MacOSX Pegasoksella...

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 12/2003 asti » MacOSX Pegasoksella... « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Joanna
Maanantaina, 20. lokakuuta, 2003 - klo 21.51:   
Täytynee kysyä kun en itse ole kokeillut.. Onkos kenelläkään täällä
kokemusta MacOSX;n ajamisesta Pegasoksella käyttäen Linuxia ja
Mac-on-Linux ohjelmistoa?

Olen miettinyt itse sen kokeilemista mutta en tottapuhuen ole jaksanut
edes alkaa harkitsemaan sen asentamista. :)

 

hooligan/dcs
Maanantaina, 20. lokakuuta, 2003 - klo 22.57:   
Samma här. Ja toisekseen siitä ei ainakaan mulle kummempaa hyötyä olisikaan, Pegalla saa tehtyä ne asiat mitä pitääkin.. mitä nyt hauskaa ajanvietettä testaillessa olisi tietty. Ei ole vaivan väärtti, imho.

 

Tuomo Möller
Tiistaina, 21. lokakuuta, 2003 - klo 16.29:   
Joanna: Minä asensin tuon Mol:in mutta ongelmaksi muodostui Mac OSX 10.2 mikä näyttää kaatavan ko. ohjelmiston varsin tiheään tahtiin. Minulla on myös aito Power Mac 1 GHz ja silläkin Mac X on varsin tahmea käytettävä verrattavissa n. 25 MHz 030 Amigaan :)

 

Teemu K.
Tiistaina, 21. lokakuuta, 2003 - klo 21.39:   
Samoin olen testaillut MacOSX 10.2:sta jo siitä kun asentelin linuxin ekan kerran.

Toimii aika ok, mutta GUI on tahmea. Rautakiihdytyksen puutetta.

Vakauskin voisi olla parempi mutta kunhan ei mahdottomia yritä niin se kyllä toimii. Hassuinta tosin on se että crashin jälkeen saattaa OSX käskeä "boottaamaan" koneen jopa viisikin kertaa ennenkuin boottaa loppuun asti. Ennätys 9 kertaa.

Huomattavasti vakaampi MOL 0.9.68 versiolla myös.

Ääniä en ole saanut toimimaan millään tasolla MacOS:ssa. "Sample rate not supported" erroria tulee MOL:lta aina ku käynnistää.

 

KimmoK
Keskiviikkona, 22. lokakuuta, 2003 - klo 10.56:   
Mäkki ja wintoosaemut pitää amigamaisissa koneissa saada pyörimään orjana, ikkunassa AmigaOS:n alaisuudessa. Kaikki muu on liian suffelia... :)

 

JPQ
Keskiviikkona, 22. lokakuuta, 2003 - klo 17.13:   
KimmoK: niin pitää ja yleensäkkin kaikki sovellukset mieluiten Ambient/Workbench ruudulle ikkunaan.

 

miksuh
Keskiviikkona, 22. lokakuuta, 2003 - klo 17.13:   
Joo on iha kivaa ajella Shapeshifterillä MacOS:aa ikkunassa AmigaOS:n WB-ruudula muiden ohjelmien seassa :)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: