AmigaOne-malleja AmigaMallissa

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: AmigaOS 4 » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 12/2002 » AmigaOne-malleja AmigaMallissa « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

TSK
Tiistaina, 3. joulukuuta, 2002 - klo 18.40:   
Käykääpä katsomassa Extreme AmigaOne:ja AmigaMall:ssa eli http://www.amiga.com/amigamall/index.php?type=hardware. Mitä tykkäätte malleista Murcielago ja Santa Clara ?

 

Joanna
Tiistaina, 3. joulukuuta, 2002 - klo 18.55:   
No, ei rumia, mutta olisi kivaa jos ne jokus keskittyisi saamaan jotain toimivaa pihalle. Siis onhan ne mukit ja muut härpäkkeet kivoja mutta jotenkin homma tuoksahtaa siltä että niiltä on taas kerran rahat lopussa...

'coming soon' .. nuff said

 

JPQ
Tiistaina, 3. joulukuuta, 2002 - klo 19.36:   
Kamalalia minusta noi valkoiset tornit menetteli. Mutta kunnon Matta musta tyyliin Sonyn TV/Yamaha S30 puuttuu.

 

miksuh
Tiistaina, 3. joulukuuta, 2002 - klo 19.55:   
Rahat loppu ? Ei minusta valmiiksi koottujen konepakettien lisääminen nettikauppaan siltä vaikuta, jos nuo koneet olisi vaikka mukeja tai hanmmasharjoja tai jotain vastaavaa :) niin sitten ehkä. mutta eikös tässä nyt ole tarkotuskin alkaa niitä Amigaone koneita myymään ?

 

Joanna
Tiistaina, 3. joulukuuta, 2002 - klo 20.02:   
Miksuh: varmaan et katsonut niitä muita sivuja siitä myyntipaikasta :)

 

Janne
Keskiviikkona, 4. joulukuuta, 2002 - klo 2.14:   
Amiga räpeltelee jälleenmyyjänä saadakseen vähän rahaa. Mikäs siinä. Kovin mielikuvituksettomilta ja tylsiltä vaikuttivat konepaketit, mutta ihan jees juttu silti.

Minua alkaa Genesin puuhat silti kiinnostaa paljon enemmän. Tekevät jänniä juttuja. :)

 

JPQ
Keskiviikkona, 4. joulukuuta, 2002 - klo 10.22:   
Janne: Koneet mitä äkkiä vilkaisin on muuten Ok mutta kotelot eivät mieleeni. Ja Onkos SONYN CDROM asemat hyviä?

 

miksuh
Keskiviikkona, 4. joulukuuta, 2002 - klo 16.53:   
Suoransanoen en tajua mitä pahaa siinä muka on jos emoyhtiökin haluaa itsekin myydä niitä ? Tai siinä että saisi niiden myynistä rahaa. Edelleen musta tuntuu et melkonen asenteellisuus paistaa tääl...

 

Joanna
Keskiviikkona, 4. joulukuuta, 2002 - klo 17.02:   
miksuh: No, itse pidän aika ihmeellisenä että koko kauppa rakennettiin vallankin kun AmigaInc ei ole toimittanut edes edellisiä kesällä myymiään teepaitoja(+ kuponkeja) tai aloittanut lupaamaansa AmigaClubin toimintaa.

No, en kiellä ketään antamasta heille luottokorttinsa numeroa mutta .. :)

 

miksuh
Keskiviikkona, 4. joulukuuta, 2002 - klo 17.15:   
Joanna: jep ihan totta tietty, mutta noi koneet on silti asiallisempia kun se aikasempi krääsä :) Ja nyt jos eyetech toimittaa niille emot ja amigainc:n tyypit raahaa jostain pc-puljusta loput osat niin saatavuus voi ola parempi :) Kyl mä ennemmin näen tuolla amigaoneja kun boing-sukkia :)

Ja onhan se oikeastaan imago juttukin. Commodorekin myi itse Amigoja, joten tavallaan voi olettaa, että nykyinenkin Amiga-emoyhtiönkin niin tekee. Ihan puuttumatta siihen miten AI on onnistunu touhuissaan, niin monen ensisen amigistin kannalta koko touhu voi tuntua uskottavammalta, jos myös emoyhtiö myy koneita.

 

TSK
Torstaina, 5. joulukuuta, 2002 - klo 0.03:   
Muistaakseni moni on tässäkin foorumissa haikaillut mustien koteloiden perään. Ja minusta noi valaistut Boing ball:it kyljessä on ihan hienon oloinen juttu. Ne harmaat koneet kyllä onkin hieman sekä rumia että tavanomaisia. Viimeaikoina on tuntunut olevan muotia valaista tietokoneen sisukset. (Ihmettelen kyllä miksi.)

 

JPQ
Torstaina, 5. joulukuuta, 2002 - klo 0.28:   
TSK: Minä ainakin. Minä haluan ammatti mikrolta näyttävän koneeen ja sitä paitsi matta mustan. Ne sisus kalujen valaisu silloinhan nähdään kone huoneeseen. Sitä paitsi saahan emon haluaamansa torniin itse pistää.

 

Joanna
Torstaina, 5. joulukuuta, 2002 - klo 0.58:   
Itsellä on PC tuollaisessa Chieftecin tumman grafiitnharmaassa kotelossa (joku voisi sanoa mattamustaksi).. Samaa koteloa myydään ainakin Wingz nimellä myöskin, mutta käsittääkseni Chieftec on oikea valmistaja.

http://www.chieftec.com/products/Workcolor/ColorMX.htm
Hi-Fi Black DX-01BD (suora linkki kuvaan) http://www.chieftec.com/images/Dx-01bd.jpg

Hemmetin näppärä kotelo ja sitä on saatavissa ainakin 7 eri väriä... Ja tietenkin niitä pakollisia pleksiseiniä ja värivaloja jos ne tekee jonkun onnelliseksi :)

 

JPQ
Torstaina, 5. joulukuuta, 2002 - klo 2.40:   
Joanna: Ainoa vika taitaa olla ettei ole sitä karua muotoilua jonka unohdin mainita eli sitä normaali kulmikas pc roebi mustana ja noi valkoiset mitä on siellä myynnissä siis Amigalla täytettynä ok muotoilultaan. Ja nuo väri valot / pleksi pilaisi sen lookin mitä haen lopullisesti , pitää etsiä sopiva kuva tänne. Että joku voisi suositella tornia sen jälkeen.

 

P.
Torstaina, 5. joulukuuta, 2002 - klo 8.03:   
Onhan Applellakin online kauppa :)

http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore/

Aika monipuolinen krääsävalikoima, tuohon pitäisi pyrkiä...eh!?

 

Matti Kuuva
Torstaina, 5. joulukuuta, 2002 - klo 11.02:   
Verkkokauppa.com:han myy jotain Commodore-koteloita.

 

Jansa
Torstaina, 5. joulukuuta, 2002 - klo 11.58:   
Tietääkö kukaan, minkä näköinen tuo Verkkokaupan Commodore kotelo oikein on?

 

Matti Kuuva
Torstaina, 5. joulukuuta, 2002 - klo 13.08:   
En muuta, kuin että siinä on C= logo.

 

J.
Torstaina, 5. joulukuuta, 2002 - klo 14.37:   
Itse pitäisin ehkä tuota Fibonacci-mallia ykkösvaihtoehtona. Tehoa pitäisi piisata ja muistia yms. pitäisi olla riittävästi. Jos rahasta ei olisi kiinni niin Santa Clara olisi minun valintani...

 

Janne
Torstaina, 5. joulukuuta, 2002 - klo 22.41:   
Nyt Amiga Inc.:in Mallista on hardware-kategorian sisältö poistettu kokonaan. Ja farssi jatkuu...

 

JPQ
Perjantaina, 6. joulukuuta, 2002 - klo 0.29:   
Janne: Mitähän tämä tarkoittaa pelottaa oikein ?

 

Janne
Perjantaina, 6. joulukuuta, 2002 - klo 0.40:   
JPQ: En jaksa uskoa että asialla olisi mitään tekemistä sen kanssa mitä Thendic on julkistellut (tosin ei se nyt aivan mahdotonta ole) - Amiga ja partnerit ovat ennenkin tietysti kiellelleet ongelmien olemassaoloa vaikka sitten sellaisia on myöhemmin paljastunutkin...

Luulen että kyse on a) teknisestä ongelmasta b) joku Amigalla totesi ettei toi konepakettidiili olekaan heille hyvä juttu jostain syystä (eivät halua jälleenmyyjänvastuuta tms.).

 

Janne
Perjantaina, 6. joulukuuta, 2002 - klo 2.15:   
Vikassa kappaleessani teknisellä ongelmalla tarkoitin siis sitä että hardware-osasto on vain kadonnut Amiga.com:sta kun "PHP-koodi" bugaa tms... en mitään muuta...

 

Janne
Perjantaina, 6. joulukuuta, 2002 - klo 2.18:   
Yksi lisäidea: Joku laittoi ne AmigaOne-mallit esille liian aikaisin ja ne otettiin pois kun niiden ei vielä pitänytkään olla esillä.

 

Joanna
Perjantaina, 6. joulukuuta, 2002 - klo 8.27:   
Janne: näyttää siltä että ne poistettiin tietoisesti. Siis se että sivu näyttää ulkoisesti (ja html koodista) siistiltä viittaisi tahallisuuteen. Jos kyseessä olisi joku PHP virhe niin se yleensä aiheuttaa sivun sekoemisen / virheilmoituksia.

Sitä että miksi ne poistettiin saakin sitten kysyä, vallankin kun se tapahtuu suunnilleen samaan aikaan kun thendic julkaisee April:in... No, ehkä Mai:n kautta on tullut tietoa että kyseessä voi olla aito ongelma.

 

Janne
Sunnuntaina, 8. joulukuuta, 2002 - klo 4.46:   
Waynen kommentti täällä lienee aika lähellä totuutta, arvaisin:

http://amiga.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=4681&forum=1&14

Eli taas kerran yksi Amiga Inc.:n tempaus jota ei ihan mietitty loppuun saakka...

 

KimmoK
Maanantaina, 9. joulukuuta, 2002 - klo 12.01:   
Onpa kiva nähdä että krääsäkauppa is back, kumminkin.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: