Alternative party ensi tammikuussa

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: AmigaOS 4 » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 12/2002 asti » Alternative party ensi tammikuussa « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

KimmoK
Maanantaina, 28. lokakuuta, 2002 - klo 18.53:   
Erinomainen uusien Amigakilkkeiden demotilaisuus ja sakun rekrytointitilaisuus yms:
http://www.altparty.org/

Onko menijöitä?

 

miksuh
Tiistaina, 29. lokakuuta, 2002 - klo 17.47:   
Juu ehkäpä hyvinkin tonne, jos vaan on rahaa sillon...

 

Hooligan/DCS
Torstaina, 31. lokakuuta, 2002 - klo 19.31:   
raha on niin vanha keksintö että sitä on kaikilla

 

cAHVA
Perjantaina, 1. marraskuuta, 2002 - klo 9.37:   
Alternative party vois olla siinäkin vähän erilainen että sisäänpääsymaksu tapahtuisi vaika oravannahoilla. Silloin täytyis kyllä käydä nirhaamassa pari kurrea pihapuusta... :)

 

JPQ
Perjantaina, 1. marraskuuta, 2002 - klo 11.09:   
cAHVA: on sairas idea oravathan on kivoja. Tiedän että heitit vitsinä. Enrtäs sisään pääsy joka maksetaan lerppuina ja MFM kiintolevyinä yms. Eli näin

yksi lerppu=20centtiä
20Mb MFM kiintolevy=3euroa.
8088 Emolevy=5euroa
8086 Emolevy=10euroa
CGA Putki=10euroa.
EGA Putki=25euroa.
VGA Putki=30euroa.
ISA Laajennus kortti = 2eurosta ylöspäin (verkkokortti/äänikortti) -> 20euroa VGA näyttökortti -> 50euroa (ammatti äänikortti). Kaiken pitää tietenkin olla toimivaa.

Tämäkin on vitsinä. Ja oravahan on kait rauhoitettu. Ja myös tämä on vitsi:

Hooligan/DCS: Joo ja kait sinusta myös niin että kukavaan minä + te edelliset tilaa AmigaOnen ja Pegasoksen
vaikka heti ? ;-) (Minä en voi tilata)

 

Jarmo Piippo
Maanantaina, 4. marraskuuta, 2002 - klo 8.16:   
JPQ: Eikös noi pääsymaksutavarat pitäisi hinnoitella just päinvastoin; sitä arvokkaampi mitä vanhempi ja harvinaisempi?-)

 

JPQ
Maanantaina, 4. marraskuuta, 2002 - klo 12.47:   
Jarmo Piippo: No jaa tuo olikin esimerkki jälkikäteen näin noissa onkin melkoiseet hinnat ?

 

Hooligan/DCS
Tiistaina, 5. marraskuuta, 2002 - klo 6.35:   
täytys heittää karhunruho tiskille ja sanoo että pitäkää loput

 

Jarmo Piippo
Tiistaina, 5. marraskuuta, 2002 - klo 8.16:   
JPQ: No ainaskin nuo PC-kamppeet taitaa olla hieman ylihinnoiteltuja, varsinkin kun ei ole kovinkaan PC-tapahtumasta kyse. :)

 

JPQ
Tiistaina, 5. marraskuuta, 2002 - klo 13.27:   
Jarmo Piippo: Ei ole PC tapahtuma tiedän. Mutta eihän muuta antiikkia ole olemassa vai onko. Noh Amiga500 perus malli on antiikkia kylläkin siis minusta ja minulle....

 

Jarmo Piippo
Tiistaina, 5. marraskuuta, 2002 - klo 14.07:   
JPQ: No esimerkiksi joku Apple I vuoden -75 tienoilta voisi olla melko arvokasta antiikkia, jos moisen saisi jostain. ;-)

 

Jani Kuituniemi
Tiistaina, 5. marraskuuta, 2002 - klo 14.19:   
Näin jossain sellaisen ihan ensimmäisen pönttö macin alkup.
pakkauksineen jne myynnissä 10.000mk:lla vajaa vuosi sitte ja
ilmeisesti meni myös kaupaksi. Myös vuoden '81 IBM XT alkup. kuntoiset
on luokiteltu samaan hintaluokkaan jonkun muistikuva mukaan :)

 

Joanna
Tiistaina, 5. marraskuuta, 2002 - klo 17.14:   
Ai.. nuoko on retroja? No jos ei ole kasibittikoneita nurkissa niin kai sitä voi noistakin keräämisen aloittaa.. :)

Pitäisi joskus kasata kaikki antiikit samaan paikkaan ja ottaa uusi kuva, entisistä on aikaa. Tai ainakin pitäisi laittaa se museosivu taas nettiin kun ehtisi/viitsisi .. Siis minulla on muutama oikeasti harvinainen konekkin.

 

JPQ
Tiistaina, 5. marraskuuta, 2002 - klo 18.07:   
Jani Kuituniemi: Tuollaisella mäkillä tekee enempi kuin saman ikäisellä Pc.llä.
Joanna: Mitäs harvinaisuuksia on ? mulla oli Commodore200 se ei liene harvinainen mutta
vanhin kone jotta olen käyttänyt.

 

Joanna
Tiistaina, 5. marraskuuta, 2002 - klo 19.30:   
Öh.. menee hieman jo off-topicicsi. Mutta menkööt.. Pitänee laittaa tuo sivusto takaisin näkyviin että ihmiset saa oikein kuvien kanssa ihmetellä.

Abc 80 home/educational computer from Sweden.
Amc 100 - An Finish educational Z80-based microcomputer with TRS emulation and optional Ms-DOS card.
Apple IIe computer. With dual floppy drives.
Basic 2000, this is a basically some kind of Zx81-clone with rubber keys and internal speaker. Also sold as Lambda 8300
Commodore C64, Shown here with Hydra network card
Commodore CBM 200 with intelligent Dual disk drive and matrix printer.
Commodore SX-64 . Semi-portable C64 with internal floppy drive and 5" (five inch!) color monitor.
Epson HX 10 portable computer with memory-add-on, internal printer and microcasette-deck.
Epson PX-04 CP/M machine.
Mattel Intellivision video game with computer add-on. (+ Rom-emulation Cartdridge)
Mac Plus... (non working one)
Oscam Nano. Rare kit computer made in Finland. Contains RCA1802 CPU and Telmac EPROM's (dated 1982?)
PRK-84. Extremely rare CP/M computer. This machine was made by "Polyteknikkojen RadioKerho" ...
Sinlclair QL. Finish KB...
Sinclair ZX-81
Tam 8085- Finish educational single board micro.
TRS 80 model 100. One of the most popular portables at it's time.

+ 1 kpl Dragon (trs coco klooni), jota en vieläkään ole saanut :(

Tietenkään mitän PC-säliä ala jaksaa laskemaan, tai taskulaskimia tai Amigaa :)

 

Jarmo Piippo
Keskiviikkona, 6. marraskuuta, 2002 - klo 8.22:   
Joanna: Eihän tuo off-topiccia oikeastaan ole, nuohan sopisivat kaikki koneet AltPartyille varsin mainiosti. :) Itselläni ei harmi kyllä ole oikeita harvinaisuuksia, paitsi ehkä tuo Apple II vuodelta 1978, mutta niitäkin taidettiin valmistaa miljoonia yksilöitä aikoinaan(?).

 

mkl
Keskiviikkona, 6. marraskuuta, 2002 - klo 15.04:   
Minulla on Memotech 512, joka on ihan romu, ja siinä jaska Z80-prosessori, kökkö näppis, ja kotelon ruuviuratkin kuluivat puhki kiinni ruuvatessa. Muita ominaisuuksia ovat esim. AC-virtalähde, eli regulaattorit koneen sisällä, piikkirimaliitin printterille ja BNC-videosignaalille.

 

tomppa
Keskiviikkona, 6. marraskuuta, 2002 - klo 18.43:   
Mulla oli joskus tommonen Lambada8300. Raju peli. En muista minne joutu. SX-64 ois itse asiassa vielä rajumpi viritys, liekö niitä paljon Suomessa? Jos joku myis? No ei, hinta ois kuitenkin kova.

 

Joanna
Keskiviikkona, 6. marraskuuta, 2002 - klo 20.26:   
jarmo: Tiedän.. Olen miettinyt sinne partyille lähtöä mutta en ole jaksanut etsiä pakettiautoa vuokralle :)

 

JPQ
Torstaina, 7. marraskuuta, 2002 - klo 0.33:   
Jarmo Piippo: miksei AppleII sopisi?

 

Jarmo Piippo
Torstaina, 7. marraskuuta, 2002 - klo 8.22:   
JPQ: Tokihan se Alteille sopisi, meinasin vain ettei se kuitenkaan aito harvinaisuus ole. Vaikkei tosin ihan hirmu yleinenkään sentään.

 

miksuh
Torstaina, 7. marraskuuta, 2002 - klo 17.15:   
Joops Basic 2000 oli itsellänikin... Valitettavasti se katosi yhden muuton aikana johonkin ... :( Noh voishan vaikka C-16:n tuoda sinne Alt-partylle, kaikilla oli C-64, mutta harvemmalla C-16 :)

Pitäs vaan hommata virtalähde jostain, pääsisi sitten käymään läpi hirmuista läjää kasettivuorta missä omatekosia pelejä tolle :)

 

KimmoK
Maanantaina, 30. joulukuuta, 2002 - klo 13.31:   
Kunhan tässä kiinnostuneita muistuttelen että Alternativeparty lähestyy...
(10-12.1.2003)

(itselleni tuo on tällähetkellä, siis edelleen, liian kaukana)

 

miksuh
Maanantaina, 30. joulukuuta, 2002 - klo 15.21:   
Ainiin meinas mokoma unohtua kokonaan... Pitäsköhä hommata tonne lippu, jos nyt niitä enää saa :)

 

Tripper
Maanantaina, 30. joulukuuta, 2002 - klo 18.53:   
miksuh: ei saa enää etukäteen, mut ovelta varmasti. Hinta 25e ovelta (20e etukäteen). Oon jo lippuni itse maksanut, joten omalta osalta kolmannet altit odottavat (edellisisllä oli molemmilla amiga mukana, nyt kuljetuksen hankaluudesta johtuen jätän kotiin..sitä paitti hauskaa sinne on menty pitämään, eikä omalla koneella leikkimään ;).

 

miksuh
Tiistaina, 31. joulukuuta, 2002 - klo 14.27:   
Mut mitenköhä on, mahtuuko koneen kaa vielä sinne jos ovelta vasta ostaa lipun...

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: