Calling All User Groups!

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: AmigaOS 4 » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 12/2003 » Calling All User Groups! « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

TSK
Keskiviikkona, 17. joulukuuta, 2003 - klo 9.54:   
Amiga.inc pyytää "user groupeja" ilmoittautumaan os.amiga.com:ssa. He haluavat yhdistää ryhmät ja haluavat kehittää organisaatiotaan yhteisön antaman palautteen perusteella. Heillä ilmeisesti on myös uskoa tulevaisuuden suhteen.

 

TSK
Keskiviikkona, 17. joulukuuta, 2003 - klo 9.56:   
Ai katos KimmoK kertoi just saman toisaalla foorumissa samaan aikaan mun kanssa. Olipa yhtäaikaista toimintaa. :)

 

KimmoK
Keskiviikkona, 17. joulukuuta, 2003 - klo 11.56:   
Tätä on sattunut aikaisemminkin. :)

 

deeq/RNO
Keskiviikkona, 17. joulukuuta, 2003 - klo 19.19:   
SAKU:a ei listalta löytynyt vielä..
Onkohan Amiga Inc:llä suunnitelmia tarjota käyttäjäryhmille alennuksia tuotteistaan tai muita etuja verrattuna "tavallisiin" käyttäjiin?

 

itix
Keskiviikkona, 17. joulukuuta, 2003 - klo 19.46:   
Hoitaisivat ensin ne vanhat alennukset pois alta.. ;)

 

Thoriel
Keskiviikkona, 17. joulukuuta, 2003 - klo 22.36:   
deeq: Toivottavasti ei ikinä löydykään, sillä me olemme Saku. ;) Ei vaan, olen ilmoittanut kyllä, mutta aiemmin toimineet salakalat qcvat eikä ilmoitustoimintokaan tuota tulosta. Mailasin sitten suoraan.

 

KimmoK
Torstaina, 18. joulukuuta, 2003 - klo 14.23:   
Nyt näki Finnish Amiga Users Grouppi olevan listattuna.

Tiesittekö että:
Me olemme Amiga käyttäjäyhteisoiden jättiläinen!


Shokki. :)

Tai sitten isompia on vielä rekisteröitymättä.

voisi myös sanoa että
OLEMME MAAILMAN SUURIN JA KAUNEIN.
No on meillä ainaskin nätein pj ... :)

 

hooligan/dcs
Torstaina, 18. joulukuuta, 2003 - klo 14.58:   
.. tai muut userclubit on kaupungeittain kun meillä on koko Suomi :)

 

jansa
Torstaina, 18. joulukuuta, 2003 - klo 15.53:   
Aika paljon tuolla tosiaan on tommosia 20 jäsentä tai alle olevia piskuisia ryhmiä. Saku vaikuttaa todellakin tossa joukossa jättiläiseltä :)

 

Tero
Torstaina, 18. joulukuuta, 2003 - klo 17.00:   
Missä te näette sen jo rekisteröityneiden listan ? Minun silmiini ei osu kuin linkki rekisteröitymislomakkeeseen.

 

Tero
Torstaina, 18. joulukuuta, 2003 - klo 17.01:   
Tero: Ahaa löyty jo, eli tosta vasemman reunan palkista.

 

Tero
Torstaina, 18. joulukuuta, 2003 - klo 17.09:   
hups

 

TSK
Torstaina, 18. joulukuuta, 2003 - klo 17.30:   
> KimmoK kirjoitti: "No on meillä ainaskin nätein pj ..."

Kannatan !

 

JPQ
Torstaina, 18. joulukuuta, 2003 - klo 17.50:   
KimmoK: >KimmoK paineli näppäimistön nappleja näin: "No on meillä ainaskin nätein pj..."
En ota kantaa!!! ja sitten asiaan oletko varmasti muiden PJ:iit nähnyt ? ja eikö ole muita naisia ? ja kyllähän mieskin kaunis voi olla vaikka mielummin komea. Minusta Kauneus naisellinen piirre ja komeus miehinen. Eli jos mies kaunis se on "negatiivista" ja toisin päin. Oho kirjoititkin nätein etkä kaunein mutta samapa se.

 

Ibe U
Perjantaina, 19. joulukuuta, 2003 - klo 9.32:   
Ainakin se kuullosta pelottavalta jos mies käyttää kaunis sanaa toisesta miehestä.

 

Joanna
Lauantaina, 20. joulukuuta, 2003 - klo 23.48:   
jansa: itse en pitäisi jotain 10-20 ihmisen käyttäjäkerhoa perustamisen arvoisena. Jos ei ole sen enempää ihmisiä tiedossa tahi luvassa piakkoin ei siitä paljon toimintaa tule.

Itse olisin voinut perustaa Pegasos kerhon Suomeen (BBRV:n ehdotuksesta) jo viime kesänä mutta minusta semmoiselle ei todellakaan ole oikea aika. Ehkä joskus tulevaisuudessa käyttäjämäärän monin-kymmen-kertaistuttua nykyisesta... Tosin silloinkin luultaavsti etsisin sille jonkun järjestötoiminnasta kiinnostuneemman vetäjän enkä alkaisi semmoiseen itse.

 

itix
Lauantaina, 20. joulukuuta, 2003 - klo 23.59:   
No nuo pienet käyttäjäkerhot eivät taida olla yhdistyspohjaisia.. tuskin siellä mitään puheenjohtajaa valitaan tms. Ja veikkaan että monet niistä toimivat yhden aktiivin vetäminä eivätkä eläisi pitkään ilman ainoaa aktiiviansa.

 

jansa
Sunnuntaina, 21. joulukuuta, 2003 - klo 14.48:   
Itse kyllä toivoisin näkeväni tulevaisuudessakin Pegasos käyttäjät Sakulaisina - oli heitä sitten kymmenen tai sata.

 

JPQ
Sunnuntaina, 21. joulukuuta, 2003 - klo 23.59:   
jansa: Ainakin yhden ehkä tulevan pegasos käyttäjän näetkin.:)

 

hooligan/dcs
Maanantaina, 22. joulukuuta, 2003 - klo 6.26:   
@Jansa

Minä ainakin olen maksanut jäsenmaksun vaikken ole Amigaan koskenut vuoteen =)
BTW OT, näin joulun alla, pankaatten maksaen jäsenmaksuja.. Saku sammakkokin tarvitsee joululahjoja :)

 

Janne
Maanantaina, 22. joulukuuta, 2003 - klo 10.52:   
jansa: Eiköhän konsensus Sakun piirissä kuitenkin pääosin ole että molempi parempi - kaikki ovat tervetulleita Sakuun. En näe että hyötyisimme käyttäjäryhmien pirstaloitumisesta hirveästi...

Sen sijaan yhdessä Amiga- ja Pegasos-käyttäjät voivat hyvinkin auttaa ja hyödyttää toisiaan - argumentti jota olen yrittänyt herätellä useinkin. Yhdessä olemme vahvempia.

 

jansa
Maanantaina, 22. joulukuuta, 2003 - klo 18.26:   
@Janne En voisi olla enempää samaa mieltä kanssasi, mutta ilmeisesti BBRV näkisi mielellään Suomessa oman Pegasos kerhon, jos tulkitsin Joannan kirjoituksen oikein. Mutta kuten sanoit, yhdessä olemme vahvempia ja en näe paljoakaan mieltä siinä, että täällä olisi kaksi erillistä käyttäjäkerhoa.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: