Olisko vinkkiä os4 update4+digikamera...

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: AmigaOS 4 » Yleinen keskustelu » Viestit 2006 » Viestit 06/2006 asti » Olisko vinkkiä os4 update4+digikamera? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

PR
Sunnuntaina, 19. maaliskuuta, 2006 - klo 14.16:   
Hei, mulla lakkasi toimimasta uuden updaten
jälkeen Nikonin digikamera. Kun remppaa USB johtoja niin saan kameran ikonin näkyviin
mutta tulee vain Read/Write Error kun yrittää avata drawereita. Onkohan ollut samoja oireita
kenelläkään?

 

PR
Sunnuntaina, 19. maaliskuuta, 2006 - klo 14.35:   
No nyt toimiikin yllättäen. Taitaa kone käydä
vähän tuulella. Välillä vaan on ihmeellisiä Block erroreita kovalevyn partitiossa. Sanoo jopa Disk
is full vaikka osiossa on 31 gigaa vapaana...

SFS siis käytössä, ei ole ennen ongelmia ilmentynyt. Joskus bootatessa valitti tosta ja MediaToolbox yms ajettu läpi eikä mitään olevinaan vikana. Jokohan Amigalle on kirjoitettu joku virus taas tai XE on leviämässä ;)

 

hanmaskeiju
Sunnuntaina, 19. maaliskuuta, 2006 - klo 21.30:   
http://www.os4depot.net/share/driver/storage/ide_driverpack.zip ??

Ei muuta ideaa.

 

pr
Sunnuntaina, 19. maaliskuuta, 2006 - klo 23.57:   
Olin jo ladannut sen. Kiitos kuitenkin. Tää kone
toimii ja toimii loputtomiin. Olen ehkä vähän yliampuvana nakittanut kun on mp3+dowloadaus4meg+video+kuvat+joku peli... Mut eikös AmigaYkkönen ole kone?

Katselen sitten mitä tapahtuu resetoinnin jälkeen kun laitoin noi ehdottamasi mitkä olin jo ladannut. En vaan muista olinko asentanut...

Thanksistä edelleen. Kopiointi siis samalla myös menossa ja CD levy pyörii. Vaadinkohan jo liikoja. heh

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: