Kenellä on Pegasos tai uusi MorphOS?...

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 03/2003 asti » Kenellä on Pegasos tai uusi MorphOS? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Janne
Torstaina, 27. helmikuuta, 2003 - klo 11.32:   
Okei, hihkaiskaa jos olette suomalainen Pegasoksen omistaja tai teillä on muuten vain uusi MorphOS (ei se vanha 0.4) PPC-raudalla?

Zuikkis ja Piru tiedetään. :-) Joko Pegazoot toimii?

 

Tuomo Möller
Torstaina, 27. helmikuuta, 2003 - klo 16.04:   
No minä olen yksi Pegasoksen MorphOS 1.2 omistaja.
Tuomo

 

Janne
Torstaina, 27. helmikuuta, 2003 - klo 16.51:   
Tuomo: Lienetkö ainoa Zuikkiksen ja Pirun lisäksi Suomessa?

Mitäs olet tykännyt?

 

Tuomo Möller
Torstaina, 27. helmikuuta, 2003 - klo 17.31:   
Janne: En osaa sanoa montako Pegasosta on Suomessa, mutta ei varmaankaan järin monta.

Olin aikoinaan myöskin ensimmäisiä Amiga 1000:en omistajia joten näyttää perinne jatkuavan :)

Pegasos MorphOS yhdistelmä tuntuu 100% aidolta Amigalta :) Olen ollut erittäin tyytyväinen ja kunhan ohjelmistoa alkaa olla niin menestys lienee väistämätöntä.


Tuomo

 

JPQ
Torstaina, 27. helmikuuta, 2003 - klo 18.20:   
Tuomo. ooh. on ihmeellistä että joku näin pitkään ollut "ihastunut" "amigaan". siksi "amigaan" koska MorphOS ei liity hirveästi varsinaiseen amigaan.

 

Hooligan/DCS
Torstaina, 27. helmikuuta, 2003 - klo 18.25:   
No en nyt käyttäisi sanaa "ei hirveästi". Musta se liittyy erittäinkin paljon ottaen huomioon 68k emulaation ja ensimmäisen kohderyhmän mille sitä alunperin suunniteltiin.
Ja käyttiksen tekijätkin ovat kaikki Amigisteja mikäli oikein olen käsittänyt.

 

JPQ
Torstaina, 27. helmikuuta, 2003 - klo 19.38:   
Hooligan: liittyy omalla tavallaan mutta aito on aina aito... mutta kyllä kuvissa amigan oloiselta vaikuttaa.

 

Janne
Torstaina, 27. helmikuuta, 2003 - klo 19.58:   
JPQ: Hyvin aidolta se tuntuukin... Ja on jotain hassua nähdä vanha tuttu hakemistorakenne ja kaikki siellä moderneissa puitteissa. :)

 

Joanna
Torstaina, 27. helmikuuta, 2003 - klo 20.30:   
JPQ: mikä on aito? Se jolla tässä kuussa on lupa käyttää nimeä mihin tahansa tuotteeseen vai se joka eniten vie asiaa eteenpäin? Onko Aito nimi tärkeämpi kuin tuntuma?

 

JPQ
Torstaina, 27. helmikuuta, 2003 - klo 21.50:   
Joanna: Aitous joillekkin tärkeää minulle ei. Aito se jolla nimeä oikeus käyttää.

 

Piru
Perjantaina, 28. helmikuuta, 2003 - klo 11.25:   
IMHO MorphOS on aidompi ku AmigaOS (4) itse. Ainakin OS4:sta tullaan vertaamaan MorphOS:n. Sehän tässä huvittaakin.. ;)

 

Jupp3
Perjantaina, 28. helmikuuta, 2003 - klo 11.25:   
Aitoudesta tuli mieleen, kuka PC:llä suosii Intelin Pentium 3:a "aitouden takia" ? :)

(Toisaalta... Eipä nyt tule muutakaan mahdollista syytä mieleen...)

 

Jon
Perjantaina, 28. helmikuuta, 2003 - klo 13.43:   
Piru: saako hieman perusteluja? Eikö esim. kernel-toteutus ole aika erilainen? Ja sen mitä minä olen ymmärtänyt, niin toteutus perustuu muutenkin aika paljon erilaisiin wrappereihin.

Nyt kun Pegasoksetkin meni (?), niin kuka myisi halvalla BVisionin?

 

JPQ
Perjantaina, 28. helmikuuta, 2003 - klo 14.21:   
Piru: Miten niin aidompi ?
Jupp3: kyllä jotkuu suosii Inteliä aitouden takia.

 

KimmoK
Perjantaina, 28. helmikuuta, 2003 - klo 14.27:   
Piru: Heh... kyllä alkukeräinen on aina aidompi kuin mikään muu. Mutta toki jos Hyperion on tärvännyt AOS:n toiminnan niin siinä tapauksessa...

 

Pekka Nissinen
Perjantaina, 28. helmikuuta, 2003 - klo 14.59:   
Jon: No siitä halvasta en tiedä mutta multa lähtee BVisioni 100 enskalla... :)

 

itix
Perjantaina, 28. helmikuuta, 2003 - klo 15.22:   
No mulla on A1200:ssa MorphOS 1.1.

Oikea määritelmä voisi olla "MorphOS joka toiminnallisesti vastaa versiota 1.1 mutta koottu sekalaisista testipalikoista". Mutta kuitenkin.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: