Uusi AmigaOne käyttäjä

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: AmigaOS 4 » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 10/2004 asti » Uusi AmigaOne käyttäjä « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

redcougar
Lauantaina, 17. heinäkuuta, 2004 - klo 12.52:   
Otsikko kertoo kaiken. Ostin Boogielta G4XE emon ja nyt pari iltaa OS4:sta tutkineena olen ihan tyytyväinen hankintaan. Amigalta tämä tuntuu, vaikka olin alkuun hieman skeptinen sen asian suhteen. Nyt vielä pitäisi opetella kehittämään jotain softaa, työt vain painaa päälle ja aikaa ei tunnu löytyvän.

Jos löydän aikaa, voin kirjoitella vaikka Sakuun jonkun pienen jutun asennuksesta ja yleisesti miten homma lähti A1:n kanssa toimimaan.

Montako A1 käyttäjää Suomesta muuten löytyy?

 

Janne
Lauantaina, 17. heinäkuuta, 2004 - klo 13.05:   
Hyvä juttu, Sakuun vaan paljon artikkeleita! :)

 

Pekka Nissinen
Lauantaina, 17. heinäkuuta, 2004 - klo 14.37:   
@redcougar

Ilmeisesti ostit sitten sen viimeisen varastossa olevan XE:n Boogielta, joka tekee sitten sinusta 17. A1 käyttäjän. Tietysti voihan täällä olla sellaisiakin, jotka ovat ostaneet koneen jostain muualta kuin GE:ltä... Mutta minä olen varmaankin (luultavasti) se maailman pohjoisin A1 käyttäjä... :)

Tässä sitä ollaan nyt itsekkin leikitty SDK:lla jo jonkin aikaa, saapas sitten nähdä saako tässä ikinä mitään järkevää aikaiseksi. :)

 

redcougar
Lauantaina, 17. heinäkuuta, 2004 - klo 15.58:   
@Janne

Joo, kelailin tossa, huomenna voisi olla aikaa kun selviää kaverin eukon synttäreiltä.. Eikö taiteilijatkin tee parhaat työnsä krapulassa?-)

 

JPQ
Lauantaina, 17. heinäkuuta, 2004 - klo 20.04:   
Pekka Nissinen: miten pohjoinen ?
Minä taasen lienen maailman pahimassa tuppukylässä asuva Amigisti ja Pegasos2 käyttäjä.:)

 

Janne
Lauantaina, 17. heinäkuuta, 2004 - klo 21.39:   
redcougar: Hei... tulisikohan Sakuun muuten koskaan yhtään juttuja. :)

 

Pekka Nissinen
Sunnuntaina, 18. heinäkuuta, 2004 - klo 2.02:   
@JPQ

No täällä Rovaniemellä sitä vaikutetaan, joten uskoisin ettei meitä muita ole täällä napapiirin tuntumassa... :) Noh, missäs päin sitä itse vaikutetaan?

 

JPQ
Sunnuntaina, 18. heinäkuuta, 2004 - klo 12.12:   
Pekka Nissinen: kysyä saa ja vastauksen saa myös Viialassa Tampereen
vieressä. noin 5500 asukkaan tuppukylä jossa ei oikein kunnolla saa
mitään kaupoista uskaltanen sanoa jopa palvelu on hakusessa paitsi
noin parissa eri kaupassa ikävä vaan niiden tuotteita tarvitaan tosi
harvoin.:( (toinen myy maalia,tapettia,ja lattia mattoa ja sen
sellaista)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: