OS4 pre-release CD saapui ekoille käy...

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: AmigaOS 4 » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 06/2004 » OS4 pre-release CD saapui ekoille käyttäjille « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

miksuh
Torstaina, 3. kesäkuuta, 2004 - klo 17.21:   
AmigaWorld.net:stä:

"
Hi to all Amigans,

I just want to inform everybody that I've recieved today my Pre-Release CD of Amiga OS 4!!!

A big T H A N K Y O U to Hyperion for making this possible, now the Future really starts :)

Sorry couldn't resist to post it here."

http://amigaworld.net/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=4899&forum=14

 

hooligan/dcs
Torstaina, 3. kesäkuuta, 2004 - klo 17.51:   
Kohtalon ivaa. Kräkkiryhmän hemmo sai sen eka :D

 

Tero
Torstaina, 3. kesäkuuta, 2004 - klo 18.03:   
hooligan/dcs: no joko waretit sen kun noin hyvin tiedät asian.

 

Tero
Torstaina, 3. kesäkuuta, 2004 - klo 18.07:   
Tosi Mielenkintosta kyllä, punaset on ilosia että käyttis on nyt vihdoin käytäjillä asti. Eka sininen joka kommentoi asiaa ajattelee vaan kräkkäämistä. Jotenki en ole yllättyny.

 

hooligan/dcs
Torstaina, 3. kesäkuuta, 2004 - klo 18.11:   
Tero

Ime munaa.

Kuten sanoin: kohtalon ivaa että Siegel/TRSI sai sen ekana. Ei sen enempää, ei vähempää.

 

hooligan/dcs
Torstaina, 3. kesäkuuta, 2004 - klo 18.12:   
Lisätään vielä sen verran että ei Siegel aio sitä "kräkätä" eikä tehdä sillä mitään muutakaan väärää. Ne ajat on kaukana menneisyydessä.

 

miksuh
Torstaina, 3. kesäkuuta, 2004 - klo 18.27:   
Pöh eiköhän nyt oo tärkeintä, että OS4 on ny ehtiny käyttäjille asti :)

Nyt ei tarviis tietää ku mistä repäsis tarpeeks rahaa AmigaOnen ostoon :) Nyt sen ostaminen alkas pikkuhiljaa olla ajankohtasta.

Tarjoisin Hyperionin äijille tuopin bisseä terassilla, mutku ne ei taida ola Espoossa ni pitää ostaa vaa itelle suuren päivän kunniaksi :)

Tästä se alkaa :)

 

MarkoS
Torstaina, 3. kesäkuuta, 2004 - klo 18.42:   
Öh, mitä kohtalon ivaa se sitten muka on jos se ei aio sitä kräkätä?

 

JPQ
Torstaina, 3. kesäkuuta, 2004 - klo 18.53:   
tero: täällä komentoi purppura olen todella iloinen punaisten puolesta.
nimimerkki pakosta siniseen leiriin puoliksi siirtyvä (eli Classic Amiga jää) jonka mielivärit koneisiin liittymättä on musta,purppura,violetti,sininen,turkoosi,vihreä,tumman harmaa eivät järjestyksessä.

 

hooligan/dcs
Torstaina, 3. kesäkuuta, 2004 - klo 18.56:   
Hyperionin yks suurimmista peloista on että OS4 joutuu vääriin käsiin ja siks se rellattiin cd:nä, ja nyt se cd sujahti ekana ex-kräkkerin postiluukusta alas.

Ei mitään kohtalon ivaa. Carry on.

 

miksuh
Torstaina, 3. kesäkuuta, 2004 - klo 19.37:   
Toinenki heppu tunnusti saaneensa OS4:n :)

"Normally I don't write such messages, but..

Me, 2

In fact, I'm writing this with IBrowse 2.3-demo, quickly installed into RAM: > Other than that, the installation went absolutely painless, even updating Uboot from 0.1/May 2003.

Really nice work Hyperion, only thing it lacks is a 1280x1024 background image But Maybe I just have not looked hard enough..

Anyway, back discovering OS4, have a nice day everyone, I do..

Ciao, Alex"

Samasa ketjusa toikin. Näköjään Saksalaiset saa ne ekana, mikä ei ole yllätys.

 

jontsa
Torstaina, 3. kesäkuuta, 2004 - klo 20.09:   
Hooligan: Kyllä kai se nytkin yhtä helposti joutuu "vääriin käsiin" kuin että prerelease olisi jaettu ftp:llä tmv joten tuskin se ainakaan siitä yksin johtui. Tosin mikä nyt on "vääriin käsiin" kun sitä voi ajaa vain a1:llä ja kaikki a1:n omistajat saa sen muutenkin.
Enivei hieno homma että väki saa VIIMEIN jotain mitä ajaa A1:llään :)

 

itix
Torstaina, 3. kesäkuuta, 2004 - klo 21.52:   
Varmaan saadaan pian kommentteja Suomestakin. Olisi sitten kiva vatvoa täälläkin ;)

 

Pete
Torstaina, 3. kesäkuuta, 2004 - klo 22.30:   
ainakin ann.lussa hooligan on yksi harvoista os4 puolesta puhujia. tero taisi ottaa letkautuksen vähän liian tosissaan.

 

Jon
Perjantaina, 4. kesäkuuta, 2004 - klo 0.06:   
No onhan tuo kyllä ironista jos mikä ;) Onneksi siinä on hyvä kopiosuojaus (AmigaOne) :)

 

JPQ
Perjantaina, 4. kesäkuuta, 2004 - klo 1.45:   
Jon: joo tosi iso dongeli (toivotaan että sana tuli oikein).:)

 

Janne
Perjantaina, 4. kesäkuuta, 2004 - klo 9.28:   
Onnittelut. :)

 

Joanna
Perjantaina, 4. kesäkuuta, 2004 - klo 10.46:   
itix: Totta. Olisi kiva nähdä semmoinen luonnossakin. Vaikka ei tuo rauta olekaan minulla ostoslistalla ensimmäisten joukossa olisi kiva nähdä mitä ovat saaneet aikaan näinä vuosina.

Onkos muuten mitään tietoa siitä milloin se lakkaa olemasta Dev-Beta statuksella... Ja mitä sen jälkeen? Oletettavasti ainakin yksi tai pari korjaussarjaa ennen virallista oikeaa OS4:ää?

 

MarkoS
Perjantaina, 4. kesäkuuta, 2004 - klo 10.51:   
Hooligan/dcs: "Carry on."

Selvä.

Kohtalon ivaa. Hemmo joka ei aio sitä "kräkätä" eikä tehdä sillä mitään muutakaan väärää sai sen ekana :D

 

hooligan/dcs
Perjantaina, 4. kesäkuuta, 2004 - klo 11.30:   
yada yada yada

 

Janne
Perjantaina, 4. kesäkuuta, 2004 - klo 12.35:   
hooligan: Jos se yhtään lohduttaa, niin kyllä minä näin sen kohtalon ivan. :) Vaikka, truth be told, en kräkkerimeininkejä yhtään arvostakaan.

 

jontsa
Perjantaina, 4. kesäkuuta, 2004 - klo 12.38:   
Joanna: Kai se on pre-release aina siihen asti kunnes valmis tuote on ulkona? Muistaakseni toinen Friedeneistä mainitsi jossain että päivityksiä voi tulla jos jotain kriittistä löytyy.

 

KimmoK
Lauantaina, 5. kesäkuuta, 2004 - klo 0.06:   
hmmm... miksis mulla tuli mieleen euroviisut ... ehkä siksi kun (about) yksi maa kerrallaan ilmoittelee että CD:t saapui ... kuin euroviisupisteitä jaettaessa ... saapa nähdä onko suomi viimeinen ... päästiinkö edes karsintakierroksesta läpi ... :)

Eiku onnea taas niille jotka kerkiää peuhaamaan uuden Amigamaisuuden parissa. Tyydyn olemaan kateellinen ... vielä jonkin aikaa.

 

KimmoK
Lauantaina, 5. kesäkuuta, 2004 - klo 0.08:   
Jatkoaikataulusta ... ymärsin jostain Hyperionin jupinasta että lopullinen CSPPC versio saattaisi tulla hyvinkin pian, nyt kun A1 fanit on saanneet kivun liennytystä.

 

Tripper
Lauantaina, 5. kesäkuuta, 2004 - klo 15.55:   
Ainakin tuolla Essen-raportissa (linkki ann.lu) Friedenin poitsut mainitsi että maksimissaan kuusi kuukautta viralliseen versioon, mutta se ei ollut mitään virallista (viralliset päivämäärät ei pidä, osaavat siis olla niitä antamatta).

Mutmut, hieno homma! :)

 

Fabio
Lauantaina, 5. kesäkuuta, 2004 - klo 21.23:   
Ettei olis niin, että amigaone version vain päivitystä vaille lopullinen. Kyseisen päivityksen poistaessa ainoastaan maininnan beta kaikesta missä se esiintyy. Eli amigaone beta julkaistiin koska se on jo julkaisu valmis mutta koska tuli luvattua classic versio ensin niin päättivät julkaista amigaone version näin prertreleasinä.

 

Joanna
Lauantaina, 5. kesäkuuta, 2004 - klo 22.34:   
Fabio: tuskin, koska ei se ymmärtääkseni ole vielä *Niin* valmis.. Tietääkseni siellä on vielä 68K koodia käyttiksen olennaisissa osissa (Gfx) ja ainakin osa olemassaolevista paketeista (altivec tuki) puuttuu CD:versiota. Eli Päivityksiä se tarvitsee ainakin jonkinaikaa vielä.

Sen tarkemmin en tiedä kuinka ominaisuus-valmis tuo julkaisu on, näkee kun pääsee joskus katsomaan ja tutustumaan.

 

Janne
Lauantaina, 5. kesäkuuta, 2004 - klo 23.01:   
Tripper: mukavaa että Hyperionkin on oppinut tekemään konservatiivisempia arvioita. Vaan on 6kk aika paljon tuotteelta jonka piti olla valmis kauan sitten (esim. Julkistus siellä messuilla piti olla jo yli vuosi sitten). Ilmeisesti on ollut paljon ongelmia esim. Jit.

 

,miksuh
Lauantaina, 5. kesäkuuta, 2004 - klo 23.17:   
Joanna: 68k koodia on lähinnä vain picasso96 koodissa. Ei sitä pahjemmin mun käsittääkseni muualla enää ole

 

miksuh
Lauantaina, 5. kesäkuuta, 2004 - klo 23.19:   
Sitäpaitsui vaikka Altivec tuki puuttus prereleasesta, niin so what. OS4:ssa on kuitenkin jo altivec tuki se jo sanottiin AW.net:ssä jokunen päivä sitten.

 

itix
Sunnuntaina, 6. kesäkuuta, 2004 - klo 1.20:   
Noh, kyllä OS4:sen developer pre-releasesta vielä puuttuu komponentteja. USB ehkä suurin puuttuva kokonaisuus.

P96PPC ja JIT tai Altivec ovat taasen 'hyvä olla' judansseja joita ilmankin pärjää.

 

miksuh
Maanantaina, 7. kesäkuuta, 2004 - klo 18.28:   
itix: Itse OS4:n uusi USB stacki on toiminut jo kauan sitten. Sitä en tiedä saatiinko USB mukaan pre-releaseen.

"The USB-Stack is implemented and works. Keyboard, Mice and Joysticks should function, but the MassStorage-Class for USB-Sticks and Memory cards is still missing."

http://amigaworld.net/modules/news/article.php?storyid=1288

Veikkaisin, että vaikka tuo massamuistituki olisikin vielä tekeillä, niin prereleasessa olisi silti jo USB stacki, jonka avulla hiirtä ja näppistä jne voi käyttää.

Jossain oli pari kukautta sitten screenshottikin OS4:n USB-stackista.

 

miksuh
Maanantaina, 7. kesäkuuta, 2004 - klo 18.59:   
Joo ilmeisesti se USb tuki olis tarkotus tulla updateen, no lähllä on silti sekin jo :)

 

itix
Maanantaina, 7. kesäkuuta, 2004 - klo 19.26:   
No nimenomaan USB jäi pois tuosta pre-releasesta. Ei nyt maata kaatavaa mutta noi USB-muistit ovat käteviä tiedostojen siirtelyyn. Pitäisi itsekin hankkia muistitikku kunhan tulee taas rahaa :)

 

Tuokki
Tiistaina, 8. kesäkuuta, 2004 - klo 14.04:   
Asiaa, meikä sai juuri lähetyksen KDH shopista.
Arvatkaa vaa mikä :)))

Oli vielä menny vanhaan osoitteeseen mutta postihemmo oli ystävällinen eikä lähettänyt takaisin. huh.

Ja eiku asentamaan :)

 

miksuh
Tiistaina, 8. kesäkuuta, 2004 - klo 14.11:   
Hienoa :) KDH tuntuu olevan noista dealereista kaikki nopein. AW.net:sakin KDH:n asiakkaat sai ekana noi. Vahvistu taas se hyvä kuva, mikä omakohtasesti tosta firmasta on tullu.

Nyt ei sitten kun väsäämään arvostelua :)

 

itix
Tiistaina, 8. kesäkuuta, 2004 - klo 14.19:   
No niin, onnittelut sinnekin sitten :)

Olisi kiva lukea ensikokemuksista ja vaikka pari kuvaakin :)

 

Seppo
Tiistaina, 8. kesäkuuta, 2004 - klo 16.33:   
Tuokki: Hieno homma :)

Olit siis tilannut A1:sen suoraan KDH:lta?

Saas nähdä milloin Boogie saa noita romppuja...toivottavasti pian, tämä odotus käy jo syrämen päälle....

 

Seppo
Tiistaina, 8. kesäkuuta, 2004 - klo 16.35:   
Olettekos lukeneet jo tuon SieGelin ensivaikutelmat (URL arvosteluun tuolla toisessa ketjussa)?

 

Pekka Nissinen
Tiistaina, 8. kesäkuuta, 2004 - klo 17.44:   
Seppo:

Boogielta oli tullut viikonloppuna maili, että Pre-Releaset saapuvat tällä viikolla ja ne lähetetään _heti_ eteenpäin kunhan saapuvat...

Tuokki:

Onneksi olkoon vaan! Arvaa vain olenko kateellinen... :(

 

Tuokki
Tiistaina, 8. kesäkuuta, 2004 - klo 18.03:   
Seppo: Juu, tilasin KDH:lta kun vanha A4000 reistaili ja piti saada kone nopeesti.
Tosin toi OS:n odotus kävi hivenen hermoon.

Mulla taisi käydä tuuri :) Toivottavasti saatte omanne pian!

Tässä on AW:lta yksi otos:
http://www.mhd.mh.se/shoe/grab8.jpg

Olen aika huono kirjoittelemaan arvosteluja jne,
mutta sen verran voin sanoa että installointi oli helppoa...

 

Seppo
Tiistaina, 8. kesäkuuta, 2004 - klo 23.13:   
Pekka Nissinen: Sain minäkin tuon mailin Boogielta, odottavan aika on silti pitkä... :(

 

Jon
Tiistaina, 8. kesäkuuta, 2004 - klo 23.15:   
AmigaWorld: Rogue kertaa mikä toimii, mikä ei - ja aikataulu on se vanha tuttu :)

Tsemppiä odotukseen :)

 

Joanna
Keskiviikkona, 9. kesäkuuta, 2004 - klo 12.13:   
Jon: Hyvä linkki, tuossa oli paljon tietoa siitä mitä on tekeillä ja tapahtunut..

Täytyy tunnustaa että Hyperion on oppinut vuosien varrella paljon siitä miten asiat pitää esittää.

 

jap
Perjantaina, 11. kesäkuuta, 2004 - klo 10.42:   
Tuokki:

> Asiaa, meikä sai juuri lähetyksen KDH shopista.
> Arvatkaa vaa mikä ))

Mullakin on KDH:sta hankittu AmigaOne, mutta en ole vielä saanut prereleasea :( Pitikö KDH:ssa rekisteröityä jotenkin, että saa käyttiksen myöhemmin?

 

Janne
Perjantaina, 11. kesäkuuta, 2004 - klo 12.33:   
Joanna:

>Täytyy tunnustaa että Hyperion on oppinut
>vuosien varrella paljon siitä miten asiat pitää
>esittää.

Vielä kun Veljekset oppisivat olemaan purematta jokaista peikkohoukutinta ja muutenkin olisivat diplomaattisempia puheissaan niin monelta ikävältä PR-tappiolta vältyttäisiin.

Onneksi Buck on viimein tajunnut pitää suunsa kiinni.

 

Seppo
Perjantaina, 11. kesäkuuta, 2004 - klo 14.24:   
jap: en tiedä miten tuo KDH:n kanssa menee, mutta ainakin Boogien (Gentle Eye) kautta hoitui rekisteröinti Eyetechin suuntaan. Käsittääkseni tuo rekisteröinti täytyy tehdä myyjän kautta, jotta Pre-Release romppu löytäisi tiensä myyjälle ja sitä kautta loppukäyttäjälle.

 

KimmoK
Perjantaina, 11. kesäkuuta, 2004 - klo 14.59:   
pre-beta päivityksistä olen ymmärtänyt että niitä ei tule (poislukien mahdolliset kriittiset/pakolliset päivitykset, kuten esim jokin 120Mt muistivaraus rajoite/kludge/bugi).

Seuraavan päivityksen A1:lle on suunniteltu olemaan lopullinen 4.0. Siinä välissä tehdään julkaisu lopullisesta CSPPC versiosta.

Tuo siis oli pläni muutama viikko sitten, mm. sen takia että A1:lle on niin paljon ajureita kirjoittamatta ja esim SNAP porttaus kesken. CSPPC pelittää jo ihan pelkillä P96 ajureilla.

6kk ehkä on realistinen estimaatti 4.0:n valmistumiselle A1:lle... nippanappa ehkä jouluksi käyttäjille, ensi jouluksi, siis jouluksi 2004.

 

Joanna
Perjantaina, 11. kesäkuuta, 2004 - klo 17.10:   
Janne: Totta, molemmat kohdat.

KimmoK: yleensä näytä jouluennustuksia on oppinut epäilemään mutta toivotaan että olisit oikeassa. Olisi jo aika.

 

itix
Perjantaina, 11. kesäkuuta, 2004 - klo 18.25:   
Jos AmigaOne-käyttäjät ovat yhtään samanlaisia kuin tyypit MOS:n beta2-listalla niin ennen joulua Hyperionille on ehtinyt sadella piljoona feetsutoivetta "kun windowsissakin on tämmöinen" :)

 

miksuh
Perjantaina, 11. kesäkuuta, 2004 - klo 18.59:   
KimmoK: Jompikumpi friedeneistä sano tossa pari päivää sitten siihen malliin, että niitä päivityksiä ehkä sittenkin saattaa tulla enempikin, kuin vain ne kaikkein kriittisimmät. Tiedä sitten miten käy, mutta semmosen kuvan sain.

 

Pekka Nissinen
Tiistaina, 15. kesäkuuta, 2004 - klo 13.22:   
Kylläpäs nousi naama leveään hymyyn kun vilkaisin postilaatikkoon ja näin siellä köllöttävän kirjekuoren!! :) Ja ei kun asentamaan...

 

JPQ
Tiistaina, 15. kesäkuuta, 2004 - klo 14.09:   
Pekka Nissinen: muistathan että saku tarvitsee juttuja.:)

 

Janne
Tiistaina, 15. kesäkuuta, 2004 - klo 14.29:   
JPQ: Hyvin sanottu! :)

 

Seppo
Tiistaina, 15. kesäkuuta, 2004 - klo 14.50:   
Pekka Nissinen: Nopeaa toimintaa Boogielta! Romppu tuli tännekin, pääsee tässä itsekin illaksi asennushommiin :)

Meinaatko asentaa Linuxin rinnalle vai päälle? Itse ajattelin alunperin laittaa tuohon toiselle kovalevylle Linuxin jäädessä toiselle, mutta katsotaan miten vanha innostuu virittelemään... :)

 

Anu Seilonen
Tiistaina, 15. kesäkuuta, 2004 - klo 15.22:   
Sakuun juttua ilman muuta. Deadlinestakin (20.6.) voidaan tarvittaessa joustaa, jos (ja kun?-) juttua olisi tulossa.

 

miksuh
Tiistaina, 15. kesäkuuta, 2004 - klo 15.55:   
Höh, pitäsköhä mun sittenki myydä toi A1200T jolleki niinkauan kun siitä jotain saa.. Saisin mäki Amigaonen ja OS4:n :)

 

TSK
Tiistaina, 15. kesäkuuta, 2004 - klo 16.10:   
Perhana. Mulle ei tullut vielä mitään. Täällä Lahessa on tosi hidas postin jakelu. Taitaa olla taas se lihava laiska ämmä työvuorossa. Saakohan postista hakea kirjeen itse jos se sattuisi siellä jo olemaan ?

 

itix
Tiistaina, 15. kesäkuuta, 2004 - klo 16.11:   
Ehdottomasti olisi kiva lukea AmigaOne-juttujakin Sakusta. Seuraava tilaisuus tulee vasta jouluna (?) eli miettikääpä sitä :)

 

JPQ
Tiistaina, 15. kesäkuuta, 2004 - klo 16.13:   
Janne: ihan vain siksi sanoin noin kun ei ole mahdollisuutta edes haaveilla varmaan siitä että pääsisi AmigaOS4.0:laa piankaan testaamaan.
Seppo: Boogien yksi kiva puoli onkin ettei se jahkaile niinkuin jotkut kauppiaat/ihmiset.
miksuh: en tiedä pitäisikö riippuu mitä teet koneellasi ? :) samasta syystä minäkin pidän classic amigan jopa sitten kun pegasos2 toimii kunnolla.:) ja AGA hommien takia,ja midi sequna niin kauan kuin MorphOSilla valmista ja kunnon äänikortti tuettuna kun lienee paras mitä mun koneissa nyt toimii aikomissani käyttiksissä tuo Sunrize AD516.:) ja Hyvä olla toinen kone varalla muutenkin.:)
PS. miksuhille vielä tuo ei ollut kysymys johon tänne tarvii vastata pohdit sitä itse tietysti itse.

 

miksuh
Tiistaina, 15. kesäkuuta, 2004 - klo 16.20:   
TSK: Ole ilonen ettet asu Espoossa. Ainakin Lähderannan osalta Espoon posti töppäilee nyt aika pahasti. Ton takia oon oikeestaan tyytyväinen ettei mulla vielä ole Amigaonea, posti olis taatusti hukannu mun OS4 CD:ni.

Posti meinaan onnistu hukkaan esim mun veroehdotukseni, verotoimiston lähettämän uuden veroehdotuskappaleen, opintolainan maksulaput ja mun itselleni lähettämän testi kirjeen :P (pingasin itseäni :) )

 

Seppo
Tiistaina, 15. kesäkuuta, 2004 - klo 17.16:   
Anu Seilonen: "Sakuun juttua ilman muuta. Deadlinestakin (20.6.) voidaan tarvittaessa joustaa, jos (ja kun?-) juttua olisi tulossa."

No jos tuo deadline siirtyisi vaikka viikon, ainakin minä voisin jotain luvatakin :)

TSK: Vaikea sanoa saako kirjettä, paketin saa ainakin seurantanumerolla. Kannattaa varmaan käydä kysymässä ja vakuuttaa virkailija että kyseessä on niin urgentti lähetys että on pakko saada :)

 

Tuokki
Tiistaina, 15. kesäkuuta, 2004 - klo 17.16:   
Jap: Mun OS4.0 tuli näköjään samaan osoitteeseen kuin emolevykin (tai itseasiassa luottokortin 'osoitteeseen'/kuitissa olevaan). Laitappa KDH:lle vähän meiliä...

 

JPQ
Tiistaina, 15. kesäkuuta, 2004 - klo 18.17:   
miksuh: teillä ei ole edes siellä varmaan asiamies postia niinkuin täällä siitä en sano mielipidettäni muuten mutta negatiivinen toisin erilaisista syistä kuin sinulla.

 

itix
Tiistaina, 15. kesäkuuta, 2004 - klo 20.55:   
@miksuh: "Höh, pitäsköhä mun sittenki myydä toi A1200T jolleki niinkauan kun siitä jotain saa.. Saisin mäki Amigaonen ja OS4:n"

No ei tuossa varmaan mitään menetä jos pari kuukautta odottelee :) Porukka ei ole saanut vielä softiaan upattua mihinkään, esim. OS4 native mpega.library on saatavilla ei mistään vaikka se on käännetty jo vuosi sitten ym.. PowerIcons ei toimi previkassa (eikä sitä kyllä saisikaan mistään) ja Hyperionkin pukannee päivitystä kesän kuluessa :)

Ehkä vähän sama juttu kuin Genesin betatester1 systeemien kanssa. Tuossa on vielä sekin että porukan täytyy ilmoitella toimimattomista softista developereille että saavat ne korjattua OS4-yhteensopiviksi.

 

Anu Seilonen
Tiistaina, 15. kesäkuuta, 2004 - klo 21.15:   
Seppo: Viikko eteenpäin olisi jo julkaisupäivä, mutta kyllä tuota voi esimerkiksi perjantaihin 25.6. venyttää tässä tapauksessa.

 

Seppo
Keskiviikkona, 16. kesäkuuta, 2004 - klo 10.28:   
Anu Seilonen: Tuokin olisi varmaan riittävä venytys, kiitos siitä :)

 

TSK
Keskiviikkona, 16. kesäkuuta, 2004 - klo 14.08:   
Mun kirje saapui perille tänään !!!! :) :) :)

 

hooligan/dcs
Keskiviikkona, 16. kesäkuuta, 2004 - klo 14.24:   
Haa! Lahti status .. 1x Pegasos2/MOS vs 1x AmigaOne/OS4

Lyseon takapihalla kello 15!!!! Bring it on!!

 

Anu Seilonen
Perjantaina, 19. tammikuuta, 2007 - klo 21.43:   
Suljettu spammin vuoksi.