OS4 Reaction

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: AmigaOS 4 » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 09/2002 » OS4 Reaction « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Pekka Nissinen
Maanantaina, 16. syyskuuta, 2002 - klo 22.34:   
Tuskin kukaan voi käsi sydämmellä sanoa nykyisen OS3.9:n Reaction:in olevan mikään kaunis kyhäelmä. Onneksi OS4:n pitäisi tuoda tähän hieman parannusta. Kuten varmaan osa on jo huomannutkin, virallisista OS4-kuvaruutukaappauksista (http://os.amiga.com) voi jo saada jonkinlaista osviittaa siitä, mitä luvassa tulee olemaan. Kuitenkin päätin itse kyhäillä omia, ehkä hieman maanläheisimpiä esimerkkejä, joten asiasta kiinnostuneet käykää tarkastelemassa osoitteessa - http://personal.inet.fi/cool/pekosbil/os4reaction.html -

 

Jon
Maanantaina, 16. syyskuuta, 2002 - klo 23.53:   
Hienoja!

Eiköhän myös ikkunoihin saada uutta ilmettä kun Intuition laitetaan uusiksi. Lisäksi ilmeisesti ikonien parissa työskentelee parikin arvostettua artistia :)

 

jPV
Tiistaina, 17. syyskuuta, 2002 - klo 0.37:   
Mitäs eroa noilla on 3.9:n reactioniin verrattuna? En mä ainakaan huomaa mitään.. ainakaan neljässä päällimmäisessä kuvassa. Ja hirveet Birdien default patternit, joista ei edes tekstit näy :) Ja sitte kun kritisoimaan lähdettiin, niin ton sivun fonttien väri ois hyvä olla joku muu kuin musta, kun taustaväri on noin tummaa.. ei saa mitään selvää :) Ainakin vanhalla ib:llä värit näkyy tollasina.. jollei toi sitten ole tehty jollain hienolla M$-html:llä...

 

Pekka Nissinen
Tiistaina, 17. syyskuuta, 2002 - klo 9.10:   
No juu, tuo sivu oli mun ensimmäinen mitä oon koskaan tehny ja jouduin vielä lisäks tekemään sen hirveellä kiireellä! (ja vielä tuolla M$ html:llä) Nyt kun kattelen sitä sivua tällä koulun koneella, niin pakko todeta, että tuo tausta on kyllä liian tumma eli teksti varsin vaikealukuista. Korjaan asian heti kun ehdin. :) No ei ne nyt ihan "default patternit" ole, olen muistaakseni niitä hieman muutellut... Mutta eihän ne voi kaikkia miellyttää eikä niin ollut tarkoituskaan, noiden kuvien "tarkoitus" oli vain (ainakin yrittää) osoittaa eroja OS3.9:n ja tulevan OS4:n Reactionin välillä. Eli noista kuvista nuo vasemman puoliset ovat noita suoria kuvaruutukaappauksia OS3.9-koneestani ja nuo oikeanpuliset niitä "väsättyjä" OS4 versioita. Lisään kyllä tekstiselitteet noiden kuvien alle kunhan ehdin!

 

Pekka Nissinen
Tiistaina, 17. syyskuuta, 2002 - klo 9.12:   
Mutta jos jollakulla on vinkkejä miten parantaa esim. noiden kuvien/sivun ulkoasua, ikkunoiden taustoja yms. niin pistäkää meiliä tulemaan niin yritän korjailla asiaa kykyjeni mukaan! :)

 

JPQ
Tiistaina, 17. syyskuuta, 2002 - klo 16.50:   
Minä luulen että multa voisi löytyä muutama tausta patterni jossain välissä. Jotka ehkä menee muutenkin jakoon.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: