AbiWord portattu AmigaOS4.0:lle

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: AmigaOS 4 » Yleinen keskustelu » Viestit 2007 » Viestit 01-06/2007 » AbiWord portattu AmigaOS4.0:lle « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

TSK
Tiistaina, 17. huhtikuuta, 2007 - klo 23.15:   
Eli kuten otsikko sanoo AbiWord (2.5.1) on portattu AmigaOS4.0:lle. AbiWord on ominaisuuksiltaan erittäin monipuolinen tekstinkäsittelyohjelma ja se hallitsee ison määrän tiedostoformaatteja kuten mm. M$ Word:in formaatit. Samassa paketissa tulee myös KHTML-pohjainen "osb-browser"-webbiselain ja se siis on CSS/JS/xhtml-kykyinen selain. Tosin toi selain on vasta alpha-vaiheessa ja ainakin mitä minä testasin niin noi kotimaiset iltapäivälehtien sivut jumittaa tuon ihan täysin.

Eli kukaan ei voi enää väittää etteikö Amigalla voisi tehdä samoja asioita kuin valtavirtakäyttöjärjestelmillä.

 

Piru
Tiistaina, 17. huhtikuuta, 2007 - klo 23.49:   
Ai sekö on portattu viimein, eikä vaan se wanha X-server haxo?

 

densho
Keskiviikkona, 18. huhtikuuta, 2007 - klo 9.44:   
Cygnixillähän tuo pyörii vielä :/

 

KImmoK
Keskiviikkona, 18. huhtikuuta, 2007 - klo 16.11:   
Ruutukaappausta AOS4:ssa?

Toimiiko AbiWord jouhevasti?

 

TSK
Keskiviikkona, 18. huhtikuuta, 2007 - klo 21.43:   
Ruutukaappaus (ei oma). Ainakin mulla (600 MHz G3) toimii vähän tahmeasti. Täysin natiivi Amiga-softa olis aina paras vaihtoehto mutta parempi edes jotain kun ei mitään.

 

TSK
Torstaina, 19. huhtikuuta, 2007 - klo 23.03:   
Testasin tätä nyt enemmän ja kyllä se ihan hyvin toimii. Sillä kirjoittais vaikka romaanin.

 

JPQ
Perjantaina, 20. huhtikuuta, 2007 - klo 0.56:   
Eikä tuo pahalta näytä tuo ruutu kuvakaan. Nimimerkki kadehtija classic amiga&pegasos leiristä jolla olis kolmaskin (=AONE) mutta eipä ole rahaa siunaantuntu oikeaan aikaan.

 

Amigisti
Maanantaina, 23. huhtikuuta, 2007 - klo 0.21:   
Hyvältä näyttää softa. Itsekään ei Wordin ominaisuuksista tiedä/käytä kuin 1%:n, niin toi on enemmän kuin riittävä vaihtoehto.

 

Joanna
Maanantaina, 23. huhtikuuta, 2007 - klo 9.27:   
Ihan hyvä että tuon tapainen ohjelma tulee. En itse osaa sitä juurikaan kommentoida, kun käytän OpenOfficea mutta käsittääkseni varsin kelvollinen systeemi (ainakin parempi kuin papyrys office, mitä olen kumpaakin nähnyt aikoinaan).

 

JPQ
Maanantaina, 23. huhtikuuta, 2007 - klo 23.13:   
Joanna: hyvä tietää sais vaan joku nerokas mos versiotakin ruveta laatimaan...

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: