Genesi @ Assembly (pt2)

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 09/2003 asti » Genesi @ Assembly (pt2) « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

hooligan/dcs
Maanantaina, 21. heinäkuuta, 2003 - klo 13.19:   
Genesi aikoo kuin aikookin osallistua Assembly-tapahtumaan.

Esittelytiimi saa käyttöönsä julisteita, G4 kortin, VideoMicroWaven, tarroja, SuperBundle cd:tä, t-paitoja...

Be there or be square!

 

itix
Maanantaina, 21. heinäkuuta, 2003 - klo 14.14:   
Vanha kunnon VideoMicroWave! Toivottavasti se on kunnossa tällä kertaa :-)

 

hooligan/dcs
Maanantaina, 21. heinäkuuta, 2003 - klo 14.48:   
VideoMicroWaveen asennetaan MOS1.4 ja lähettävät sitten.. eli se tulee ainakin testatuksi ennen esittelyä.

 

Janne
Maanantaina, 21. heinäkuuta, 2003 - klo 15.52:   
Jaahas, pitääkö sitä vaivautua sitten assyille taas kuitenkin. :-) Just kun ajattelin pitää välivuotta.

 

Janne
Maanantaina, 21. heinäkuuta, 2003 - klo 15.55:   
VideoMicroWave modauksena sopii kyllä assyjen kaltaiseen tapaukseen. :-)

Kai sinne joku muukin Pegasos laitetaan pystyyn?

 

Janne
Maanantaina, 21. heinäkuuta, 2003 - klo 16.02:   
hooligan: Mites, pitäisikö tota Sakun kautta jotenkin promota?

 

hooligan/dcs
Maanantaina, 21. heinäkuuta, 2003 - klo 17.41:   
@Janne

Ujutettiin jo vähän Sakua mukaan kun postittelin asiasta Buckille. Katsoisin että esittelyä voi pitää Sakun järjestämänä tapahtumana.

Mitä enemmän saadaan mielenkiintoa asiaa kohtaan sen parempi. Ja unohdat ne välivuodet.. ei tässä olla itekään vielä tähän mennessä välivuosia pidetty :)

 

Janne
Maanantaina, 21. heinäkuuta, 2003 - klo 17.44:   
hooligan: Uusi Saku julkaistaan tossa parin viikon sisään joten jos lehteen haluaa jotain aiheesta niin tällä viikolla thoriel@sci.fi ...

 

hooligan/dcs
Maanantaina, 21. heinäkuuta, 2003 - klo 18.06:   
Kannattaisiko lykätä Sakua Assemblyjen jälkeen? Olisi varmasti enemmän asiaa kun mukaan saataisiin sekä Amiwest että Assemblyt.

 

Janne
Maanantaina, 21. heinäkuuta, 2003 - klo 18.16:   
hooligan: Toisaalta Assyilla Sakua voisi lukea moni...

Anuhan noista päättää, mutta itse olen aina ollut vähän sillä linjalla että julkaistaan heti kun voidaan - nyt jo ollaan myöhässä ja kaikki lisäviivyttely yleensä vapaaehtoishommissa johtaa vielä suurempiin viivytyksiin. :-)

Assembly-coveragea ei Sakuun yleensä ole kovin hurjasti saatu.

 

miksuh
Maanantaina, 21. heinäkuuta, 2003 - klo 18.41:   
Olis ihan paikallaan, jos Saku mainostelisi tota suomalaisilla mainstream uutis-sivuillakin, kuten sektori.com:ssa jne. Luulisin, että olis parempi, jos toi tehtäs yhdistyksen puolesta. Tottakai sinne voi muutenkin postailla, mutta toi olis vakuuttavampaa :)

 

miksuh
Maanantaina, 21. heinäkuuta, 2003 - klo 18.43:   
Tarkotin siis Pegasos esittelyn mainostusta toki.

 

Janne
Tiistaina, 22. heinäkuuta, 2003 - klo 15.09:   
miksuh: Joo, toi on mustakin hyvä idea. Viimeksi Sakun 10v-tiedote näkyi sektorissa ja digitodayssa, sitä ennen taisi Saku 2001 olla saiteilla esillä.

 

itix
Tiistaina, 22. heinäkuuta, 2003 - klo 15.18:   
Venytetään Sakun julkaisua vielä hetkin niin saadaan oikein tuhti jouluspeciaali :)

 

hooligan/dcs
Tiistaina, 22. heinäkuuta, 2003 - klo 18.31:   
Paikka varmistui. Björn Lynnen cd-shopin vieressä, likimain bigscreeniä vastapäätä.

 

JPQ
Tiistaina, 22. heinäkuuta, 2003 - klo 18.57:   
Toivotaan vaan että esittely näkyy Assembly TV:eesä kun paikalle en pääse.:(

 

Anu Seilonen
Keskiviikkona, 23. heinäkuuta, 2003 - klo 0.21:   
itix: Valitettavasti Sakun julkaisua ei venytetä enää yhtään enempää, ellei sitten niitä kuuluisia meteoriittejä (c) Fleecy laskeudu päällemme. Alkuperäinen julkaisupäivä piti olla juhannuksena, joten nykyiselläkin julkaisupäivällä (30.7.) olemme yli kuukauden myöhässä. Enempää ei enää voi viivyttää, ihan jo toimituksen (lue: minä ja tämän numeron osalta myös Terho) henkilökohtaisen tilanteenkin vuoksi.

Olen juuri päivittänyt yhdistyksen kotisivuja Assemblyjen osalta ja julkaissut pienen tiedotteen aiheesta (kiitos, Janne :)) sekä kotisivulle että foorumiin ja muille vakiotiedotekanavillemme. Lähetin tiedotteen myös monille kotimaisille IT-uutissivustoille - nähtäväksi jää, moniko tarttuu onkeen.

 

Janne
Keskiviikkona, 23. heinäkuuta, 2003 - klo 1.04:   
Anu: Kannattaa huvikseen lähettää paperimedioillekin. Ehkä tulevat katsomaan Pegasosta!

Anyway, kiitän ja kumarran kaikkia hommia paahtaneita! Hieno homma. Kai se on pakko tulla paahtamaan lihapiirakkaa VideoMicroWavessa. :-) (Arvatkaa vaan yrittääkö joku horroksessa parin yön valvomisen jälkeen assyilla tulla grillailee VideoMicroWavella pakastepizzojaan... ;-)

 

Thoriel
Keskiviikkona, 23. heinäkuuta, 2003 - klo 2.18:   
Janne: "Ihan huvikseni" tavan vuoksi lähetinkin varsin monelle. Saavat tulla ihmettelemään grillipizzojamme? Huonosti jos aikataulut menevät, niin saatan jopa joutua piipahtamaan paikan päällä. Katsoopi nyt.

 

Jupp3
Keskiviikkona, 23. heinäkuuta, 2003 - klo 10.29:   
Oliskohan Mikrobitti kiinnostunut asiasta?

Hmm...

Kunhan vain eivät Assyilla pakota tuota Videomicrowavea
"Kodinkoneosastolle" :-)

 

JPQ
Keskiviikkona, 23. heinäkuuta, 2003 - klo 14.01:   
Jupp3: siellä muutenkin niitä kodin "yleiskoneita" liikaa jossa on X86 tms.:-)

 

hooligan/dcs
Keskiviikkona, 23. heinäkuuta, 2003 - klo 16.32:   
DigiToday-uutinen

 

Sami Ylönen
Torstaina, 24. heinäkuuta, 2003 - klo 11.28:   
@JPQ

Ainakin jonkinmoinen Pegasos-juttu Assembly TV:stä on tulossa. Joannan kanssa AltPartyillä tammikuussa ollessamme kävivät tarkastamassa paikan ja annoin lyhyen haastattelun Pegasoksesta AsmTV-ryhmälle.

Jää nähtäväksi tulevatko tekemään haastattelua paikan päällä, mutta kyllä luulisi että sen verran kiinnostaa. Jos ei muuten niin kai se pitää itse itselleen haastattelu kirjoittaa ja nauhoittaa omilla vehkeillä, julkaistaan sitten myöhemmin :) (iso EHKÄ!)

 

Joanna
Torstaina, 24. heinäkuuta, 2003 - klo 15.26:   
Sami: ketäs kaikkia sinne on menossa pitämään paikkaa pystyssä ja demoamaan niitä? Minä en itse ainakaan voi olla varma tulemisestani, ja luulatavsti jos tulen se on yhden illan/yön käynti. (eli illaksi junalla hesaan ja johinkin aikaan seuraavana aamuna pois toivoen ettei juna mene jonnekkin hornankuukaan sillä aikaa kun nukkuu :)

Piru, Hooligan, Letti, Jupp3, Thoriel, Itix?

 

Sami Ylönen
Torstaina, 24. heinäkuuta, 2003 - klo 17.11:   
Ei mitään havaintoa. Minä, Wizor, Jupp3 ja Hooligan olemme virallisesti esittely-tiimiin ilmoittautuneet, muut tulevat vain "poikkeamaan" jos ollenkaan.

Mutta vaikuttaa hyvältä tähän mennessä, koneita tulee jokunen ja ilmeisesti saamme muutenkin suhteellisen hyvät "setit".

Kannattaa poiketa katsomaan kauempaakin!

PS. Hih, telkussa joku painii kengurun kanssa. Hilpeää. Tai sitten olen vain hieman väsynyt...

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: