MicroATX-koteloita

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 03/2003 asti » MicroATX-koteloita « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Janne
Sunnuntaina, 22. joulukuuta, 2002 - klo 4.27:   
Mistäs Suomesta saisi mageita MicroATX-koteloita Pegasosta varten?

 

KimmoK
Maanantaina, 23. joulukuuta, 2002 - klo 16.19:   
Ai tarviiks siihen jotkut erikoiskotelot? ;-)

Juu, vitsi, vitsi.

Taitaa tuosta kotelohommasta löytyä threadi täältä jostain. Tässä on yxi: http://saku.bbs.fi/discus/messages/2525/1871.html?
(itse olen bongannut sopevan antec:n kotelon Oulun Kärkkäiseltä, kuulemma myös Y-Daatta myy samaisia hillityn tyylikäitä serverikoteloita, tokihan se on hieman ylimitoitettu Pegasokselle, mutta onpahan tilaa roplata sitä...)

 

Janne
Tiistaina, 24. joulukuuta, 2002 - klo 14.20:   
KimmoK: No, vitsit vitsinä, mutta pointtina oli kotelo tiettyyn tarpeeseen ja siksi tuntui luontevalta se spesifioida. :-) Periaatteessa joku pieni desktop-mallinen MicroATX-kotelo olisi nimenomaan se juttu. Tuntuu olevan noita Pegasoksesta kiinnostuneita sen verran, että olisi hyvä saada jotain ideoita tänne esille.

 

mordi
Tiistaina, 24. joulukuuta, 2002 - klo 19.05:   
Bulldogilla (www.bdog.fi) on joitain, mutta ne ovat aika rumia. Mailatkaa heille ja pyytäkää, että he ottaisivat valikoimiinsa lisää Micro-ATX-koteloita - minä juuri tein niin ja olisi hyvä, jos muutkin kyselisivät, jotta liikkeessä tajuttaisiin, että niille on kysyntää. :-)

 

JPQ
Tiistaina, 24. joulukuuta, 2002 - klo 23.25:   
mordi: No niin ovat ? tietääkös kukaan muuta liikettä jonka netti sivulla on niiden myymien tornien kuvia tai saisi kuvan tilaamalla ?
Pitää antaa niille vieläkin tarkempi toimi karu ATX ja MicroATX torni jonka erikois piirteenä väri eli musta tai purppura edes. Siksi molemmat kotelo tyypit kun en ole valinnastani varma jopa voi "pahimmillaan" (=todennäköisesti) plekkä PPC.
T. Köyhä

 

Pasi M
Keskiviikkona, 25. joulukuuta, 2002 - klo 1.46:   
Mitä mieltä tästä?

http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1758&p=1

 

Janne
Keskiviikkona, 25. joulukuuta, 2002 - klo 14.35:   
Pasi M: Kiitos linkistä! Alumiinikotelo voisi olla magea, todennäköisesti myös suhteellisen hintava. :) Tosin en ole täysin varma pidänkö tuosta noin simplistisestä tyylistä... Arvokkaan näköinen kotelo olisi kuitenkin plussaa jonkun muovihirviön sijaan!

Lisää tuollaisia ehdotuksia olisi kiva nähdä.

 

JPQ
Keskiviikkona, 25. joulukuuta, 2002 - klo 15.14:   
Pasi M: Aikas tyylikäs ainoa miinus että tuon "suuntainen" kotelo muuten lähinnä sitä karua koteloa mitä tarkoitan ja etupaneelikin saisi olla musta.

 

teccrom
Perjantaina, 27. joulukuuta, 2002 - klo 0.34:   
Huomasin just www.eurologic.fi löytyy paljon microATX koteloita.

 

Pasi M
Lauantaina, 28. joulukuuta, 2002 - klo 0.16:   
Tässä myös yksi kiva...

http://www.coolermaster.com/TW/products/atc/products/atc600.htm

Katso myös eri värivaihtoehdot.

Review:
http://www.hexus.net/review.php?review=281

Maksanee maltaita.

 

JPQ
Lauantaina, 28. joulukuuta, 2002 - klo 2.34:   
Pasi M: Oikein kivan näköinen.
Kaikki jotka oikeasti tietää: Saakos MicroATX torneja ?

 

Janne
Lauantaina, 28. joulukuuta, 2002 - klo 4.24:   
JPQ: Ton Eurologic-linkin takaa löyty mun mielestä MicroATX-torneja, ei tosin hirveän mageita?

Ja MicroATX-levyt menee käsittääkseni toki myös tavalliseen ATX-koteloon...

 

JPQ
Lauantaina, 28. joulukuuta, 2002 - klo 16.06:   
Janne: Niinpä löytyy joo mutta kun sellaista tyylikästä mustaa haaveilen mahdollisesti tai jopa ATX:ää en tiedä vielä. Mahtuu ne joo tietääkseni mutta pieni on kaunista. Ja silti ei sellaista musta tyylikästä löydy mikrobitistä taisi löytyä yhdestä jutusta eilen sopiva serveri? (IBM:än koneessa) torni mutta kuten arvaatte....

 

Pasi M
Lauantaina, 28. joulukuuta, 2002 - klo 23.26:   
En malttanut olla laittamatta vielä tätä linkkiä:

HiFiä kehiin...

http://www.bonchic.nl/asp/product_detail.asp?iPID=212&iCID=80

Mulle kelpaisi, mutta en halua kuulla hintaa :-)

 

JPQ
Tiistaina, 31. joulukuuta, 2002 - klo 0.42:   
Pasi M.: Kiitoksia linkistä katsoin muun valikoiman ja löysin vihdoin ehkä sellaiset tornit jotka miellyttää minun silmääni jopa mustana YES!. (Huutomerkin syyn saatte itse arvailla ei se siinä turhaan ole)

 

JPQ
Tiistaina, 31. joulukuuta, 2002 - klo 15.48:   
Igloo ja Irwin kotelot saako mistään suomesta ?
PS. "vai ptiääkö hankkia lotto voitto ja ruveta maahantuojaksi"

 

Pasi M
Keskiviikkona, 1. tammikuuta, 2003 - klo 22.13:   
JPQ: Hyvä että löysit pari tornia jotka miellyttävät vaikka silmä olisi mustana!

Sori, en voinut vastustaa... ;-P

 

JPQ
Keskiviikkona, 1. tammikuuta, 2003 - klo 23.37:   
Pasi M: eipä mitään. Mulla on huumorin tajua aika paljonkin. Ja toisaalta haluan tietokoneen näköisen koneen en PC:een jos pegasos tai amigaone mulle tulee.
Mutta kaikki voisitteko mitenkään auttaa saako noita torneja mistään? siis noita kahta merkkiä jotka mainitsin.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: