Outoa touhua A-Onen ympärillä

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: AmigaOS 4 » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 09/2002 asti » Outoa touhua A-Onen ympärillä « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Joanna
Tiistaina, 18. kesäkuuta, 2002 - klo 1.50:   
Gentle Eye on muuttanut uutissivuaan... http://www.ge.vip.fi/uutiset.html
Ilmeisesti joidenkin tahojen mielestä hänen A-one uutisensa ovat olleet liian paljastavia koska ne on pitänyt poistaa.

Ikävää, luulisi että laitteen myyjä saisi edes jotain infoa pitää webbisivullaan ja tarjota tietoa saatavuudesta (tai tässä tapauksessa viiveestä) ilman että häntä aletaan sensuroimaan.

Ei ymmärrä.

Viite: http://groups.yahoo.com/group/amigaone/message/17027
Normaalioloissa kopioisin asiaan kuuluvan tekstin tänne, mutta näyttävät tulleen hirvittävän herkiksi, joten on parempi laitttaa vain linkki.

 

KimmoK
Tiistaina, 18. kesäkuuta, 2002 - klo 12.43:   
Pilkun ... hmmm .... tarkkailua...

Kyllä niillä siellä hommat hieman tökkii.

Alan sanoi just äsken että kaikki menee suunnitelmien mukaan, mutta eivät paljasta mikä on suunnitelma. ;)

Itse olen onnellinen että edes jotain on tekeillä ja NAUTIN KESÄSTÄ tässä välissä.

 

Joanna
Tiistaina, 18. kesäkuuta, 2002 - klo 17.51:   
Hieman pitää lisätä..

Juttelin tänään iltapäivällä Boogien kanssa puhelimessa kaikenlaisia. Voin tämän aiheen tiivistää siten että hän lupasi ilmoittaa uutisia laitteesta kiinostuneille sitten kunhan niitä saa virallisesti julkaista.

Eli odottamista, kärsivällisyyttä jne.. No onneksi ainakin minulla on muutakin tekemistä elämässä kuin odottaa uutta Amigaa ilmeistyväksi... ;)

 

Hooligan/DCS
Tiistaina, 18. kesäkuuta, 2002 - klo 20.07:   
Kesäloma alkaa ens viikon maanantaina.. mulla ei ole muuta kun aikaa odottaa, mutta pian alkaa kärsivällisyys loppua. Tämä nyt ei ole todellakaan uutta... samaan on saanut tottua jo vuosia lähes tuotteen kuin tuotteen kanssa joka Amigaan vähänkin liittyy. Pci-laudat sentään ilmestyi markkinoille suht ok aikataulussa. Eipä Amiga tässä tee muille kuin itselleen hallaa.

 

Janne Sirén
Tiistaina, 18. kesäkuuta, 2002 - klo 22.32:   
Piti munkin mennä aukomaan suutani siellä listalla. ;-) Boogielle ei tosiaan mitään pienintäkään päänvaivaa suo, mies on niin mukava ja varmasti yksi ristiriidattomimmista hahmoista Amiga-taivaamme alla. Fantsu tyyppi.

 

KimmoK
Tiistaina, 18. kesäkuuta, 2002 - klo 23.22:   
Joo Janne, jos vain tyytyy levittään tietoa suomeksi täällä kotomaassa, niin silloin ei herrojen kuppi kaadu tuolla suuressa Amiga mualimassa. (meinaan että olen joskus tänne foorumille boogien A1 uutisen kopsinut ... tuhma minä)

Perhana kun välillä tuntuu että AInc & Co ei muuta tee kuin fiilaavat pilkkua (ja pelaavat sitä pöytäfutista)... Odottavan aika on nimittäin hiiivatin pitkä... kohta on kädet rakoilla melomisesta ja polvet tohjona pyöräilystä ... ja kesäkin kohta puolessa ... sais niitä tuotteita jo alkaa tipahdella (muillekin kuin vain harvoille ja valituille) on meinaan urheilu sen verta vaarallinen harraste... ;)


Nooh, teknologiafriikeille tais Matroxilta tulla taas pari tiedonjyvästä tutkittavaksi:
http://www.matrox.com/mga/media_center/press_rel/2002/parhelia_board.cfm

On vaan Amiga ajurit tuolle vähintään yhtä pitkässä puussa kuin OS4.1, veikkaan ma.

 

Joanna
Keskiviikkona, 19. kesäkuuta, 2002 - klo 1.52:   
Hooligan: se mikä minua ärsyttää on se että luvataan vaikka mitä ja ilmeisesti tiedetään jo luvattaessa ettei homma toteudu annetussa ajassa.

Janne: Rauhallisesti olet aukonut... Mutta toisaalta on vaan hyvä ettei kaikki ole samanlaisia kuin minä silloin kun innostun kirjoittamaan. Aina joskus tulee lipsuttua liiankin pitkälle. :)

Kimmo: No, ainakin Ainc pitää tiukasti huolen että heidän 'älyllinen omaisuutensa' (intellectual property?) on turvassa... Kohtapuoliin tulee vaan heille semmoinen tilanne eteen ettei kukaan enää halua koskea siihen pitkällä tikullakaan jos se yhteiselo on noin hankalaa kaikkien kanssa.

Tuo matroxi voisi olla kiva. Vaikka PC:seen ensin kokeeksi, mutta hintava se on ainakin tuon infon mukaan. Ehkäpä se siihen mennessä on laskenut kun sille saa ajurit Amigalle.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: