ACube ja Hyperion ovat sopineet yhtei...

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: AmigaOS 4 » Yleinen keskustelu » Viestit 2007 » Viestit 01-06/2007 » ACube ja Hyperion ovat sopineet yhteistyöstä « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

TSK
Sunnuntaina, 25. maaliskuuta, 2007 - klo 19.49:   
ACube ja Hyperion ovat tehneet sopimuksen yhteistyöstä. ACube tulee toimimaan Amiga OS 4.0:n maailmanlaajuisena jakelijana PPC-raudalle mukaanlukien AmigaOne:t ja Classic Amigat. Lisää tietoa tullaan julkaisemaan lähitulevaisuudessa.

Vihdoin ja viimein näyttäis siltä että alkaa tapahtumaan jotain !!! (Eikä tänään tosiaankaan ole vielä aprillipäivä. ;-)

 

TSK
Sunnuntaina, 25. maaliskuuta, 2007 - klo 19.50:   
Pikkulisäys: "lähitulevaisuudessa" = "shortly".

 

hooligan/dcs
Sunnuntaina, 25. maaliskuuta, 2007 - klo 22.11:   
Eikös se ole jo hieman liian myöhäistä?

 

Jakodemus
Sunnuntaina, 25. maaliskuuta, 2007 - klo 22.22:   
Parempi myöhään, kuin ei milloinkaan. Toivottavasti uutisella on jotain tekemistä todellisuuden kanssa(muuallakin kuin rinnakkaisulottuvuudessa jossa amigalla on määräävä markkina-asema).

 

Joanna
Maanantaina, 26. maaliskuuta, 2007 - klo 4.41:   
No, jokainen saa lukea tuosta ilmoituksesta mitä haluaa... Todellisuus valkenee sitten joskus vuosien kuluttua. Jos jotain tulee myyntiin saakka, niin hyvä, mutta itse en odottaisi tuosta sen suurempaa kuin mistään aiemmistakaan 'julkaisuista' viimeisenä kolmena/neljänä vuonna.

 

Ibe U
Maanantaina, 26. maaliskuuta, 2007 - klo 8.07:   
Pessimisti ei pety

 

KimmoK
Maanantaina, 26. maaliskuuta, 2007 - klo 10.47:   
Kyllä mullekin jokin puolimoderni AOS4 rauta kelpaisi, edelleen. (vaikkakin olen päättänyt opetella Ubuntun tai OSX:n kotimme nro1 käyttikseksi, viimeinenkin Wintous partitio toivottavasti erasoidaan vuoden lopulla)

@Ibe U

Niin se on. Siksi en veikkaa Kimi Räikköstä voittajaksi. Viimeksi toimi hyvin. ;-)

 

Ibe U
Tiistaina, 27. maaliskuuta, 2007 - klo 8.40:   
KimmoK: juu mielummin 400mhz 99€ kuin 500mhz ja 500€ tai 1.4mhz ja 1000€

Tuotako tarkoitit puoli modernilla? joku sanotaan 800 - 1.4mhz jos maksaisi 300-400€ tuntuisi vielä "järkevältä" huomatkaa lainausmerkit ;)

 

KimmoK
Tiistaina, 27. maaliskuuta, 2007 - klo 8.52:   
Joop.

Mun A4000 50Mhz 060 ei ole enään moderni.
Eli olen aika vaatimaton & tiedän että AOS sukulaiset on edelleen aika keveitä & nopeita.

Mun asteikolla CS604/233:sta tehokkaammat on jo puolimoderneja.

AOS:lla on ollut aina mukava peuhata mutta se ei ole enään mukavaa että "pieneen" tiedostonhallintaoperaatioon menee 4 tuntia.

Jos UDMA on kunnossa luulis 400Mhz koneella tekevän kaiken jo jonkin verran luihakkaammin kuin 060/50/legacyDMA sydeemillä.

 

hooligan/dcs
Tiistaina, 27. maaliskuuta, 2007 - klo 12.16:   
@IbeU

1.4MHz Amiga oliskin kova, sais Spectrumistitkin hyppiä silmille 3.54MHz ubertehomasiinoillaan :)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: