OS4 pre-release lähellä

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: AmigaOS 4 » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 03/2004 » OS4 pre-release lähellä « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

miksuh
Perjantaina, 23. tammikuuta, 2004 - klo 12.11:   
AmigaWorld:sta

"Fleecy said on IRC a few days ago that the master of the pre-release has been created and is being tested..."

"And this was a few days ago?

Yep, that was on the 11th.
"

 

Anooligan
Perjantaina, 23. tammikuuta, 2004 - klo 13.28:   
Tämä on hyvä uutinen. Olettaisin että aika pian päästään lukemaan ensimmäisiä varsinaisia arvosteluja OS4:sta. Ellei nyt sitten jotain gay nda-tyyppistä ratkaisua toteuta.

 

miksuh
Perjantaina, 23. tammikuuta, 2004 - klo 13.59:   
Joo jos jo cd:tä ovat väsänneet, niin ei vrmaan hirveästi tarvitse enää venailla.

 

TSK
Perjantaina, 23. tammikuuta, 2004 - klo 14.17:   
Mutta kärsimättömämmäksi olo koko ajan tulee.

 

Janne
Perjantaina, 23. tammikuuta, 2004 - klo 14.41:   
Kauankohan Pre-Releasesta kestää lopulliseen versioon? Onko joku lukenut olennaisimmista "puutteista" pre-releasessa, jotta voisi vähän arvioida mitä on tekemättä?

 

Joanna
Perjantaina, 23. tammikuuta, 2004 - klo 20.11:   
TSK: toinen vaihtoehto on keksiä muuta tekemistä elämäänsä siksi aikaa kun odottaa. Se auttaa, tosin siinä on se ikävä puoli että uusi harrastus voi osoittautua senverran mielenkiintoiseksei ettei enää juurikaan jaksa välittää siitä vanhemmasta sitten kun/jos se aikanaan tulee saataville.

Janne: Lienee meidän tässä vaiheessa turha edes arvailla.. Näkee sitten kun ihmiset saavat niitä oikeasti katsottavikseen.

[Anonyymivihjailut poistettu. --Moderaattori]

 

TSK
Perjantaina, 23. tammikuuta, 2004 - klo 23.38:   
Joanna: On mulla paljon muutakin tekemistä.

 

deeq/RNO
Lauantaina, 24. tammikuuta, 2004 - klo 13.36:   
Rogue AW.ssa:
"If you want to know, yes we're currently handling the installer CD. It is still mostly (as I said earlier) end-of-this-month-ish."

Puutteiksi voidaan laskea tuki ainostaan Voodoo ja Radeon korteille pre-releasessa.
("Voodoo and Radeon until the final release")

 

Seppo
Lauantaina, 24. tammikuuta, 2004 - klo 23.28:   
deeq/RNO: No tuo puute ei ole kriittinen koska useimilla A1-omistajilla on koneessaan joko Radeon tai Voodoo - itselläni on Radeon 7000.

Janne: Ainakin minä olen ymmärtänyt että se CSPPC-versio OS4:sesta ilmestyy edelleen ensin, tämä pre-release on tehty A1-omistajille siksi että he jaksaisivat odottaa omaa versiotaan :)

Toisaalta koska rompulla tulee softankehitykseen tarvittavat työkalut, saadaan natiivien softien kehityskin jalalla ennenkuin itse käyttis valmistuu...

 

deeq/RNO
Sunnuntaina, 25. tammikuuta, 2004 - klo 21.05:   
"AOne-AOS4 Beta is here - for the betatesters"
http://amigaworld.net/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=3052&forum=14

 

TSK
Sunnuntaina, 25. tammikuuta, 2004 - klo 22.43:   
Onkos täällä Suomessa joku jolla olisi tuo A1-OS4-beta. Et viittis lainata asennus CD:tä mullekin. En kerro kellekään.

 

itix
Sunnuntaina, 25. tammikuuta, 2004 - klo 23.02:   
Rogue:

"
Ahem...

It's not out yet. The beta testers have the first version, but that is it. There's still time required to test it correctly. Don't get your hope too high, (yet)
"

Eli ei ihan vielä... mutta pian?

 

Tero
Maanantaina, 26. tammikuuta, 2004 - klo 16.28:   
TSK: Mee nyt warettaan jotain muuta :P

 

JPQ
Maanantaina, 26. tammikuuta, 2004 - klo 16.50:   
TSK: Kehtaatkin "porata reikiä" "laivaamme"...

 

TSK
Tiistaina, 27. tammikuuta, 2004 - klo 0.59:   
Tero ja JPQ: Eikös warettaminen tarkoita levittämistä. Minä vain pyysin CD:tä lainaksi. En aikonut levittää eteenpäin mitään ! Sitäpaitsi A1:n omistajana kuulun siihen porukkaan jonka tuo pre-release pitäisi saada. Odottavan aika vain on niiiiiiiiiiiiiiin pitkä että ajattelin jos olisi joku keino saada tuo nopeammin. Huomasin kyllä tuon hymiön että et ilmeisesti sanonut Tero ihan vakavissasi tuota lausahdustasi.

 

JPQ
Tiistaina, 27. tammikuuta, 2004 - klo 2.27:   
TSK: kyllä minusta jo se joka se sun sulle lainaisi levittää sitä ja toiseksi ideasi on kyseen alainen muutenkin. En minäkään haudan vakavana sanonut vaan joskus ei vaan jaksa...
PS. Tiedän että hinku on kova arvaat mikä hinku mulla olisi päästä testamaan MorphOS1.4ia (vai mikä se uusin nyt on) ja AmigaOS4.0 ja jopa PowerPC turbollista amigaa enempi kuin pelkällä descentillä vaikka sekin oli kyllä ihan kivaa se.

 

TSK
Tiistaina, 27. tammikuuta, 2004 - klo 9.21:   
Näköjään Konqueror on pätkinyt ton mun viestin rivit tuollalailla oudosti.

 

Seppo
Tiistaina, 27. tammikuuta, 2004 - klo 10.10:   
TSK: Olethan rekisteröinyt A1:sesi Eyetechille myyjäsi kautta? Oletan että se on Gentle Eye, Boogie ilmeisesti sitten hoitaa tuon rompun levityksen kunhan se lasketaan levitykseen. Mutta samassa veneessä ollaan, toivottavasti parin viikon sisällä saadaan hyviä uutisia... :)

Toivoa sopii ettei tuo pre-release romppu tosiaan löydä tietään noille piraattikanaville, se olisi kyllä huonoimman laatuinen signaali OS4-tiimille ja voisi pahimmillaan tappaa koko projektin... :(

Kannattaa muuten käyttää Konquerorin sijaan esim Mozilla Firebirdiä, se on kevyt-versio Mozillasta ja ainakin itse käytän sitä kotona kaikkeen surffailuun A1 Debianissa :)

 

TSK
Tiistaina, 27. tammikuuta, 2004 - klo 11.58:   
Joo A1:n hommasin GE:ltä. En ole muistanut varmistaa Boogielta tuota rekisteröintiasiaa mutta kaippa se on kunnossa. Toivotaan että piraatit pysyvät kaukana. Kiitos Seppo vinkistä.

 

Seppo
Tiistaina, 27. tammikuuta, 2004 - klo 12.07:   
TSK: Kannattaa varmaan varmistaa rekisteröintiasia Boogielta, ettei tule sitten viime hetken paniikkia :)

 

hooligan/dcs
Tiistaina, 27. tammikuuta, 2004 - klo 12.07:   
@Seppo
se vähän riippuu monta niitä kopioita jaetaan. Jos puhutaan kymmenistä niin on aika todennäköistä että se vuotaa ennemmin tai myöhemmin.

 

Seppo
Tiistaina, 27. tammikuuta, 2004 - klo 12.24:   
hooligan/dcs: Puhutaan varmasti kymmenistä (jossei jopa sadoista) kopioista, koska tietääkseni kaikki rekisteröityneet A1-omistajat kuuluu pre-releasen jakelupiiriin. Eli todennäköisyys sille että rompun sisältö vuotaa jotain kautta merirosvoradioihin on valitettavan suuri.

 

Jontsa
Tiistaina, 27. tammikuuta, 2004 - klo 12.27:   
Tuskin siitä mitään iloa on sille joka hankkii laittomasti kopion kun kuitenkin tarvitsee sen AmigaOnen :)

 

hooligan/dcs
Tiistaina, 27. tammikuuta, 2004 - klo 13.30:   
@Jontsa

Päin vastoin. Mikäs sen kivempaa kuin tutkia käyttiksen rakennetta ja disassembloida paljoa sieltä täältä =)

 

Jontsa
Tiistaina, 27. tammikuuta, 2004 - klo 13.39:   
hooligan: no jos joku siitä sitten saa kicksejä :)

 

Jope
Tiistaina, 27. tammikuuta, 2004 - klo 15.42:   
Jontsa, tuskin kicksejä, mutta jos mahdollista, joku saattaa innostua tekemään Openfirmware-yhteensopivan loaderin sille ja sitten Pegasos-omistajatkin voivat ostaa OS4:n.

Varmaankin jossain click through-eulassa tuokin kielletään..

Täytyy silti sanoa, että mun omatunto ainakin on puhdas, jos olen maksanut tuotteesta, enkä käytä sitä tavalla, joka vahingoittaa lisenssin myöntäjää.

 

hooligan/dcs
Tiistaina, 27. tammikuuta, 2004 - klo 16.47:   
@Jope

No tuota nimenomaan tarkoitin kun sanoin "tutkia käyttiksen rakennetta ja disassembloida paloja sieltä täältä".
Piru on kova poika veivaamaan tollasia =)

 

itix
Tiistaina, 27. tammikuuta, 2004 - klo 17.14:   
OS4-betatestaajatkin taitavat olla NDA:n alla, vai?

 

Jontsa
Tiistaina, 27. tammikuuta, 2004 - klo 17.18:   
itix: Luonnollisesti

 

deeq/RNO
Tiistaina, 27. tammikuuta, 2004 - klo 17.57:   
@Jope

"Täytyy silti sanoa, että mun omatunto ainakin on puhdas, jos olen maksanut tuotteesta, enkä käytä sitä tavalla, joka vahingoittaa lisenssin myöntäjää."

Amiganhan oli tarkoitus tahkota rahaa myymällä lisenssejä rautavalmistajille, eli tavallaan tuokin olisi vahingontekoa. :)

Itseäni tuo ei kyllä haittaisi lainkaan.. mitä useammalla alustalla os4 pyörii, sitä parempi. Varmasti moni tulee käyttämään/käyttää MacOS:iä MOL:lla, vaikka se mäkkärin eulassa kielletäänkin.

 

Jope
Keskiviikkona, 28. tammikuuta, 2004 - klo 14.33:   
Deeq, ei se Hyperionia vahingoita siltikään (todellisen työn tekijää).

Saanpahan Amiga Incille lainaamalleni 50 taalalle vähän lisää vastinetta, jos ostan OS4:n täysihintaisena, enkä aja sitä AmigaOnessa.

Evvk koko Amiga Inc.. Toivon vaan, että OS4 ja AmigaOne voivat jatkaa eloaan sitten, kun se yritys on valunut ajan hiekan mukana unholaan.

 

itix
Keskiviikkona, 28. tammikuuta, 2004 - klo 15.07:   
"Varmasti moni tulee käyttämään/käyttää MacOS:iä MOL:lla, vaikka se mäkkärin eulassa kielletäänkin."

Toivottavasti ei sentään piraattikopiota? :)

 

Ibe U
Keskiviikkona, 28. tammikuuta, 2004 - klo 15.21:   
Jope: Miten niin ei vahingoita Hyperionia?????

Käsittääkseni ne saavat rahansa / ostetuista amigaone:ista..

 

Jope
Keskiviikkona, 28. tammikuuta, 2004 - klo 17.28:   
Ibe U, tuon väitteen taakse haluan kyllä enemmän faktaa, kuin "käsittääkseni".. Ellei sitten Eyetech maksa rojalteja ubootista, niin miksi Hyperion saisi AmigaOne-myynnistä yhtikäs mitään?

 

Ibe U
Keskiviikkona, 28. tammikuuta, 2004 - klo 18.09:   
Jaa, se kun sisältyy hintaan :-) 1 AmigaOne, 1 AmigaOs 4.0

Onko tarkoituksesi siis vahingoittaa Eyetech:iä?

 

Ibe U
Keskiviikkona, 28. tammikuuta, 2004 - klo 18.10:   
Tuskin jälleen myyjät niitä rahoja tilittävät hyperionille eiköhän se ole eyetech.

 

itix
Keskiviikkona, 28. tammikuuta, 2004 - klo 18.21:   
Öh. Eikös se ole Hyperionin kannalta sama ostaako OS4:sen vaiko AmigaOnen. Myytyjä OS4 kopioita: 1 kpl.

 

Jope
Keskiviikkona, 28. tammikuuta, 2004 - klo 18.40:   
Ibe U, Eyetech kärsii korkeintaan siksi, että heillä ei ole sellaista tuotetta, jonka haluaisin ostaa..

Samalla periaatteella Coca Cola company kärsii joka kerta, kun ostan Pepsiä.

 

Ibe U
Keskiviikkona, 28. tammikuuta, 2004 - klo 19.02:   
Saaks OS nelosta erikseen, ei mun käsittääkseni.

 

jontsa
Keskiviikkona, 28. tammikuuta, 2004 - klo 19.32:   
Ibe U: Luultavasti CSPPC-koneille.

ps. Tämä viesti on kirjoitettu AmigaOS4:llä AmigaONE-XE:ltä :)

 

JPQ
Keskiviikkona, 28. tammikuuta, 2004 - klo 20.11:   
jontsa: ei kai ? :) jos kyllä niin kivaa.
Kaikki: eikös A1200:sen PPC turboille ole tulossa AmigaOS4.0:laa ?

 

jontsa
Keskiviikkona, 28. tammikuuta, 2004 - klo 20.15:   
JPQ: joo olet oikeassa... myös BPPC koneille.

 

Seppo
Keskiviikkona, 28. tammikuuta, 2004 - klo 23.13:   
Jontsa: "ps. Tämä viesti on kirjoitettu AmigaOS4:llä AmigaONE-XE:ltä :)"

Perk...pankaas beettatestaajat lisää vauhtia siihen testaukseen että päästään me muutkin A1-omistajat elvistelemään tuommoisella lauseella!!! :)

 

Fabio
Torstaina, 29. tammikuuta, 2004 - klo 8.14:   
Jope: sivu huomautuksena katso pepsi pullon etikettiä "coca cola companyn luvalla"

 

Jope
Torstaina, 29. tammikuuta, 2004 - klo 9.05:   
Fabio, onkos sulla Pepsi-pullo siinä lähellä, vai tuliko tuo ulkomuistista?

 

Pekka Nissinen
Torstaina, 29. tammikuuta, 2004 - klo 9.17:   
Seppo: Aivan! Yhdyn edelliseen!! Hopi hopi testimiehet! :)

Jontsa: Saiskos edes vähän kommenttia Pre-Relasen Betasta? Pliis? :) Minua ehkä eniten kiinnostaisi tietää, että jokos siihen gfx:ien päivitykseen on saatu hiukkasen nopeuttakin...? Mutta heittäisit edes jonkun pienen "luun" meille kärsimättömille A1-käyttäjille...

 

Tero
Torstaina, 29. tammikuuta, 2004 - klo 10.48:   
Jope: Juu mutta sä et saa maksamatta ottaa kaupasta kokakolapulloa vaan siksi, että pidät pepsistä enemmän. Tietokoneohjelmien kohdalla monet kuvittelee tommosen oikeuden omaavansa, mikä on tietenkin täysin väärä luulo. Varkaus se on viekö sitten kokakolapullon, tukun rahaa tai ohjelman.

 

Tero
Torstaina, 29. tammikuuta, 2004 - klo 10.51:   
Jope: Niin ja hyvin moni muukin limu kuin vaan kokis on CocaCola companyn omistuksessa. monessa erityyppisessä limupullossa lukee CocaCola companyn luvalla.

 

jontsa
Torstaina, 29. tammikuuta, 2004 - klo 11.03:   
Pekka: En ole vielä itsekään ehtinyt tutustua kunnolla kun sain vasta eilen illalla linjoille ja muutenkin nda vähän rajoittaa mitä saa sanoa.

Testasin pikaisesti kaikkea perussoftaa DOpus, IBrowse, AWeb, Amplifier, quake, nethack yms. Kaikki toimi ihan ok ja NOPEASTI :)
Näyttiksenä testasin sekä PCI Voodoo3:sta että AGP Radeon 9200 SE:tä ja molemmat toimi bueno :)

 

Britelite
Torstaina, 29. tammikuuta, 2004 - klo 12.20:   
Fabio: Mun pepsipullossa lukee kyllä PepsiCo:n
luvalla... Pepsi ei todellakaan ole
cocacola-companyn omistuksessa.

 

ärsyyntynyt Jope
Torstaina, 29. tammikuuta, 2004 - klo 14.14:   
Tero, kuten Britekin tossa sanoi, Cocacola ja Pepsi on toistaiseksi vielä eri haltijoilla. Tiedän kyllä, että kokis esim omistaa Fantan ja muita brandeja, mutta siksi kysyin tähän varmistusta, koska olen aivan varma, että PepsiCo on vielä olemassa ja jakaa noita valmistuslisenssejä itsenäisenä entiteettinä. Mikä teillä ihmisillä on vialla, kun pitää inttää tarkistamatta faktoja? Nyt ei puhuta enää edes mistään fakin Amiga Incistä tai OS4:stä tai mistään?

Mä sentään kysyin, että onko fakta juttu enkä ruvennut heti Fabiolle huutamaan että "oot väärässä". Onko siellä vastapäässä nyt joku sokea raivo, kun puhutaan myös itselle aroista asioista (näemmä kaikki OS4/A1/AInc-läppä on tulenarkaa joillekin, jos vähänkin kritisoi tai on eri mieltä)

Edelleen: jos annan Hyperionille rahaa OS4:stä, omatuntoni on puhdas. Jos annan Hyperionille rahaa OS4:stä, omatuntoni on puhdas. Jos annan Hyperionille rahaa OS4:stä, omatuntoni on puhdas.

Ole huoleti, odottelen kyllä hyvän aikaa, että alkaako Amiga Inc kunnioittamaan $50 lupauksiaan. Ei niin kiire ole tuon OS4:n hankinnan kanssa. Jos alkaa refundeja todistetusti kolisemaan takaisin päin, niin tilanne saattaa olla hyvinkin eri - sitten pitää alkaa evaluoimaan ehkä rautahankintaakin..

Jotenkin takaraivossa kuitenkin kalvaa pienen pieni epäilys, että sieltä ei tule koskaan mitään -> miksi olisin niille velkaa? $50 on varmasti enemmän kuin mitä he saavat per OS4-lisenssi, ja sen he ovat jo minulta saaneet.

Muistutan vielä, että ostohetkellä olin nimenomaan ostamassa T-paitaa ja $50 takaisin-kuponkia AmigaOne / OS4-ostoksista, en todellakaan mitään eliittikerhon jäsenyyttä.

Enää en ole minkään Amiga-firman suhteen sinisilmäinen - Pegasos2:stakaan en ole vielä ostanut/ennakkotilannut, koska Genesillä tuntui olevan toimitusvaikeuksia. Nyt niitä ilmeisesti taas saa, joten pitää seurata tilannetta, josko tuo Pega1 sitten vaihtuu II-malliksi..

Ja joo, ymmärrän kyllä lisenssiasioita. Tiedän, että mulla on käytännössä "laiton kopio", jos käytän sitä lisenssiehtojen vastaisesti (en ole OS4-lisenssiä nähnyt, mutta aika varmaan heilläkin on tuollaista kikkailua siellä lakitekstissä). ENTÄS SITTEN? Omatuntoni on silti puhdas ja tuotteen tekijä on saanut siitä silti palkkansa.

 

Tero
Torstaina, 29. tammikuuta, 2004 - klo 15.08:   
Jope: joo ja joidenkin on ihan pakko OS4 keskustelun aikana jokavälissä vääntää ja kääntää
keskustelu johonkin fucking Amigainc:n kuponkikampanjoihin jne. Täysin syystä monesti porukka polttaa hihansa, kun tota roskaa on kuunneltu ihan tarpeeksi kauan.

 

Tero
Torstaina, 29. tammikuuta, 2004 - klo 15.10:   
Jope: Eli kyllä nyt meni pahasti miinukselle sun puolelta, kyllä ne MOS fanaatikotkin osaa..

 

Jontsa
Torstaina, 29. tammikuuta, 2004 - klo 15.20:   
Alkaapas juttu mennä vähän off-topic. Jos on pakko käydä näitä x-on-huono-y-on-parempi niin laittakaa oma threadi pystyyn mutta vielä parempi olisi että kaikki vetää syvään henkeä ja laskevat kymmeneen.

 

Seppo
Torstaina, 29. tammikuuta, 2004 - klo 16.06:   
Jontsa: Erittäin hyvin sanottu! :)

Kiitoksia myös tuosta pikku 'updatesta' tuon OS4 prereleasen suhteen - ymmärrän ettet voi kauheasti
hiiskua noista asioista joten tämmöinen pienikin tiedonanto on meille A1-kuskeille erittäin arvokas :)

 

Jope
Torstaina, 29. tammikuuta, 2004 - klo 16.08:   
Tero, no se, että olen maksanut $50 siitä kupongista oli mun argumentti sitä vastaan, että Amiga Inc on multa jo saanut jotain OS4:stä?

Lisäksi en tiennytkään, että mut on MOS-fanaatikoksi leimattu siksi, että haluan ostaa OS4:n ja vihaan Amiga Incin mokailua? Jos en olisi tuossa maininnut, että olen Pegasoksenkin omistaja, niin et olisi varmaan tuohon lopputulokseen päätynyt?

Tätä kirjoitan A2000/060:lla, vieressä hyrisee P4-1.8-läppäri (WinXP) ja toisella puolen on A4000/060 (säätelen tässä just, joten kolmella koneella jotain päällä). Edessäni näen Sun Ultra 10:n, HP 715/100:n, yhen HP D-serverin, ison pinon cbm-8bittisiä, ynnä muuta ryönää. Olenko MOS-fanaatikko siksi, että haluan sinisilmäisesti antamalleni $50:lle vastinetta, vai siksi, että vihaan Amiga Incin toilailuja (vai joku kolmas syy, mitä en keksinyt)?

Syy, miksi tässä kiivastuilen nyt on se, että mua vastassa olevat ihmiset ei argumentoi ollenkaan takaisin, vaikka yritän perustella kantaani.

Tero, kirjoitin sulle mielestäni kohtuullisen vastineen omasta mielipiteestäni. Sä näit siitä vain sen, että olen Pegasos-omistaja ja sen, että olen ostanut kupongin. Pahoittelen syvästi, en halunnut kääntää keskustelua siihen vitu kuponkiin, vaan se oli se mun syy, miksi omatuntoni on puhdas, vaikka A Inc ei saa mun AmigaOne-lisenssirahoja. AUH!

Nyt oon lähinnä surullinen, en lainkaan enää kiivastunut.. Miksi et voinut yhteenkään pointtiini vastata? Ainoastaan kuittasit mut pois parilla heitolla. Kiitos mielenkiintoisesta, joskin hyvin yksipuolisesta keskustelusta.

Lähden tästä nyt omatoimiselle ja varmaan kohtuu pitkälle jäähylle.. Olen viimeaikoina huomannut, että mulla alkaa mennä tässä foorumissa maltti ihan liian helposti.

Sen nyt vielä tarkennan, että en aio poistua voittajana enkä häviäjänä tästä väittelystä, kumpikaan tuskin sen enempää on "oikeassa". Jotenkin tuntuu, että tästä tuli joku skaba.. Ehkä se on vaan minun päässäni.

Ulkona on ihan mukava sää, vaikka onkin pilvistä.. Terve ja hyviä jatkoja. Pyydän anteeksi aiheuttamaani mielipahaa.

 

Janne
Torstaina, 29. tammikuuta, 2004 - klo 16.13:   
>Olenko MOS-fanaatikko siksi, että haluan
>sinisilmäisesti antamalleni $50:lle vastinetta,
>vai siksi, että vihaan Amiga Incin toilailuja
>(vai joku kolmas syy, mitä en keksinyt)?

Juuri siksi. :)

Lisäksi sinun täytyy olla huijari koska oikeastihan kukaan kupongin ostanut ei ole koskaan vaatinut sille vastinetta Amigalta vaan halusivat vain tukea firmaa. :)

Eiks je?


 

Janne
Torstaina, 29. tammikuuta, 2004 - klo 16.24:   
Täällä muuten pientä vastausta siihen Roguelta mitä eroa OS4 pre:ssä ja OS4:ssä tulee olemaan...

http://amigaworld.net/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=3095&...=flat&order=0

Ei voi lainata täällä kun se on niin kauhean laitonta ja kiellettyä. :)

 

Jontsa
Torstaina, 29. tammikuuta, 2004 - klo 16.37:   
Janne: katkera? pettynyt? ;) postauksesi suorastaan tihkuu sarkasmia.

 

Janne
Torstaina, 29. tammikuuta, 2004 - klo 16.38:   
>Janne: katkera? pettynyt? ;) postauksesi
>suorastaan tihkuu sarkasmia.

Huvittunut? :)

 

Janne
Torstaina, 29. tammikuuta, 2004 - klo 16.39:   
Täytyy sanoa että viimekuukausina hooligan on usein osunut naulan kantaan kommenteillaan eri kansainvälisissä foorumeissa. Osaisinpa olla yhtä eloquentti... :)

Respect.

 

Anu Seilonen
Perjantaina, 30. tammikuuta, 2004 - klo 16.39:   
Henkilökohtainen loanheitto siirtyy tästä ketjusta sähköpostiin NYT. Kaikki aiemmat viestit aiheeseen liittyen on poistettu. Asiasta ei huomauteta toiste, jatkoviestit poistetaan suoraan. Pysykää hyvät ystävät asiassa, ei meistä kukaan tästä varmaankaan ANN:ia halua? --Moderaattori

 

TSK
Sunnuntaina, 29. helmikuuta, 2004 - klo 3.04:   
Helmikuu on lähes ohi niin että mielestäni se "shortly after new year" on jo selvästi ylittynyt. Että taas joku meni höläyttämään jonkun päivämäärän niin pieleen meni että vilahti...

[Edit: Rivitys korjattu. --Moderaattori]

 

itix
Sunnuntaina, 29. helmikuuta, 2004 - klo 4.23:   
Nooooooooooo.... Eikös joulu ole parasta myyntiaikaa joka tapauksessa ;)

 

jamie
Maanantaina, 1. maaliskuuta, 2004 - klo 14.49:   
On vähän sellainen tunne, että tekevät AOS4.0:aa sitä mukaa kun ostetaan uusia emoja ja uusia tilauksia tippuu luukusta sisään. Ei se muuten näin monta kertaa voi myöhästyä. :-/

 

miksuh
Maanantaina, 1. maaliskuuta, 2004 - klo 15.17:   
jamie: se on normaalia softakehitystä :) Softaprojekteissa saattaa hyvin helposti käydä niin, että ollaan ylioptimistisia siinä mitä ehditään tehdä missäkin ajassa. Siksi Hyperion on jo pitkään sanonut että OS4 on valmis "When it is done" :)

 

Jon
Tiistaina, 2. maaliskuuta, 2004 - klo 9.09:   
jamie: ei nyt ihan noinkaan. Voin vakuuttaa että kehitystä tapahtuu joka päivä.

 

JPQ
Tiistaina, 2. maaliskuuta, 2004 - klo 14.01:   
Jamie: joskus on käy koodatessa niin että tulee yllättävä bugi vastaan ja mullakin eräs projekti olisi pidemmällä jos ei olisi ongelmia sentään ohjelma äärettömästi yksinkertaisempi. Eli koodatessa voi tapahtua mitä vaan yllättävää varsinkin nyt kun koodin pitäisi olla periaateessa yhteensopivaa vanhan kanssa eli ei ole täysin alusta kirjoitettu ohjelma kyseessä siis niin että se ei ole missään määrin porttaus tai pohjaa vanhaan koodin edes toiminta tavaltaan.
Jon: olen samaa mieltä kehityksestä.
PS. Meninpä taas sekavaksi.

 

TSK
Tiistaina, 9. maaliskuuta, 2004 - klo 10.24:   
OS4-pre-release kahden viikon sisällä toivottavasti. Juttua täällä ja täällä.

 

Janne
Tiistaina, 9. maaliskuuta, 2004 - klo 10.28:   
TSK: Hermans tosin varoitteli että kultamasteri lienee valmis kahdessa viikossa, mutta sitten vielä 10 työpäivää CD-tuotantoon ja pitäisikö tuo tulkita niin että postitus siihen päälle?

Ehkä siis huhtikuun alussa?

 

Joanna
Tiistaina, 9. maaliskuuta, 2004 - klo 11.13:   
Onkos kukaan jaksanut laskea monesko kerta tämä nyt on kun se on melkein valmis?

Toivottavasti nyt tietävät mitä puhuvat.

 

Jupp3
Tiistaina, 9. maaliskuuta, 2004 - klo 11.58:   
Joanna:
> Onkos kukaan jaksanut laskea monesko kerta tämä nyt on kun se on melkein valmis?

Täytyy muistaa, etteivät ne "ihan ensimmäiset lupaukset" olleet Hyperionin tekemiä...

(Toki Hyperioniltakin on noita lupauksia annettu...)

 

TSK
Tiistaina, 9. maaliskuuta, 2004 - klo 12.13:   
BTW(=osta tie) OT eli näin ohimennen. Millä ihmeessä ne saa menemään 10 päivää cd-tuotantoon kun virolainen tekee kuulemma ison läjän piraatteja yhdessä päivässä. Ja itse asiaan takaisin eli Friedenit sanovat että luultavasti 14 päivässä kaikille A1:n omistajille mutta Hermans taas sanoo että noi 10 päivää siihen päälle. Että ristiin puhuvat jälleen kerran.

 

Janne
Tiistaina, 9. maaliskuuta, 2004 - klo 12.24:   
>Onkos kukaan jaksanut laskea monesko kerta tämä
>nyt on kun se on melkein valmis?

Ja melkein valmis on vasta pre-release. Niinpä.

Mutta positiivista on että se on tulossa.

 

Seppo
Tiistaina, 9. maaliskuuta, 2004 - klo 16.03:   
Jos lukee tuon TSK:n ekan linkin takana olevan viestiketjun loppuun, niin siellä Rogue sanoo että tuo "14 päivää" on virhe tuossa showraportissa (tuollaista ei siis Roguen mukaan ole Friedenien/Hyperionin taholta luvattu). Tuo Hermansin arvio lienee realistisempi, veikkaisin että tuohon on varattu hieman ylimääräistä aikaa (enkä oikein jaksa uskoa Että Hyperion teettäisi romput jollain virolaisella :)

 

TSK
Tiistaina, 9. maaliskuuta, 2004 - klo 16.31:   
Hups. Huomasin tuon Sepon mainitseman korjauksen. Tulipa hätäiltyä oman edellisen viestini kanssa. Eli perun puheeni.

 

KimmoK
Tiistaina, 9. maaliskuuta, 2004 - klo 18.29:   
Nimi on hauska.

Eiks se edelleen ole beta-pre-riliisi.

Sen jälkeenhän vois tulla vaikka varsinainen pre-riliisi.

Ja sitten vois tulla beta-riliisi.

Ja sitten vasta oikea-riliisi. :) :(

 

Thematic
Tiistaina, 9. maaliskuuta, 2004 - klo 19.17:   
Eihän joitain Workbench-kalikoita ja dokumentointeja tarvitse prelluttaa, ulos vain.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: