MorphOS:n perhoslogosta

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 03/2003 asti » MorphOS:n perhoslogosta « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Pasi M
Maanantaina, 27. tammikuuta, 2003 - klo 22.29:   
Täysin aiheen vierestä mutta kun en uuttakaan threadia jaksa perustaa:

[Edit: Minä jaksoin :) -Thoriel]

Minä en ainakaan tiennyt, että MorphOS:n nimellä todella on yhteys sen perhoslogoon. Näin kuitenkin näyttäisi olevan:

http://home.earthlink.net/~smallan/crinvert.htm
tai tarkemmin:
http://home.earthlink.net/~smallan/dbmor.jpg

Ehkä olen ainut kurja sielu, joka tätä ei tiennyt mutta nytpä tiedän minäkin...

Onko tällä mitään tekemistä ns butterfly-efektin kanssa, esim näin: Genesi tekee käyttiksen pallon yhdellä laidalla ja toisella laidalla Microsoft menee konkkaan? :-)

 

JPQ
Maanantaina, 27. tammikuuta, 2003 - klo 22.43:   
Pasi M: minä muistin kyllä morpho perhosen joka lienee juurikin tuollainen kumman ei tumman sininen.
No voi olla jos ennutukseni käy toteen eli Amiga tai Tarpeeksi amiga tappaa vähitellen PC:een. Valitan jo etukäteen sitä tuskan tunnetta
mikä PC väelle syntyy koska ne pysty tälläisen foorumin ylläpitoon tälläin se on varma kuin se että 1=1.

 

Jani Kuituniemi
Maanantaina, 27. tammikuuta, 2003 - klo 23.48:   
latinaksi: "morpho menelaus" on tuon perhosen nimi ellei aivan muisti petä. Tälläinen tiedonjyvä :)

 

Hooligan/DCS
Tiistaina, 28. tammikuuta, 2003 - klo 13.43:   
Johan vanhasssa "Uuno Epsanjassa" miehet ottivat kiinni Morpho-perhosta.. tsai jai.. Pasilta jäänyt unholaan pala suomalaista elokuvahistorian aatelia ;)

 

Pasi M
Tiistaina, 28. tammikuuta, 2003 - klo 20.28:   
Joo, Uunot on kyllä hauskoja mun mielestä :-)

Tässä ote Uunon piolokian taidoista forwardina kiertäneestä Uunoklopetiasta:

"Tuo kukka on punainen: sen täytyy olla punatulkka." - Ote Tampereen yliopiston sosiologian laitoksen Uuno D.G. Turhapuron laatimasta kokeiluluontoisesta monisteesta Pirkkalan koulun kasviopin tunnille.

"Tässä maatessani minä valmistelen valkeita verisoluja silmänvalkuaisia vartan. Rauhasissani täällä ja nipusissa (osoittaa kainaloitaan ja
jalkoväliään) valmistelen koko ajan hormoneita, joiden ansiosta olen niin kiihkeä. Nahkani alla siis tapahtuu miljuunia eri toimintoja ja sinä kehtaat väittää, etten minä tee mitään!"

Jotta tällä kaikella olisi jotain yhteyttä Amiga-maailmaan, niin täytyy sanoa, että vaikka äkkiseltään päällisin puolin näyttäisi siltä, ettei Amiga Inc tee mitään, niin sielläpä saattaakin koko ajan tapahtua miljuunia eri toimintoja. :-P

 

Pasi M
Tiistaina, 28. tammikuuta, 2003 - klo 20.29:   
Thoriel: kiitos! :-)

Ihmisen laiskuudella ei ole rajoja...

 

JPQ
Tiistaina, 28. tammikuuta, 2003 - klo 21.51:   
Pasi M: Noi oli kyllä tosi piristävät lainaukset.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: