Amigaworldissa poll OS4:n ulkonäöstä...

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: AmigaOS 4 » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 06/2003 » Amigaworldissa poll OS4:n ulkonäöstä « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Markus
Perjantaina, 13. kesäkuuta, 2003 - klo 16.31:   
Amigaworldissa on äänestys OS4:n ulkonäöstä. Kun äsken kurkkasin tuloksia, niin yhden henkilön mielstä ulkoasu ansaitsee arvosanan 1 10:stä. IBrowsen toolbarin ikonit eivät ihan state of the arttia ole, eivätkä vanhat vähäväriset glowikonit, mutta siis itse OS4, khamoon.

 

Pekka Nissinen
Perjantaina, 13. kesäkuuta, 2003 - klo 17.57:   
Ne IB:n vakio kuvakkeet ovatkin aivan kauheat, itse en ole niitä koskaan katsellut paria minuuttia kauempaa (Masonin IB-nappulat on ihan kivat). Lisäksi MUI:ta ei oltu konffattu yhtään ja sen default-lookki ei ole mitään "kaunista" katseltavaa... Ilmeisesti he (Hyperion) meinaavat tehdä tuosta MUI:n peruslookista OS4:n ulkoasua (Reaction) muistuttavan, joten edes rekisteröimättömien MUI-käyttäjien ei tarvitse kärsiä tuosta vanhasta (Rumasta) konffaamattomasta lookista.

 

Markus
Perjantaina, 13. kesäkuuta, 2003 - klo 18.35:   
Jos katsoo vaikka tätä kuvaa ja vertaa Windows XP:n default-ulkonäköön, niin on sanottava kyllä, että nuo ikkunoissa olevat gadgetit ovat antiikkisen näköiset. Värejä saisi olla enemmän. Positiivista on, että nämä komponentit ovat helposti muutettavissa.

 

JPQ
Perjantaina, 13. kesäkuuta, 2003 - klo 22.25:   
Markus: Ja sanon oman kantani mielummin tuo XP joka saa minut oksentamaan. Titlebaariin tujaus sinistä ja gadgettihin metallin harmaa niin avot siinä olisi minua paljon miellyttävä kokonaisuus.

 

Markus
Perjantaina, 13. kesäkuuta, 2003 - klo 22.30:   
JPQ: Kuvailut juuri minun XP-työpöytäni.

 

Markus
Perjantaina, 13. kesäkuuta, 2003 - klo 23.59:   
Laitetaan nyt vielä Amiga.orgin albumin mockup-kuvat.

Mielestäni olisi parempi jos sävytys olisi portaatonta... Ikkuna gadgeteista ainakin yksi on edelleen kamala. Taustakuva antaa huonon vaikutelman. Ikkunat muuten hyviä.

Ja laitetaan nyt vielä linkki "Future Amiga GUI"-keskusteluun. SimoAmin kuvat ovat erinaomaisia, muistaakseni (kuvat on näköjään poistettu foorumilta ja SimoAmin sivuille ei pääse, koska kaistanleveysrajoitus on ylitetty) ...

Anyway, kun on nähnyt SimoAmin kuvat, niin jotenkin ei haluasi odottaa yhtään huonompaa AmigaOS4.0:lta...

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: