MorphOS:n emulaatiopuolesta

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 03/2003 » MorphOS:n emulaatiopuolesta « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JPQ
Perjantaina, 28. maaliskuuta, 2003 - klo 23.35:   
Netissähän on Bars&Pipes (se joku 1.19c freeware versio) voisiko joku tarkistaa
toimiiko tämä softa MorhpOSin AmigaOS+68k emulaatiossa vai kaatuko
se ja luulen että sekoaa jos paukuttaa hardista suoraan jo ilman midi laitteita tuloksen saanee.
Softa sen verta ahkerassa käytössä että siksi olisi tärkeää tietää.
Ja toinen softa jolle samanlainen testi olisi Octamed Sound Studio 1.03c. Ja sekin samasta syystä.
PS. Itsellä ei ole alustaa jolla MorphOSia voisin tätä asiaa tutkia.

 

Hooligan/DCS
Lauantaina, 29. maaliskuuta, 2003 - klo 12.38:   
SoundStudion vois tosiaan joku kokeilla.. mut siinä ei ole AHI tukea.. mahtaako saada ääntä pihalle?

Ja Cinema4D:stä olis kiva kanssa saada tietoa.. toimiiko ja jos toimii niin miten nopeasti.

 

JPQ
Lauantaina, 29. maaliskuuta, 2003 - klo 13.16:   
Hooligan: midi puolellahan olikin minulle väliä. Ja Bars&Pipes on parempi kuin Sound Studio että siksi se oli mulla ensiksi. Ja Cinema4D:eessä en itse näe syytä miksei toimisi en näe siinä missään rumaa koodia melkeipä päin vaistoin vaikka viivojen piirto mättää ainakin joskus CU Amigan CD versiossa näyttökortin kanssa. Ja minusta olisi järkeä emuloida myös audio.device se vaan riittäne koska taitaa suoraan octamedi "pokeilla" asioita kun ensiksi äänikanavat on varattu.:(

 

Jon
Lauantaina, 29. maaliskuuta, 2003 - klo 13.42:   
Toivon todella, että SoundStudiosta saadaan päivitetty versio AHI-tuella ulos. DBPro kaatuu mulla.

 

itix
Lauantaina, 29. maaliskuuta, 2003 - klo 14.44:   
No jos softa käyttää Paulaa suoraan niin ei se kyllä toimi Pegasoksessa. BPPC/CSPPC korteillä kyllä jos ohjelma on muuten kiltti.

 

Hooligan/DCS
Lauantaina, 29. maaliskuuta, 2003 - klo 15.43:   
Olis kyllä aika rok jos paulan äänet sais ohjattua Pegasos:lla tyyliin Puh. Eihän mikään itseään kunnioittava ohjelmoija AHIa käytä :-)

 

JPQ
Lauantaina, 29. maaliskuuta, 2003 - klo 15.53:   
Hooligan: hyvä vitsi ja kyllä minusta paulaemulaatio kuuluu asiaan koska käyttis tukee sitäkin.
itix: tuon tiedän. Ja kysymys onkin onko midipuoli kiltisti tehty. Ja toimiiko audio.deviceä pelkästään käyttävät softat jotka käyttää sitä siis oikein olisi hyvä jos toimisivat.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: