Ketkä tilasivat Pegasoksen?

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 03/2003 » Ketkä tilasivat Pegasoksen? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Janne
Tiistaina, 4. maaliskuuta, 2003 - klo 20.27:   
Otetaanpa lukua. Ketkä tilasivat nyt viime rytinässä Pegasoksen?

Minä.

Luku: 1

 

Thoriel
Tiistaina, 4. maaliskuuta, 2003 - klo 20.34:   
Mää.

Luku: 2

 

Hooligan/DCS
Tiistaina, 4. maaliskuuta, 2003 - klo 20.51:   
Mää.

Luku: 3

 

Jupp3
Tiistaina, 4. maaliskuuta, 2003 - klo 20.53:   
mäkans
Luku: 4

 

Jontsa
Tiistaina, 4. maaliskuuta, 2003 - klo 20.56:   
Nii multakii

Luku: 5

 

Egumies
Tiistaina, 4. maaliskuuta, 2003 - klo 21.14:   
Muu eiku mää.

Luku: 6

 

Sami Ylönen
Tiistaina, 4. maaliskuuta, 2003 - klo 21.31:   
Ammuu.

Luku: 7.

 

Jope
Tiistaina, 4. maaliskuuta, 2003 - klo 21.53:   
Mmmmmmöööööööööööööööööööööö.

Luku: 8

 

wizoritusmaximus
Tiistaina, 4. maaliskuuta, 2003 - klo 22.11:   
Mur!

Luku: 9

 

Joanna
Tiistaina, 4. maaliskuuta, 2003 - klo 23.11:   
Zzzz.. Niih juuh? (luku: 10)

 

Jari
Keskiviikkona, 5. maaliskuuta, 2003 - klo 11.53:   
Tilasin jo joululomalla, en siis viime rytinässä.
Tuntuu kyllä pahasti siltä että jään toisten jalkoihin kun lupasin maksaa vesalialle postiennakolla. Ja koneita oli vissiin jossain vaiheessa 85 jäljellä. Eikä Vesalialta oo tullu minkäänlaista vastausta vaikka oon kyselly pariin otteeseen tilanteesta. Vois kyllä kysästä nyt uudestaan.

 

Wizor
Keskiviikkona, 5. maaliskuuta, 2003 - klo 15.56:   
Jari. Mulla oli kans vesalialta tilauksessa tuo lauta jo marraskuusta asti suunnilleen. Ikinä en kyllä kuullut niiltä pihaustakaan missään vaiheessa vaikka lähetin postiakin kys. asiasta muutamaan otteeseen.

 

Frn
Keskiviikkona, 5. maaliskuuta, 2003 - klo 21.08:   
Ja vielä minäkin.

Luku siis ainakin 11.

 

Hooligan/DCS
Keskiviikkona, 5. maaliskuuta, 2003 - klo 21.14:   
Vesalialta ei ole tullut mitään myyntiin sen Artisia hässäkän vuoksi. Se ettei mitään ole ilmoitettu kertoo jo firman asiakaspalvelusta jotain

 

Joanna
Lauantaina, 8. maaliskuuta, 2003 - klo 7.54:   
Kuulemma Suomen 299$ luku pitäisi olla 14 kpl. No eipä sillä niin väliä ole kenelle ovat menossa, onpahan kiva tietää että jotain tapahtuu. Enemmänkin olisi varmaan mennyt jos aika/tilanne olisi ollut toinen. Siis tuo myynnin äkkirynnäkkö varmaan tuli kaikille yllätyksenäm, ainakin minut se yllätti vaikka olen seuraavinani Genesin touhuja kohtuullisen tarkkaan ja monelta kantilta.

Kunhan se Pegasos-2 tulee niin ehkä niitä sitten ehtii olla myynnissä hieman enemmän aikaa että kaikki kiinnostuneet ehtivät mukaan.

 

JPQ
Lauantaina, 8. maaliskuuta, 2003 - klo 13.56:   
Joanna: Ja näkee ainakin sen kellä tuollaiseen helposti varaa ja erityistä intoa. Mulla ei ole helposti varaa koska homma tuli just pahaan aikaan. Ja joku voi ehtiä
varautumaan Pegasos-2:seen jos hinta tarpeeksi ok. Ja toisaalta odotan "valmista" MorphOSia.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: