtopic: ja olikos superbundle muistanko oikein netistä ladattavissa ?

 

hooligan/dcs
Maanantaina, 15. maaliskuuta, 2004 - klo 23.52:   
Törmäsin sattumalta tälläiseen screenshottiin: http://www.morphzone.org/modules/myalbum/photo.php?lid=270

Ne ketkä ruinas että OS4 näyttää paremmalta kuin MOS voi sulkea suunsa :)

JPQ:lle on siinä myös jotain MUI Prefsin tynkää

 

Jope
Tiistaina, 16. maaliskuuta, 2004 - klo 8.08:   
Hah.. :-D

Saisivat päättää yhteisistä skinistandardeista, tosin.

 

Ibe U
Tiistaina, 16. maaliskuuta, 2004 - klo 13.44:   
Toiset tykkää tyttärestä ja toiset äidistä, jotkut jopa windows xp:stä, mille noi kuvat musta värimaailmaltaan ja tyyliltään näyttää.

PS. Mä tykkään windows xp:stä ;-)

 

Jope
Keskiviikkona, 17. maaliskuuta, 2004 - klo 8.24:   
Mäkin tykkään XP:stä, mutta en sentään sitä XP:n teemaa käytä, vaan classic-moodissa.. :-)

Se sininen hökötyshän vie tehokasta ruutualaa ihan turhaan korkeine dragbareineen ja nappuloineen.

 

JPQ
Keskiviikkona, 17. maaliskuuta, 2004 - klo 12.09:   
Jope: sitä paitsi on rumakin jos suoraan sanon.
PS. En pidä XP:stä enkä mistään window$ista mutta sanon mutulla jos niin se on windows2000.:)

 

itix
Keskiviikkona, 17. maaliskuuta, 2004 - klo 13.14:   
En aluksi pitänyt XP:stä mutta kun sitä käyttää siihen tottuu ja se on oikeasti aika toimiva. Silmäkarkki ei ole tärkein ominaisuus käyttöjärjestelmässä mutta XP:n kohdalla uudistus on onnistunut.

 

Jope
Keskiviikkona, 17. maaliskuuta, 2004 - klo 13.18:   
Itix, hmm se xp:n uihan on elementeiltään ihan sama kuin classic-teema, kaikki on vaan värikkäämpää ja isompaa ja disainimpaa.

Itse en ole ainakaan huomannut, että mikään muu muuttuisi, kuin ulkonäkö. Kaikki toimii edelleen ihan samalla lailla.

 

miksuh
Keskiviikkona, 17. maaliskuuta, 2004 - klo 21.25:   
"Kaikki toimii edelleen ihan samalla lailla."

MIkä ei ole kovin hyvä asia joidenkin GUI-komponenttien kohdalla :)

 

J.
Torstaina, 18. maaliskuuta, 2004 - klo 12.24:   
IMO XP:n oletuskäyttöliittymä on hirveää s****a, kaikkein hirvein käyttöliittymän irvikuva mikä koskaan on ollut missään tietokoneessa. Jopa ikivanha kuusnepan käyttöliittymä oli taivaallinen verrattuna tuohon p****an. Onneksi sen saa ilmeisen helposti kytkettyä pois päältä.

Toinen ällöominaisuus XP:ssä on Office Asshole, eli se käyttäjälle joka välissä v****ileva reikäpää paperiliitin. Paras ominaisuus siinä on että sen saa kytkettyä pois päältä. Ja ilmeisesti on saatavilla ohjelmia jotka mahdollistavat sen k***pään teurastamisen monilla eri tavoilla, propsit sille joka sellaisen on tehnyt.

Pakollakin tulee mieleen että XP:n tekijöiden joukussa täytyy olla parikin pahimman laatuista sadistia, muuten ei ole selitettävissä moinen käyttäjien kiusaamisen määrä...

 

Pete
Torstaina, 18. maaliskuuta, 2004 - klo 20.29:   
No ei tuo XP:tä mun mielestä aivan noin pahoja haukkuja ole ansainnut. Tuo on kuitenkin ensimmäinen vakaa windows mihin minä olen törmännyt. Vuoden olen XP:tä käyttänyt ja kyllä kaatumiset voi laskea yhden käden sormilla, vaikka kone on päivittäisessä käytössä. Toki paljon on vielä parannettavaa ja eritoten resursseja tuo tuntuu haukkaavan todella reilulla kädellä. Käyttöliittymä sinäänsä on ihan toimiva, mutta kyllä monesti tulee vielä Amigaa ikävä. No toivotaan että OS4 valmistuu pian, että pääsee pohtimaan minkälaisen systeemin tuon korvikkeena toimivan windowssin kaveriksi hankkisi :)

 

hooligan/dcs
Torstaina, 18. maaliskuuta, 2004 - klo 21.16:   
Montakohan XP:tä olen korjannut ja asentanut uusiksi elämäni aikana...

Pitää ottaa varpaat apuun :)

 

Joanna
Torstaina, 18. maaliskuuta, 2004 - klo 22.02:   
Hooligan: Minulla se on helppo laskutoimitus.. Ei vielä yhtään. :)

 

Jope
Torstaina, 18. maaliskuuta, 2004 - klo 22.22:   
Mulla XP on toiminut verrattaen hyvin.. Kerran olen joutunut tämän jokapäiväisen XP:n laittamaan uusiksi, mutta se edellinen hajosi siksi, kun oli ollut sama asennus Beta 2:sta lähtien ja käytin sitä kolmessa eri läppärissä.. :-)

Se oli jo aika hidas kolmannessa koneessa ja hajosi sitten kokonaan. Tätä viimeisintä konetta varten asenneltu taas ei sitten ole nikotellut yhtään.

Mutta pyydän anteeksi, eihän Windowsista saa sanoa kilttejä sanoja. Bill Gates on antikristus! Wintendo on sontaa!!!

 

J.
Perjantaina, 19. maaliskuuta, 2004 - klo 8.18:   
En haukkunut XP:tä sinänsä, haukuin käyttöliittymää ja Office Assholea. Molemmat ovat kyllä ansainneet kaikki mahdolliset haukut ja enemmänkin. Vain masokisti, värisokea tai MS:n aivopesemä ihminen voi vakavissaan väittää pitävänsä siitä kammottavasta oksetuksesta joka XP:n oletus-UI on ja jokainen järkevä ihminen haluaa kuristaa sen käyttäjälle v****ilevan p****reiän. Ainakin sen jälkeen kun sen v****ilua on saanut kestää muutaman päivän.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: