Pegasoksen suunnitelijasta.... + Pega...

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 03/2003 » Pegasoksen suunnitelijasta.... + Pegasos2 « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JPQ
Keskiviikkona, 12. maaliskuuta, 2003 - klo 1.13:   
Se jonka nimi oli joku Gerald joka pegasoksken suunniteli. Sitäpä vaan kyselen mitä muuta tyyppi on suunnitellut ? ja onkohan tuo PegasosII paljonkin kalliimpi kuin tämä "nykyinen" Pegasos entäs ne edut?

 

Piru
Keskiviikkona, 12. maaliskuuta, 2003 - klo 1.23:   
JPQ: No esimerkiksi: Blizzard turbokortit, Cyberstorm turbokortit, CyberStorm PPC, Blizzard PPC, CyberVisionPPC, BlizzardVision PPC.

Ja se ei ole joku, vaam Gerald Carda. Se lukee noissa piirilevyissä myös.

 

Hooligan/DCS
Keskiviikkona, 12. maaliskuuta, 2003 - klo 6.39:   
Geraldille plussat Blizzardin 030/50mhz mallista joka oli loistava kortti, ja kaatopaikallinen risuja siitä ettei väsännyt videon passthroughta c/bvisionppc:hen :)

 

JPQ
Keskiviikkona, 12. maaliskuuta, 2003 - klo 12.20:   
Piru: Ahaa eli aika paljonkin ja turbooni joka sattumalta on Blizzard (68060) olen tyytyväinen. Sen takia noin sanoin koska mulla huono nimipää.

 

Joanna
Keskiviikkona, 12. maaliskuuta, 2003 - klo 12.38:   
Pegasos-2 on hieman juttua seuraavassa Sakulehdessä, kirjoittelin siitä yhteenvetoa sen perusteella mitä olen tietoa saanut. Valitettavasti en saanut isoja dokumentteja tuosta uudesta piirisarjasta (eikä niitä saisikaan käyttää julkisesti koska ovat NDA alaista tavaraa) mutta silti...

Pegasos-2 hinta? No sitä ei ole sanottu vielä missään. Artikkelissa on ajatus..

Ja Carda, juu.. ehdottomasti pätevä kaveri. Sääli vaan että he päättivät väkisin yrittää ängetä ne PPC-turbot A1200 kuoriin mahtuviksi, siis jos olisivat alusta saakka tehneet isompia kortteja olisi säästynyt monta murhetta kuten jäähdytysongelmat. Lisäksi hieman isompana olisi kortista voitu tehdä vähempikerroksinen joka olisi helpottanut massatuotantoa ja laskenut hintaa.

 

JPQ
Keskiviikkona, 12. maaliskuuta, 2003 - klo 13.16:   
Joanna: kivaa trivia tietoa.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: