OS4:ssa on nyt tuki AltiVec:lle

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: AmigaOS 4 » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 06/2004 asti » OS4:ssa on nyt tuki AltiVec:lle « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

miksuh
Maanantaina, 31. toukokuuta, 2004 - klo 14.37:   
Thomas Frieden kertoi AmigaWorld.net:ssa, että OS4:ssa on nyt tuki AltiVec:lle.

Alkuperäinen kommentti ja sitä seurannut kekustelu löytyy tämän linkin takaa

 

miksuh
Maanantaina, 31. toukokuuta, 2004 - klo 14.42:   
Se on toki ihan mahdollista, että tuon AltiVec tuen toteutus tulee vielä muuttumaan paljonkin, mutta hyvä uutinen, että nyt semmonen kuitenkin OS4:ssa on.

 

hooligan/dcs
Maanantaina, 31. toukokuuta, 2004 - klo 15.19:   
Tuli tuosta Altivecistä mieleen että MOS:n portti uusimmasta MPlayeristä tukee ilmeisesti sitä.
Jokos se on portattu OS4:lle.. en ole ainakaan nähnyt kuvia missä se olisi esillä?

Vai onko OS4:ssa joku oma multimeediosoitin

 

miksuh
Maanantaina, 31. toukokuuta, 2004 - klo 15.43:   
hooligan: Kyllä mun muistaakseni OS4:lle pitäs olla nativet softat videoiden ja mp3 pyöritykseen jne. En just muista mitkä kaikki on portattu jne.

 

miksuh
Maanantaina, 31. toukokuuta, 2004 - klo 15.44:   
Ei se tietenkään haittais, jos MPlayer portattas OS4:lle, sitä en tiedä onko sitä jo alettu portata mahdollisesti.

 

Jupp3
Maanantaina, 31. toukokuuta, 2004 - klo 20.07:   
Ja ainakin minun tietääkseni Altivec-tukea EI ole vielä siinä prereleasessa.

 

Joanna
Maanantaina, 31. toukokuuta, 2004 - klo 22.52:   
Jupp3: ottaen huomioon Pre-Release CD-monistukseen kuluneen ajan (julkisten tietojen perusteella yli kuukauden jo) niin on minun nähdäkseni hyvin todennäköistä että siihen tulee saataville laaja netti-packki päivityksiä likimain hetimiten kun se on asiakkailla saakka.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: