Pegasos @ Assembly 2003

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 06/2003 asti » Pegasos @ Assembly 2003 « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Hooligan/DCS
Keskiviikkona, 14. toukokuuta, 2003 - klo 6.39:   
Nyt olisi mahdollisuus demota Pegasosta Assemblyllä. Olen jutellut Abyssin kanssa ja hän kertoi että tilaa ständille löytyy jos sellainen tarvitaan. Olen myös ollut asian tiimoilta Raquel Velascoon yhteydessä ja he ovat erittäin kiinnostuneita kys. tapahtumasta.
Itse tulen valitettavasti olemaan siellä täällä ja muutenkin kiireinen, enkä pysty demottelemaan masiinaa. Kysynkin, löytyisikö suomalaisista Pegasos-käyttäjistä halukkaita tehtävään, tänne ketjuun vaan käsiä ylös.
Eiköhän sitä saada hommattua jotain promokrääsää(Peg 2 proto ????) ja saunailta vapaaehtoisille ;-)

 

Frn
Keskiviikkona, 14. toukokuuta, 2003 - klo 9.37:   
Kyllähän tuohon halua löytyy. Assy on kyllä loistava paikka demota
Pegasosta.

 

Jupp3
Keskiviikkona, 14. toukokuuta, 2003 - klo 16.36:   
Juu, eiköhän sitä jotain saada järkättyä, kun vielä vähän vuorotellaan...

 

Hooligan/DCS
Torstaina, 15. toukokuuta, 2003 - klo 21.20:   
Juppe, Wizor ja Letti ovat tällä hetkellä mukana. Haluaako joku muu littyä iloiseen seuraan? Yksi henkilö lisää ei varmasti pahaa tekisi.

 

Joanna
Torstaina, 15. toukokuuta, 2003 - klo 21.37:   
Mietin asiaa.. Se voisi olla toisaalta mielenkiintoinen tilaisuus käydä edes kerran elämässään :) ..

 

miksuh
Perjantaina, 16. toukokuuta, 2003 - klo 13.06:   
Jaah mut löytää ilmeisestiki Olskool alueelta, voin tulla kyl testimään Pegasoksia sinne mistä niitä löytyyki sit :)

 

miksuh
Perjantaina, 16. toukokuuta, 2003 - klo 13.07:   
Oldskool jopa

 

miksuh
Perjantaina, 16. toukokuuta, 2003 - klo 13.09:   
Oispa assyjen aikoihin jo rahaa pegasoksen esim... Epäilen kyl tällähetkellä vahvasti ku ei toi työtilanne näytä tällähetkellä kovin lupaavalta. Nokialtaki pistivät just sieltä verkkopuolelta ulos väkeä missä olin sen vuoden töissä ja mihi hain nyt täks kesäksi...Sais ees jotai kaupankassahommeleita ees ni vois pegasosta sit harkita :)

 

Jani Kuituniemi
Perjantaina, 16. toukokuuta, 2003 - klo 14.40:   
Saispa noita Pegasoksia jostain edes ostettua :)

 

Hooligan/DCS
Perjantaina, 16. toukokuuta, 2003 - klo 14.47:   
Frn:
Olet mukana. eli:

Juppe, Wizor, Letti, Frn .. plus Joanna?

Letti on nokkamiehenä. Vielä ei ole tietoa tuleeko Genesiltä ketään. Pistelen postia sulle.

 

hooligan/dcs
Maanantaina, 21. heinäkuuta, 2003 - klo 13.18:   
Genesi aikoo kuin aikookin osallistua Assembly-tapahtumaan.

Esittelytiimi saa käyttöönsä julisteita, G4 kortin, VideoMicroWaven, tarroja, SuperBundle cd:tä, t-paitoja...

Be there or be square!

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: