Jyväskylästä

Saku-foorumi » Vapaa sana » Viestit 2014 » Jyväskylästä « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Esa Haapaniemi
Käyttäjätunnus: eha

Rekisteröity: 10-2009
Maanantaina, 18. elokuuta, 2014 - klo 11.08:   
Onko Jyväskylästä Tampereelle menijöitä? Minä itse en lähde mukaan, mutta voisin antaa menijöille viemisinä mm. Win version Scalasta ja pari Amigan softaa, joita voisi joko panna myyntipöydälle, tai antaa pelikilpailujen voittajille palkintoina. Onko halukkaita?

 

Jani Kuituniemi
Käyttäjätunnus: janik

Rekisteröity: 10-2009
Maanantaina, 18. elokuuta, 2014 - klo 11.49:   
Minä ainakin ajattelin mennä tuonne Saku 2014:een täältä.

 

Esa Haapaniemi
Käyttäjätunnus: eha

Rekisteröity: 10-2009
Tiistaina, 19. elokuuta, 2014 - klo 11.10:   
Elikä mihinkä minä voisin toimittaa nuo paketit? Voit soittaa tai keskustella myös numeroon 0503629429

 

Mika
Käyttäjätunnus: mika73

Rekisteröity: 2-2010
Tiistaina, 19. elokuuta, 2014 - klo 17.42:   
Millainen myyntipöytä tänne on tulossa?

 

itix
Käyttäjätunnus: itix

Rekisteröity: 6-2009
Torstaina, 21. elokuuta, 2014 - klo 13.57:   
Samoin olisin varmaan menossa. Onkos se nyt minä päivänä? Olen taas ulkona kuvioista kuin lumiukko... :-)

 

itix
Käyttäjätunnus: itix

Rekisteröity: 6-2009
Torstaina, 21. elokuuta, 2014 - klo 13.58:   
Haa löytyikin, 20.9. kuten muistelin.

 

Jani Kuituniemi
Käyttäjätunnus: janik

Rekisteröity: 10-2009
Torstaina, 21. elokuuta, 2014 - klo 19.33:   
@Esa: Nakkaan maililla.

@Itix: Pitäiskö koittaa järkätä taas jonkinlaista kimppakyytiä? Mukavampi ajella hyvässä seurassa kuin itsekseen..

 

itix
Käyttäjätunnus: itix

Rekisteröity: 6-2009
Tiistaina, 2. syyskuuta, 2014 - klo 5.01:   
Kyllä sitä voisi. Laita vaikka facebookin kautta viestiä, sitä kautta tulee katsottua viestit varmimmin.

 

Esa Haapaniemi
Käyttäjätunnus: eha

Rekisteröity: 10-2009
Torstaina, 25. syyskuuta, 2014 - klo 10.37:   
Kysyin alustavasti Jyväskylän Aalto salista, jossa olisi sekä tilaa että se olisi lähellä Jyväskylän Matkakeskusta. Kävi ilmi, että asiasta vastaava on itsekin Amigan ex-käyttäjä, ja hän lupasi tarkastaa hintoja kun/jos joku päivä saadaan päätettyä.
Ilman tuota hintojen tarkistusta, ne ovat seuraavat:
http://www.aaltosali.fi/index.php/hinnasto/
Nuo ovat jopa kalliimmat kuin yliopiston hinnat, mutta jatkokeskusteluja varten olisi hyvä miettiä jo noita päviä. Onko teillä kalentereissa mitä vapaita aikoja?

 

Hanzu
Käyttäjätunnus: hanzu

Rekisteröity: 3-2010
Torstaina, 25. syyskuuta, 2014 - klo 22.28:   
Kevät on liian aikaisin, kesän loma-aikojen tapahtumasopivuutta ei olla uskallettu kokeilla ja kylmään syksyyn tai talveen ei kannata päästää ihan koneiden sekä omankin terveyden takia (liukastumisvaara roudatessa).

Ehkä lauantai 19.9.2015 voisi olla sopiva ja hyvin muistettavissa oleva päivämäärä. Tosin itsellä elokuu-lokakun alku on lasten sekä omaakin synttäriaikaa joka vaatii jonkinlaista panostusta, mutta muuta mahdollista kalenterimenoa en nyt keksi.

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Torstaina, 25. syyskuuta, 2014 - klo 22.33:   
Kuulostaisi hyvältä päivältä ja tämmöinen syys ajankohta siksi että kesähelteillä en kykene keskittymään juurikaan mihinkään. Etukäteen en tiedä mitään menoa silloin olevan ja muun tulevan luultavasti voi säätää tuon mukaan.
ps. minulla koko ensivuofden kohjalla tyhjää.

 

Jani Kuituniemi
Käyttäjätunnus: janik

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 26. syyskuuta, 2014 - klo 9.52:   
Joku elo-/syyskuu voisi olla ihan passeli. Ainahan sitä jotain on kalenterissa, mutta usein niitä saa säädettyä tarpeen vaatiessa. Aalto-salihan voisi olla ihan hauska paikka. Mitenkäs Agora Mattilanniemessä tai IT-dynamo Lutakossa? Noissahan olis parkkitilaakin vieressä ihan kivasti ja saattaisivat olla edullisempiakin..

 

Esa Haapaniemi
Käyttäjätunnus: eha

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 26. syyskuuta, 2014 - klo 10.47:   
Kyselin tuota ensimmäisenä, koska se oli aakkosissa sopivasti. Ja kun sain vastauksen, siinä ko. vastuuhenkilö kertoi olleensa itsekin nuorena Amigan käyttäjä, ja lupaili ottavansa sen "huomioon" jollakin tavalla kun päivämäärä saadaan päätettyä. Minä voin totta kait kysellä muitakin, mutta Aalto sali olisi lähellä matkakeskusta...
Esitänpä tuota Hanzun päivämäärää, ja kysyn samalla minkälaisella hinnalla se silloin irtoaisi. Jatkoa seuraa...

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Perjantaina, 26. syyskuuta, 2014 - klo 18.58:   
Jos jotain pienempää ja halvempaa, niin jotain tän kaltaisia voi löytyä esim: http://www.ywca.fi/00011094-jkl-juhla-ja-kokoustilat-puistotori-4-ssa

 

Juha-Pekka Kuusela
Käyttäjätunnus: jpq

Rekisteröity: 10-2009
Perjantaina, 26. syyskuuta, 2014 - klo 20.31:   
60 hengen tila voi olla pieni kun jos ajatellaan että olisi myynti pöytä ja minäkin yrittäisin päästä.

 

jPV
Käyttäjätunnus: jpv

Rekisteröity: 6-2009
Perjantaina, 26. syyskuuta, 2014 - klo 21.33:   
60 on varmaan laskettu istuessa pöytien ääressä. Kun levitetään pöydät sivuille ja suurin osa seisoskelee, niin mahtuu paljon enemmän. Esim. Oulun paikassa oli ilmoitettu mahtumaan 50 henkilöä pöytien kanssa ja 100 henkilöä pelkillä tuoleilla.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: