Mukana tulleista peleistä

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Pelit » Viestit 2003 » Mukana tulleista peleistä « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Janne
Keskiviikkona, 9. huhtikuuta, 2003 - klo 2.15:   
Joko olette testanneet Pegasoksen mukana tulleita pelejä? Any good?

 

Thoriel
Keskiviikkona, 9. huhtikuuta, 2003 - klo 6.32:   
Tales of Tamarin valmistumisprosessia itse seurasin jopa Sakun uutisissa tiiviisti. Pelasin itse aikanaan noita PBM-pelejä (Play By Mail, postipelit) paljonkin, ja tämä kiinnosti heti PBEM-pelinä (Play By E-Mail) juuri siksi. Kyseessä on siis vuoropohjainen strategiapeli moninpelimahdollisuudella. Muita pelejä en vielä edes jaksanut sillä silmällä katsoa, mutta ToT harmittaa - saan Pegan kasaan hyvällä tuurilla vasta parin kuukauden päästä!

Pelihän sai myös joitakin palkintoja viime vuonna. Eikä ole muuten ihan halpakaan, 60 euroa tuosta mukana tulleesta Basic Setistä. Ei minua lopulta paljon haittaa, vaikka lähetys viivästyikin, kun mukana tuli tuollaiset lisukkeet. Tycoon-pelithän ovat perinteisesti olleet hyviä, tätä nimenomaista en tosin ole testannut.

 

Joanna
Keskiviikkona, 9. huhtikuuta, 2003 - klo 9.46:   
+ Niille jotka eivät sattumalta ole vielä huomanneet. Siellä Contrib hakemistossa on BirdieShot.lha jonka purkamalla saa sen saman pelin jota nähtiin jo ainakin Alt-partyillä. Ihan kiva pikkupeli, tosin ei minun makuuni.

Muita en ole vielä kokeillut

 

Joanna
Torstaina, 10. huhtikuuta, 2003 - klo 2.16:   
Täydennyksenä edelliseen:

Feeble-files toimii ok kun katsoo mukana olevasta installointi-fileestä (*) mitä pitää kopioida ja minne. Yksi lokalisointi-alihakemisto pitää siirtää että peli alkaa toimia (eikä se tietenkään anna järkevää virheilmoitusta) sen jälkeen kun #1 cd on kopioitu kiintolevylle. Pelin aikana CD#2 pitää olla asemassa vaikkei sitä ollakkaan sanottu missään (eikä sen puutteesta tule requesteria yms).

Kommenttina itse pelistä.. eräänlainen graafinen seikkaulu, hieman samaan tapaan kuin aikoinaan oli Sierran pelejä. Ei mikään Grafiikan huippu (640*480 256 väriä) mutta pitää muistaa että sama peli+datat toimii myös nopealla 68k Amigalla (gafiikkakortti+ahi tarpeen). Tunnelma ja idea on mielenkiintoinen, pelin maailma muistuttaa joistain kohtaa Paranoiaa ja Orwellin 1984:ää :)


(*) Installer näyttää olevan yksi vielä puuttuva osanen MOS1.3 :sta .. no onneksi on noita luvallisia Amigakäyttiksiä jäänyt nurkkiin että saa sen ja Arexx:n asennettua (kun jaksaa).

Tyconista senverran että se ei ensialkuun tuntunut toimivan kunnolla.. Itse peli lähti käyntiin nätisti, mutta jostain syystä grafiikan värit olivat sekaisin... Lienee joku graffaongelma joko pelissä tai ajureissa. Eli kaipaa lisää testausta ja asetusten säätöä.

 

Hooligan/DCS
Torstaina, 10. huhtikuuta, 2003 - klo 14.11:   
Software Tycooniin saa patching kun lähettää emailia Epic:lle, tai vinkkaa mulle irkissä.
Peli vaatii 16 bittisen näyttötilan mutta antaa valita vain 8 bittisen.

 

Joanna
Torstaina, 10. huhtikuuta, 2003 - klo 15.23:   
Olikos sinulla englanninkielistä ohjetta Sw Tyconiin, ainakin minun paketissa ei ollut kuin saksankielinen ohjelappu sisällä? Kannessa on kyllä englanniksikin tekstiä, eli ehkä se on vain unohtunut tuosta yksilöstä?

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: