Näytön ohjaimen vaihto OS4...

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: AmigaOS 4 » Yleinen keskustelu » Viestit 2005 » Viestit 03/2005 asti » Näytön ohjaimen vaihto OS4... « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

sloxa
Torstaina, 17. helmikuuta, 2005 - klo 14.15:   
nii..ajattelin kokeilla eri näytön
ohjaimella, sain lainaksi voodoo5500,
mutta kun vaihdan sen, niin p96:sella testi tilassa
tilat toimii, mutta screenmode ei löydä tiloja!
monitoreissa on 3dfx file, mutta mitä muuta pitäisi tehdä?
(olen tallentanut näyttötilat p96)

 

Miikka
Torstaina, 17. helmikuuta, 2005 - klo 17.58:   
Kimurantti juttu ...

Itselläni ei toiminut "attachments to board" Picasso96modesta, jos kiinni on useampi, kuin yksi näytötinkortti. Lienee beta-juttuja.

kokeile sieltä, jos saat toimimaan. Voi olla, että käyttäjän bugi kyseessä. Siis Picasso96mode -> attach settings to -> haluamasi kortti.

Onko näytötin PCI vai AGP ? En saanut omaani toimimaan normaalissa PCI-paikassa. Oliko AWssa juttu, että tulee seuraavaan uboottiin (uA1 PCI).

Tuntuu, että se monitori-ohjain jne ketju on jotenkin muuttunut, jouduin tekemään uuden installin. Olen joskus aiemmin selvittänyt sen kokeilemalla, mutta unohtanut. Kuitenkin niin, että devs/monitors/voodoo ja devs/monitors/radeon on ainakin samankokoinen filu ja ero tulee muualta.

No, olen kyllä ennen käyttänyt aina CGX:ää, joten en tunne läpikotaisin P96:tta.

 

sloxa
Torstaina, 17. helmikuuta, 2005 - klo 20.26:   
nii.. pci kortti on ja yksin kiinni...
se näkyy siellä nimellä voodoo0
p96 ylä menussa...
saan vaa 2 värisen kuvan.

 

Miikka
Torstaina, 17. helmikuuta, 2005 - klo 20.49:   
Joo ... yrititkö sitä attach settings -> voodoo tms ... ?

Tein itse sillä tavalla, että kopsin koko käyttispartition omaan folderiin ja asensin uusiksi käyttiksen...

Siis jos sulla on ollut aiemmin kiinni radeon, niin se ei suoraan toimi ja oli aika kimurantti konffata käsin.

Asensitko uudestaan käyttiksen ??

 

Miikka
Torstaina, 17. helmikuuta, 2005 - klo 20.50:   
Ja onko se AGP:n viereisessä PCI väylässä ?

 

sloxa
Sunnuntaina, 20. helmikuuta, 2005 - klo 15.47:   
ei laitoin siihen 2 ylhäältä!
pci:paikoista,
en jaksanut uudestaan vielä asentaa....
(siis voodoolle!)
liikaa jo kerennyt konffaa/rassaa tätä kuntoo.
ei jaksaisi aloittaa alusta.

 

Miikka
Sunnuntaina, 20. helmikuuta, 2005 - klo 19.11:   
No, ei se toimi tuolla tavalla.

Joudut joko kaivamaan käsin sen CD:ltä ja asettelemaan paikoilleen tai sitten asentamaan OS4:en uusiksi.

Jälkimmäinen on helpompi ja nopeampi. Eikä siinä kauaa mene. Jos teet sys: partitiolle hakemiston ja siirrät vanhan käyttisen sinne, niin kopiointikin menee livakasti.

Ota kuitenkin se AGP kortti pois sieltä ja tökkää se voodoo siihen AGPn viereiseen paikkaan.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: