Amiga Party Pack

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: AmigaOS 4 » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 04/2002 asti » Amiga Party Pack « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Kimmo Kannala
Maanantaina, 3. joulukuuta, 2001 - klo 12.31:   
Asentelin eilen moisen.
Voi kakka, olipas se tosi huono.
Asennus meni ok ja demot yms. toimii, mutta edelleen kyseessä on 100% developereille tarkoitettu kikkailujutska. Ei niitä tulitikkuaskin kokoisia pelejä juuri viitti pöytäkoneella pelailla jne.

Intent tökkii siinä missä windows -sovellukset yleisestikin, eikä ne animaatiot ja boing pallot kamalan sulavasti liikkuneet. Ei ainakaan Duron800:lla.

Oliskohan Linux -versio ollut sulavammin toimiva, onko kenelläkään vertailukokemuksia?

Ei siis tullut mitään "Amiga" -kiksejä tuosta paketista.
Pitänee joku päivä alkaa koodaamaan sillä hello world:a, jospa se siitä sitten iloksi muuttuu.

 

Janne Sirén
Sunnuntaina, 6. tammikuuta, 2002 - klo 14.11:   
Iskit juuri näemmä AmigaDE:n (ja muiden Amiga Inc.:n) tuotteiden tämänhetkiseen ongelman ytimeen. Niissä ei ole MITÄÄN kiehtovaa tai hienoa. TAOn tekniikka pohjalla on ihan bueno, mutta toistaiseksi kokonaisuudella ei ole mitään tekemistä Amigan kanssa - ei tekniikan sen enempää kuin edes teknisen erinomaisuudenkaan.

 

Kimmo Kannala
Maanantaina, 7. tammikuuta, 2002 - klo 10.01:   
Itse kaipailisin DE:tä Nokia 9210:n... ;-)

Mutta epäilen että reppana 9210:ssä ei muisti riitä...

Mielenkiintoisinta DE antia on lukea pelitalojen (jotka tekevät DE "sisältöä") kommentteja DE:stä. Eipä tuota osaa sanoa onko DE pelit maailman siisteinpiä PDA pelejä, kuten väitetään, ei kiinnosta niin paljoa että alkaisin vertailla. Luulen että Amiga Inc:llä on paljon jo sovelluksiakin takataskussaan, saapa nähdä koska niitä aletaan julkistaa.

Itse pystyn keksimään kymmeniä asioita mitä Amiga Inc voisi olla tekemässä DE:n, paljon varmaan samaa tavaraa joita NMP:n kaverit on tuossa puuhailleet. Ikävää on se että Amiga Inc ei pysty kertomaan tekemisistään julkisesti. DE ei nykyisellään tunnu ihmeelliseltä ja petolinnun peräpääkin on jotenkin asiallisempaa "tutkittavaa" kuin amiga.com:n virheellinen ja vanhentunut sisältö.

Jos he TODELLAKIN tulevat kohta rytinällä julkisuuteen ja alamme nähdä niitä "1.5 miljoonaa ennakkotilattua" DE kykyistä STB:a, miljoonia VIIME VUONNA myytyjä DE kykyisiä laitteita ja jos niistä jotain iloa koituu klassikko-amigistillekin, niin paljon voin antaa anteeksi.

Tulostin eilen Amigan NDA kaavakkeen ... pitänee selvittää Nokian politiikka, salliiko se minun moisen NDA:n kirjoittaa... Saisi ehkä itselleen paremman mielenrauhan kun kuulisi himena sisäpiirin juttua ja tarkoitus on muutenkin alkaa "killeri" sovelluksia Amigalle koodaileen, esim "Hello World" heeheee.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: