SimpleMail ja AmiSSL

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: AmigaOS 4 » Yleinen keskustelu » Viestit 2007 » Viestit 07-12/2007 » SimpleMail ja AmiSSL « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

jap
Maanantaina, 20. elokuuta, 2007 - klo 23.42:   
Onko jollain kokemusta siitä, miten salatun postin lähetyksen ja vastaanoton saa toimimaan SimpleMailissa?

Mielestäni olen väännellyt kaikki asetukset kohdalleen palveluntarjoajan (DNA) ohjeiden mukaan, mutta SimpleMail vain herjaa posteja haettaessa/lähetettäessä.

AOS4:n mukana tullut amissl on käytössä (v3.7).

 

jPV
Tiistaina, 21. elokuuta, 2007 - klo 18.56:   
SimpleMail vaatii muistaakseni amissl 1.x:n eikä toimi uudemmilla. Hae tuolta v1. Se ei korvaa v3:a, vaan ne voivat olla rinnakkain. Mulla toimii kyllä SimpleMail salattuna eli eiköhän se siitä :)

 

jap
Keskiviikkona, 22. elokuuta, 2007 - klo 17.23:   
Postien hakeminen alkoi toimia, mutta lähettäessä SimpleMail jää vain odottamaan yhteyttä palvelimeen eikä saa posteja lähetettyä.
Lopulta tulee sitten virheilmoitus "Service not ready".

 

jPV
Keskiviikkona, 22. elokuuta, 2007 - klo 18.06:   
Onks siellä smtp-palvelimella varmasti mahdollisuus lähettää myös salattuna? Useimmiten lähettäminen kuitenkin toimii salaamattomanakin, vaikka noutamiseen vaadittaiskin salaus... kokeile lähettää ilman salausta?

 

jap
Torstaina, 23. elokuuta, 2007 - klo 0.18:   
On. Testasin Mäkin Maililla ja salattu lähetys toimi.

Palveluntarjoajan ohjeissa sanottiin salatusta lähettämisestä näin: "Tunnistautuminen on pakollinen. Tuettu tunnistuskäytäntö on LOGIN AUTH." Olen ruksannut SimpleMailissa kohdan "Use SMTP AUTH" ja täyttänyt tunnus- ja salasanakentät.
Olisiko ongelma tuossa tunnistuskäytännössä - LOGIN AUTH ei ole sama käytäntö kuin SMTP AUTH?

Portin olen vaihtanut 25:stä 465:ksi ohjeiden mukaan.

Salaamaton lähetys toimii SimpleMaililla, mutta olisi kiva saada salattu lähetys toimimaan.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: